فروش 100 درصد سهام شرکت ISP خراسان رضوي

یک شرکت واقع در یکی از شهرستانهای استان خراسان رضوی و چهارشهر مجاور آن که فاصله زمانی محل شرکت تا مشهد 40 دقیقه می باشد ، ارائه دهنده اینترنت هوشمند ، Wireless ، ADSL و Dialup ، با تعداد مشترکین بالا بصورت یکجا با تمام تجهیزات و امکانات با 180 کیلومتر پوشش وایرلس بطور يكجا با مشخصات و شرايط ذيل به دلیل مهاجرت واگذار می گردد . لازم به ذکر است این شرکت تنها ISP در شهرستان مذبور و این شرکت تنها ارائه دهنده سرویس وایرلس در شهرستان می باشد .
مشخصات :
1-1- موضوع فعاليت : اینترنت شبکه - سخت افزار
2-1- محل شركت : خراسان رضوی.
3-1- درصورت تمایل خریدار به بازدید با هماهنگی و دریافت معرفی نامه جهت بازدید از شرکت و پاپ سایتهای مخابراتی آن می تواند اقدام نماید.
4-1 در صورت تمایل خریداران می توانند ایمیل خود را ارسال نمایند تا اسناد مزایده و اطلاعات تکمیلی برای ایشان ارسال گردد.
5-1 - درصورت هر گونه ابهام خریداران می توانند با موبایل 09153092801 تماس حاصل فرمایند.
6-1 - بدلیل اینکه این شرکت در حوزه فعالیت خود از خوشنامی و اعتبار خاصی برخوردار است و با توجه به اینکه اکثر ادارات دولتی اعم از دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد و تعداد زیادی کارخانه جات و شرکت های معتبر جزو مشترکین این شرکت هستند منافع حاصله بسیار مطلوب می باشد.
-7-1- بدلیل اینکه هم اکنون شرکت در حال فعالیت می باشد و نیروهای فنی و ... را داراست در صورت واگذاری هیچگونه خللی در ادامه فعالیت شرکت رخ نخواهد داد علیهذا در رابطه با مسائل فنی شرکت، فروشنده شش ماه تعهد پاسخگوئی را خواهد داشت.
8-1 - قیمت بصورت توافقی می باشد . ضمنا از دوستانی که فقط هدفشان خرید و سرمایه گذاری می باشد تماس بگیرند .




موضوعات مشابه: