سلام دوستان،
خواستم در مورد سيب اطلاعات جامعتر و كاملتري ارائه كنم . اما اينبار كاملتر از قبل، بدون حاشيه رفتن و فقط صحبت از واقعيات .
از دوستان خواهش ميكنم اگه نظري دارند، چه مثبت و چه منفي در كمال ادب و احترامي كه اول براي خودشون قائل هستند و بعد براي دوستان و انجمن، تشريف بيارن و بفرمان كه از سيب استفاده كردن يا خير و نظرشون چي هست .
اما در مورد سيب؛
خودم حدود سه ماه هست كه از سيب بصورت رايگان استفاده ميكنم و حدود 15 روز ميشه كه نسخه ي كامل اون رو خريداري كردم و در حال سرويس دهي به مشتركين با استفاده از سيستم حسابرسي سيب هستم.
در مورد خدمات ، سرويس ها و امكانات سيب همگي الحمدلله كم و بيش مطلع هستيد كه سرويس هاي سيب و وضعيت اون به چه صورتي هست و امكاناتي كه در اختيار كاربر و مدير قرار داده ميشه چي هست . پس فقط به ارائه لينك به اون صفحات بسنده ميكنيم :
معرفي نرم افزار سيب : http://www.smartispbilling.com/softinfo.htm
يكي از بزرگترين نقاط قوتي كه در مورد سيب ميشه بهش اشاره كرد، راحتي و سادگي تبديل از نسخه ي رايگان به نسخه تجاري هست .
وضعيت به اين صورت هست كه با سفارش قطعي و يا بصورت تست نرم افزارِ، يك قفل كه بصورت usb* به سيستم سرور متصل ميشود براي شما ارسال ميشود . چنانچه متمايل به خريد باشيد ميتوانيد مبلغ مربوط به برنامه + ماژول هاي مورد نيازتان را پرداخت كرده و از برنامه استفاده كنيد . در غير اينصورت نيز قفل را بايد پس فرستاده و مبلغ سرده قبلي (50،000 تومان) را دريافت كنيد .
به محض دريافت قفل، با اتصال آن به درگاه USB بدون نياز به هيچ تغيير؛ برنامه به حالت بدون محدوديت (تجاري) تبديل ميشود .
براي مشاهده نمونه گزارشات سيب ميتونيد از سرويس ما استفاده كنيد.
آدرس صفحه اي كه ميتونيد در اون مشخصات كاربر رو ببينيد : http://www.firoozabad.com/user.html
UserName : ZRasoul
Password : 123456
همچنين اينكه كاربر ميتواند با استفاده از شماره سريال خود (در مورد اين كاربر 7841) اعتبار خودش رو بصورت تلفني بدون نياز به كامپيوتر چك كنه .
در مورد سرويس تلفني فعلا يه مقدار تلفن ها رو داريم جابجا ميكنيم، سعي ميكنم تا شنبه نهايتا يك شنبه شماره رو اعلام كنم تا دوستان بتونن تست كنن .
ساير خدماتي كه بصورت تلفني به كاربر ارائه ميشه :
كليد 1 :* اطلاع از اعتبار اوليه و اعتبار باقيمانده كارت
كليد 2 : علت عدم اتصال
كليد 3 : راهنمايي در مورد كد خطاي دريافت شده
كليد 4 : ارسال پيام براي مدير
كليد 5 : تماس با اپراتور
منتظر نظرات دوستان هستم.
موضوعات مشابه: