کمپانی کانادایی دراگون ویو از بزرگترین تولید کنندگان ارتباطات پرظرفیت ماکرویو مخابراتی و با سابقه طولانی می باشد و همیشه در زمینه ارتباطات بیسیم نقطه به نقطه بر روی فرکانس های مختلف پیشرو و صاحب تکنولوژی بوده است. در حال حاضر محصولات ویژه خود را برای کمپانی موبایلی نوکیا زیمنس سفارشی تولید و توزیع می نماید.
دراگون با توجه به مسافت لینک و نیاز مشتری به پهنای باند از فرکانس ۶ گیگ تا ۸۰ گیگ محصولات متفاوتی را تولید نموده و تا ظرفیت ۴ گیگابیت برثانیه و مدیلاسیون 2048QAM رادیوهای پرظرفیت وایرلس خود را ارایه نموده است.
این شرکت هرساله محصولات جدید خود را بزرگترین نمایشگاههای تلکام دنیا به نمایش می گذارد. و مدیریت مجموعه ادعا نموده که به زودی تکنولوژی های جدید و متفاوتی را به بازار عرضه خواهد نمود.


اطلاعات بیشتر و دیتا شیت محصولات دراگون در فروشگاه داده نما :
Microwave

۴ گروه از محصولات ويژه این کمپانی توسط داده نما در ایران ارایه می گردد:

Harmony Eband

ویژگی های این محصول :
این رادیو برای مسافت های کوتاه و زیر ۵ کیلومتر کاربرد داشته و درفرکانس های بسیار بالا که به E-band مشهور هستند کارایی داشته و تا ۲ گیگابیت برثانیه باند پر ظرفیت عبور میدهد . شایان ذکر است در این رادیو ها از کانالهایی با عرض باند گسترده ۵۰۰ مگاهرتز استفاده گردیده است.

1. Up to 2Gbps capacity

2. From 71-76 GHz Licensed E-band

3. 500MHz channel width

4. Up to 5Km

Microwave


AirPair 200

این محصول تولید شرکت DragonWave می باشد که برای لینک های ماکروویو طراحی شده است. و با توجه به اینکه در حال حاضر تولید آن متوقف گردیده است قیمت ان کاسته شده و جهت مشتریانی که تا ۴۰۰ مگ باند در مجموع نیاز دارند کارایی وسیعی دارد.
این محصول برای محیط های با شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده می باشد. همچنین سرعت انتقال اطلاعات در محصول AirPair را می توان به صورت نرم افزاری تا 400mbps بر اساس نیاز تنظیم نمود.

ویژگی های محصول :

1. پشتیبانی از بازه فرکانسی 11 تا 38 گیگاهرتز

2. ظرفیت انتقال اطلاعات تا 400Mbps

3. مناسب برای فضاهای باز

4. مودم رومیزی و یا رکمونت با ارتفاع 1U

5. قابلیت تغییر مدولاسیون

Microwave


Horizon Compact Plus


هورایزون کامپکت تنها محصول کامل ات دور و یک پارچه برای فضاهای کاملن بیرونی طراحی شده است و از ۶ تا ۳۸ گیگاهرتز و با مدیلاسیون سنگین 2048QAM تولید گردیده است. این محصول تا ۲ گیگابیت برثانیه ظرفیت دارد و با توجه به نوع فرکانس انتخابی در مسافت های دوربرد قابل نصب می باشد.

ویژگی های این محصول :

6GHz - 38Ghz

1-2Gbps capacity

2048 QAM modulation

Full outdoor

Microwave


Horizon Quantum

هورایزون کوانتون یکی از محصولات قدرتمند دراگون برای فواصل طولانی و پرظرفیت تا ۴ گیگابیت برثانیه و کار بر روی فرکانس های ۶ تا ۳۸ گیگاهرتز تولید گردیده است .این محصول در ۳ قسمت اصلی ODU , IDU , Antenna تولید شده و یونت داخلی IDU از طریق کابل RF LMR400 به یونیت بیرونی ODU متصل گردیده و از طریق کانال ویوگاید پکت ها بر روی فرکانس خاص به سمت انتن و بیرون هدایت می گردند. یونیت داخلی دارای ۸ پورت گیگابیت می باشد. برای فواصل طولانی بالای ۵۰ کیلومتر فرکانس های پایین ۷ گیگ توصیه می گردد. این محصول به صورت فول داپلکس کارایی دارد.
ویژگی های این محصول :

2-4Gbps capacity

6GHz - 38Ghz

8GbE Port

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید
Microwave

شبکه داده نما مرکز فروش لینک های تخصصی وایرلس و ماکرویو در ایران :

آدرس دفتر مرکزی اصفهان : خیابان آبشار اول - کوچه شهرز (حج و زیارت) - بن بست بهمن - پلاک 49 - طبقه سوم

تلفن: 800-95012600-031 و 12-36618510-031

فکس : 12-36618510-031

آدرس دفتر فروش تهران : خیابان مطهری - خیابان شهید علی اکبری (پارسا) - پلاک 83 - طبقه سوم - واحد 7

تلفن: 12-88538411-021

فکس : 88766762-021

آدرس وب سایت : خانه
آدرس ایمیل : info@dadehnama.com

Microwave





موضوعات مشابه: