صفحه 1 از 4 1 2 3 4 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 56

موضوع: : نظر سنجی درباره تبلیغات و عملکرد فروشندگان

  
  1. #1


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    Fars
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    9

    : نظر سنجی درباره تبلیغات و عملکرد فروشندگان

    با سلام به همگی دوستان

    نظر به اینکه در این سایت همگی از دوستان و همکاران گرامی میباشند و اینکه شرکتهای متعددی به فروش و تبلیغ در مورد کالاهای خود مشغول میباشند لذا تصمیم گرفته شد تا یک نظر سنجی در مورد میزان رضایت مشتریان از فروشندگان انجام گیرد.
    در چندین موارد با ادعای کذب و بزرگنمائی برخی فروشندگان مواجه شدم و نتیجه اینکه حتی در برخی موارد موفق به گارانتی دستگاه خود هم نشدم.
    از تمامی دوستان خواهشمند است رعایت ادب را بفرمایند تا تاپیک برای همگی سودمند باشد و دوستان در انتخاب فروشندگان راحت تر عمل کنند.
    تمامی موارد با ذکر مثال و به درستی باشد.
    اگر در پاره ای موارد بزرگنمائی یا ادعای کذب مشاهده فرمودید یا کسی وعده ای داده و عمل نکرده ذکر بفرمائید.
    در ضمن در صورت رضایتمندی از شرکتی اسم شرکت و علت رضایتمندی از خدمات را ذکر بفرمائید.
    لازم به ذکر است که دوستان همگی شناخته شده میباشند و نتیجه گیری در صورتی انجام میگیرد که چندین نفر که مشخص باشد افراد متفاوتی میباشند و یا افراد شناخته شده ای باشنددر موردی نظر دهی کنند.
    در پایان از مسئول محترم سایت تقاضای نظارت بر تاپیک را داشته تا در صورت مشاهده مواردی از مغایرت با قوانین سایت و یا حرفهای خلاف ادب گشتند آن نوشته را حذف نمایند.
    با تشکر از همگی دوستان.



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط reza_morshed : 2008-01-27 در ساعت 09:36 PM
    a_ahmadi و ghasr سپاسگزاری کرده‌اند.

  2. #2


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    Fars
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    9
    برای شروع از موردی که برای خودم پیش آمد مینویسم
    یکی از شرکتها ( شرکت آ..) که در تیلیغات خود در اینجا و سایت ایستگاه مینوشت کارت گارانتی بین المللی را از فروشنده درخواست نمائید نه فقط کارتی ارائه نمیکرد بلکه فقط به ذکر سریال دستگاه در پائین فاکتور بسنده کرده و پس از سه ماه از ارسال جنس برای گارانتی مدعی شد که جنس اصلا اینجا نیست !!!
    اگر کسی از دوستان از این شرکت کارت گارانتی بین المللی که هیچ، هر نوع کارتی دریافت داشته اینجا ذکر کند.

    در ادعای دیگر همین شرکت، این شرکت که تنها واحد اجاره ای از یک ساختمان 18 واحدی را در اختیار دارد اسم ساختمان را به نام شرکت خود میخواند.
    جهت صحت ادعا میتوانید به آدرس شرکت مراجعه کرده و صحت و سقم آن را دریابید.


    ویرایش توسط reza_morshed : 2008-01-27 در ساعت 09:37 PM
    y_yavari و Alux سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    Fars
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    9
    چند مورد از شرکتهائی که برخورد خوب با مشتریات دارند و گارنتی بهتری نسبت به بقیه شرکتها ارائه میکنند میتوان مایکرونت ،لول وان، دیتاشین، پایا سیستم و ... را نام برد.
    از دوستان خواهشمندم لیست را تکمیل بفرمایند.
    معیار خوب بودن برخورد خوب، گارانتی خوب، لنگ نگذاشتن مشتری؛ قیمت مناسب و .... میباشد.



  4. #4


    عضو عادی شناسه تصویری kima
    تاریخ عضویت
    Nov 2003
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته
    2,810
    سپاسگزاری شده
    764
    سپاسگزاری کرده
    85
    با سلام و استقبال از پیشنهاد جالب آقای رضا مرشد
    و امید به اینکه این تاپیک بدون مشکل بتونه به اطلاع رسانی به عموم دوستان کمک کنه
    یک سوال پیش آمده برام و اون اینه که اسم بردن از یک شرکت درسته و یا نه ؟
    اگر درسته پس چرا شما خودتون اسم نبردید و به ... اکتفا کردین
    اگر هم نادرسته که کلا تاپیک یک چیز خنده دار میشه که داخلش پر میشه از ... خوبه .... بده .... خوبه ... بده
    ضمنا این مسئله رو گوشزد می کنم که ممکنه دوستانی باشن که واسه خودشون آی دی جدید بسازن و بیان با اون آی دی جدید از خودشون تعریف کنند
    موفق باشید
    خدا نگهدار


    webgard3 و reza_morshed سپاسگزاری کرده‌اند.

  5. #5
    نام حقيقي: مهدي

    عضو عادی شناسه تصویری herus_deus
    تاریخ عضویت
    May 2004
    نوشته
    986
    سپاسگزاری شده
    328
    سپاسگزاری کرده
    164
    نقل قول نوشته اصلی توسط reza_morshed نمایش پست ها
    برای شروع از موردی که برای خودم پیش آمد مینویسم
    یکی از شرکتها ( شرکت آ..) که در تیلیغات خود در اینجا و سایت ایستگاه مینوشت کارت گارانتی بین المللی را از فروشنده درخواست نمائید نه فقط کارتی ارائه نمیکرد بلکه فقط به ذکر سریال دستگاه در پائین فاکتور بسنده کرده و پس از سه ماه از ارسال جنس برای گارانتی مدعی شد که جنس اصلا اینجا نیست !!!
    اگر کسی از دوستان از این شرکت کارت گارانتی بین المللی که هیچ، هر نوع کارتی دریافت داشته اینجا ذکر کند.

    در ادعای دیگر همین شرکت، این شرکت که تنها واحد اجاره ای از یک ساختمان 18 واحدی را در اختیار دارد اسم ساختمان را به نام شرکت خود میخواند.
    جهت صحت ادعا میتوانید به آدرس شرکت مراجعه کرده و صحت و سقم آن را دریابید.
    در مورد كارت گارانتي حق با شماست.ما هم در هيچكدام از خريدهايمان از اين شركت هيچ كارت گارانتي دريافت نكرديم يه فاكتور بسيار معمولي با ذكر سريال دستگاهها در زير فاكتور كه در ابتداي امر بسيار شگفت زده شدم.از اين شركت بعيد به نظر مي رسيد.
    البته اين نكته رو هم بايد اضافه كنم كه قيمت اين شركت خوب بود و در چند مورد گارانتي هم كه پيش آمد مشكل خاصي نبود فقط كمي طولاني شد.


    y_yavari و Alux سپاسگزاری کرده‌اند.

  6. #6


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    Fars
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    9
    نقل قول نوشته اصلی توسط kima نمایش پست ها
    با سلام و استقبال از پیشنهاد جالب آقای رضا مرشد
    و امید به اینکه این تاپیک بدون مشکل بتونه به اطلاع رسانی به عموم دوستان کمک کنه
    یک سوال پیش آمده برام و اون اینه که اسم بردن از یک شرکت درسته و یا نه ؟
    اگر درسته پس چرا شما خودتون اسم نبردید و به ... اکتفا کردین
    اگر هم نادرسته که کلا تاپیک یک چیز خنده دار میشه که داخلش پر میشه از ... خوبه .... بده .... خوبه ... بده
    ضمنا این مسئله رو گوشزد می کنم که ممکنه دوستانی باشن که واسه خودشون آی دی جدید بسازن و بیان با اون آی دی جدید از خودشون تعریف کنند
    موفق باشید
    خدا نگهدار
    فرمایش شما تائید میشه.
    این شرکت اسمش آلفا تکنولوژی است.
    و اینکه من هم ذکر کردم از روی تاریخ ثبت ID میتوان حدس زد که تازه و در جهت بازار گرمی ایجاد شده و یا واقعا از دوستان فعال هستند.
    نکته دیگر اینکه به هر حال اینجا دوستان شناخته زیاد میباشند و از نظرات انها هم میتوان بهره جست.

    با تشکر از دوستان.


    kima سپاسگزاری کرده است.

  7. #7


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    Fars
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    9
    نقل قول نوشته اصلی توسط herus_deus نمایش پست ها
    در مورد كارت گارانتي حق با شماست.ما هم در هيچكدام از خريدهايمان از اين شركت هيچ كارت گارانتي دريافت نكرديم يه فاكتور بسيار معمولي با ذكر سريال دستگاهها در زير فاكتور كه در ابتداي امر بسيار شگفت زده شدم.از اين شركت بعيد به نظر مي رسيد.
    البته اين نكته رو هم بايد اضافه كنم كه قيمت اين شركت خوب بود و در چند مورد گارانتي هم كه پيش آمد مشكل خاصي نبود فقط كمي طولاني شد.
    بله در زیر یک فاکتور غیر رسمی ذکر میشود و این همه تبلیغات جهت کارت گارانتی بین المللی در چه جهتی گفته میشود خدا عالم است.
    و طولانی شدن زمان گارانتی به ماهها کشیده شده است.



  8. #8
    نام حقيقي: Yaser

    عضو غیر فعال شناسه تصویری y_yavari
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    نوشته
    381
    سپاسگزاری شده
    42
    سپاسگزاری کرده
    18
    بله گارانتی آقای آریا و شرکت آلفا تکنولوژی واقعا رو دست نداره !!! یکی از مشتری های ما که اهل کاشان بود می گفت یه روتر ازشون خریدم همون قبل از نصب مشکل داشت هر کار کردم زیر بار گارانتی نرفتن !!



  9. #9
    نام حقيقي: Abolfazl Rahmani

    خواننده شناسه تصویری ghasr
    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    محل سکونت
    Kalat e Nader
    نوشته
    483
    سپاسگزاری شده
    52
    سپاسگزاری کرده
    216
    قرار بود دوستان از شرکتی اسم نبرند. گمون نمی کنم کار درستی باشه سابقه شخص یا شرکتی رو زیر سوال ببریم. جناب یاوری شما خودتون از قول یکی دیگه نقل می کنید. دوستان یک طرفه به قاضی نرید. حالا این شرکت X یا هر چی دیگه که اسمش باشه هرچقدر هم که بد باشه گمون نکنم لایق این تخریب در انجمنی عمومی باشه که بازدید های زیادی داره و دوستان زیادی در روز از این محیط بهره میبرن.. (عمومی از لحاظ این که در دید همه است)
    .


    reza_morshed سپاسگزاری کرده است.

  10. #10
    نام حقيقي: Alireza HBB

    عضو غیر فعال شناسه تصویری Alux
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    1,492
    سپاسگزاری شده
    286
    سپاسگزاری کرده
    399
    من با اکثر فروشنده های انجمن کار کردم

    فعلا بهترین اقای خسروی از شیراز بودن


    kima و reza_morshed سپاسگزاری کرده‌اند.

  11. #11


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Cisco Plus
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    11
    سپاسگزاری کرده
    47

    Icon1

    ضمن تشكر از نظريات جناب آقاي مرشد

    با احترام خدمت شما عضو محترم

    در رابطه با گارانتي تجهيزاتي كه فرموديد اينجانب شخصا شما رو نميشناسم اما در صورتي كه از دفتر تهران بنده تهيه كرديد ميتوانيد با ارايه اصل همان فاكتور و رسيد گارانتي و متعلقات دستگاه نقدا پولتون را بگيريد.

    تلفن هاي تماس :
    88947533 . 88947534
    88939306 . 88939307
    88940761 . 88940762

    صميمانه و مشتاقانه منتظر تماستون هستيم.

    لازم به ذكر است مبحث مالكيت يا عدم آن را ميتوانيد با مراجعه حضوري به دفتر شركت تحقيق كنيد.

    در پايان عرض كنم چنانچه همه با هم بخواهيم بدون غرض شخصي اين تاپيك به نتيجه برسد بهتر است با مدارك مستدل و محكم به نظر دادن بپردازيم.

    با آرزوي موفقيت روز افزون براي شما دوستان

    با احترام
    آريا

    آلفا تكنولو*ژي



  12. #12


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Cisco Plus
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    11
    سپاسگزاری کرده
    47

    Icon1

    نقل قول نوشته اصلی توسط y_yavari نمایش پست ها
    بله گارانتی آقای آریا و شرکت آلفا تکنولوژی واقعا رو دست نداره !!! یکی از مشتری های ما که اهل کاشان بود می گفت یه روتر ازشون خریدم همون قبل از نصب مشکل داشت هر کار کردم زیر بار گارانتی نرفتن !!
    جناب آقاي ياوري

    با درود


    ضمن تشكر از نظر شما

    لازم به ذكر ميدونم بهتر است اگر موردي با مجموعه ما داريد مستقيما با خود ما در تماس باشيد و از احتمالات و شايعات صرفه نظر بفرماييد شما هم ميتونيد سابقه ما رو از مسوول قبلي اتحاديه كامپيوتر شهرتون مشهد بگيريد.

    بايد ياد ْآوري كنم كه هنوز در خاطر مباركتون هست كه يكي از روترهاي ما توسط تيم فني شما سوخت و بعد از مدتي با وجود عدم تسويه حساب با كمال ميل دستگاه مرجوع شد اگر يادتون نيست اسناد و مدارك مالي ما هست هر زمان لازم دونستيد و اجازه داديد به معرض نمايش ديگر همكاران و اعضاي محترم فروم ميگزارم.


    اميد است كليه دوستان ضمن رعايت ادب و قوانين فروم در جهت پر بار كردن اين تاپيك تلاش كنند.

    با ْآرزوي موفقيت روزافزون
    ْْ
    آريا
    ْآْلفا تكنولوژي



  13. #13


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Cisco Plus
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    11
    سپاسگزاری کرده
    47

    Icon1

    نقل قول نوشته اصلی توسط kima نمایش پست ها
    با سلام و استقبال از پیشنهاد جالب آقای رضا مرشد
    و امید به اینکه این تاپیک بدون مشکل بتونه به اطلاع رسانی به عموم دوستان کمک کنه
    یک سوال پیش آمده برام و اون اینه که اسم بردن از یک شرکت درسته و یا نه ؟
    اگر درسته پس چرا شما خودتون اسم نبردید و به ... اکتفا کردین
    اگر هم نادرسته که کلا تاپیک یک چیز خنده دار میشه که داخلش پر میشه از ... خوبه .... بده .... خوبه ... بده
    ضمنا این مسئله رو گوشزد می کنم که ممکنه دوستانی باشن که واسه خودشون آی دی جدید بسازن و بیان با اون آی دی جدید از خودشون تعریف کنند
    موفق باشید
    خدا نگهدار

    با تشكر از تظر آقاي خسروي

    من هم كاملا با نظر شما موافقم


    با احترام
    آريا

    آلفا تكنولوژي


    kima سپاسگزاری کرده است.

  14. #14
    نام حقيقي: سید محمد جواد شیخ ابومسعودی

    عضو عادی شناسه تصویری Miad
    تاریخ عضویت
    Dec 2003
    محل سکونت
    اصفهان-تهران
    نوشته
    588
    سپاسگزاری شده
    49
    سپاسگزاری کرده
    0
    خواهشا دوستان کمی هم رعایت کنند و خیلی با دقت نظر دهند بخصوص اونهایی که خود فروشنده هستند و نه مصرف کننده نهایی بهتره اجازه بدهند مصرف کنندگان پیشنهاد بدهند.

    ما فروشندگان معمولن یک عیب بزرگ داریم اون هم اینه مرتب دوست داریم خودمون را بزرگتر از اونی که هستیم و میتونیم باشیم جلوه بدیم. و ممکنه کار به جایی برسته که نیروی فنی یا مالی ما نتونه از تعهدات ما به نحو احسن بربیاد و با اینکه قلبن رضا نداریم حق کسی پایمال بشه ! اما متاسفانه این عمل رخ میده و خودمون شرمنده میشیم.
    اگر کسی هم از قصد دنبال پایمال نمودن حق مشتری باشه که دیگه اصلن جاش تو این انجمن نیست و خدا را شکر بچه ها اکثرن در اینجا دنبال رضایت مشتری هستند.

    دوم اینکه بعضی از دوستان فروشنده اونقدر برخی قیمت ها را پایین عرضه می نمایند که ممکنه از پس گارانتی اون برنیایند و مشتری را بین زمین و اسمون نگه دارن و بخصوص این مطلب در مورد همکاران تازه کار و کوچک بیشتر صدق میکنه

    سوم اینکه برخی ادعا ها میشه فلان چیزها موجوده و فلان قیمت مشتری پول ریخته سر حساب فروشنده بعد تازه فروشنده شروع میکنه بازار و زیر و رو کردن برای خرید از همکاران و خلاصه مشتری تو آب نمک میمونه منتظر ... آخر سر مشتری سر در هوا یا پولش را پس میگیره یا به قیمت بالاتر راضی میشه و دقیقا برخورد با این موضوع داشتیم که مشتری پول داده فروشنده و بعد از کلی دویدن با 200 تومن گرانتر کالا را مجبور شده بخره

    چهارم اینکه باید سعی بشه در حدی ادعا کنیم که بتونیم گارانتی کنیم .. مشتری هم باید درک کنه که اگر چیزی خراب شد چند روز باید صبر کنه برای گارانتی نه اینکه مدعی باشه هنوز تحویل نداده نوشو ببره ببنده زیر بار ...
    مگر اینکه فروشنده ذکر کرده باشه و باید به تعهدی که داده عمل کنه

    ما فروشندگان برخی اوقات فراموش میکنیم که هرچی داریم بعد از لطف خدا از ارباب رجوع یعنی مشتریان خوش حساب داریم و دقیقا این نکته را با خودم بودم که به عنوان یک فروشنده قدیمی واقعا حال و حوصله سر و کله زدن با مشتری کوچک را ندارم و همین باعث شده مشتریان متعددی از دست بدهم که باید رفع نمایم

    مشکل بزرگ ما فروشندگان با مشتریان ،بد حسابی عده زیادی هست که یا از اعتماد فروشنده سو استفاده کرده و دیر پرداخت کرده یا چک را در موعد مقرر پاس نمی کننده و خلاصه دبه میکنند و زیر حرفشون میزنند و همینها باعث میشه فروشندگان به مشتریان خوب و نا آشنا اعتماد نکنن و مجبور باشند نقدی تسویه کنن

    هستند خیلی کم در همین انجمن کسانی که مدت طولانی بدهکار هستند و بقیه هم میشناسند و دوست ندارم اسم اونها برده بشه و به قول های خود وفا نکرده اند. خودشون هم میدونند چه کرده اند.

    کلیه صحبت های بالا کلی بود و متوجه کسی نمیشد مگر خودم . در مورد شرکت آلفا هم باید عرض کنم به نظرم کمی سوئ تفاهم شده و انشالله که رفع بشه گرچه همیشه باید گفت حق با مشتری است اما دوستانی همچون اقای خسروی - آریا - ربیعی و .... چندین ساله دارن کار میکنن و خدایی ما با همشون هم تبادل مالی داشته ایم چه فروش و چه خرید کالا و خدا را شکر مشکل خاصی هم نبوده .

    امید وارم رضایت مشتریان حاصل بشه.






    kima، milad22، Cisco Plus و 1 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  15. #15
    نام حقيقي: Yaser

    عضو غیر فعال شناسه تصویری y_yavari
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    نوشته
    381
    سپاسگزاری شده
    42
    سپاسگزاری کرده
    18
    جناب آقاي ياوري

    با درود


    ضمن تشكر از نظر شما

    لازم به ذكر ميدونم بهتر است اگر موردي با مجموعه ما داريد مستقيما با خود ما در تماس باشيد و از احتمالات و شايعات صرفه نظر بفرماييد شما هم ميتونيد سابقه ما رو از مسوول قبلي اتحاديه كامپيوتر شهرتون مشهد بگيريد.

    بايد ياد ْآوري كنم كه هنوز در خاطر مباركتون هست كه يكي از روترهاي ما توسط تيم فني شما سوخت و بعد از مدتي با وجود عدم تسويه حساب با كمال ميل دستگاه مرجوع شد اگر يادتون نيست اسناد و مدارك مالي ما هست هر زمان لازم دونستيد و اجازه داديد به معرض نمايش ديگر همكاران و اعضاي محترم فروم ميگزارم.


    اميد است كليه دوستان ضمن رعايت ادب و قوانين فروم در جهت پر بار كردن اين تاپيك تلاش كنند.

    با ْآرزوي موفقيت روزافزون
    ْْ
    آريا
    ْآْلفا تكنولوژي
    البته منظور آقای آریا این هست که ایشان یک روتری به بنده دادن که از همون اول سوخته بود ما هم با توجه به سابقه ایشان در گارانتی گفتیم ما 900 تومان باقیمانده رو که قرار بود بعد از تحویل جنس بدیم نمی دیم تا زمانی که روتر و برای ما تعویض کنید(نزدیک 2 میلیون هم به ایشان داده بودیم) آقای آریا هم زنگ زد شرکت و بعد از کلی التماس و درخواست گفت روتر رو بفرستید من بلافاصله براتون تعمیر می کنم (دقت کنید تعمیر نه تعویض!!) بعد می فرستم انوقت شما 900 تومان الباقی رو بفرستید! ما روتر رو به ایشون دادیم و جناب آریا هم 5 ماه بعد یک روتر 5200 با 300 تومان پول نقد برامون فرستاد . آب کردن روتر 5200 هم یک سالی طول کشید. آقای آریا اگر کار شما مشکلی نداشت چرا در آخرین چتی که با هم کردیم میگفتین ما رو حلال کن !! آرشیو مسنجر خوشبختانه هست. به هر حال دوستان انجمن خصوصا سر سکه ها و جوایز مسابقه تلوترونیکس شما رو حسابی می شناسند.

    موفق باشید.


    reza_morshed سپاسگزاری کرده است.

صفحه 1 از 4 1 2 3 4 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •