صفحه 2 از 4 اولیناولین 1 2 3 4 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 16 تا 30 از مجموع 56

موضوع: : نظر سنجی درباره تبلیغات و عملکرد فروشندگان

  
  1. #16
    نام حقيقي: Yaser

    عضو غیر فعال شناسه تصویری y_yavari
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    نوشته
    381
    سپاسگزاری شده
    42
    سپاسگزاری کرده
    18
    قرار بود دوستان از شرکتی اسم نبرند. گمون نمی کنم کار درستی باشه سابقه شخص یا شرکتی رو زیر سوال ببریم. جناب یاوری شما خودتون از قول یکی دیگه نقل می کنید. دوستان یک طرفه به قاضی نرید. حالا این شرکت X یا هر چی دیگه که اسمش باشه هرچقدر هم که بد باشه گمون نکنم لایق این تخریب در انجمنی عمومی باشه که بازدید های زیادی داره و دوستان زیادی در روز از این محیط بهره میبرن.. (عمومی از لحاظ این که در دید همه است)
    .
    آقای رحمانی عزیر من این مسائل رو با توجه به عنوان تاپیک اینجا مطرح کردم که فکر نکنم کار بدی باشه! والا مشکل بنده با آقای آریا مربوط به 14-15 ماه پیش هست و توی این مدت من شما رو شاید 20 بار دیدم تا حالا بهت در این باره چیزی گفتم !!؟؟

    بنظر من اشکالی نداره که اینجا در مورد هر مجموعه نقد و بررسی بشه ! لااقل من خودم دوست دارم اگر کسی مشکلی با مجموعه ما داره مطرح کنه تا متوجه بشیم کجای کارمون ایراد داره و حواسمون باشه !

    ضمنا امروز یادت نره! اونائی رو هم که گفتم بیاری


    Cisco Plus سپاسگزاری کرده است.

  2. #17


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Cisco Plus
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    11
    سپاسگزاری کرده
    47
    جناب آقاي ياوري

    با تشكر و احترام

    بزرگواري بفرماييد همونطور كه حسن نظرتون بر ما ثابت شده است تاپيك رو هم دنبال بفرماييد منتها با هم سعي كنيم كه تا خداي نكرده الفاظ در روابط دوستانه و همكاري اثري نگذارد.

    ضمنا مهندس جان اون as5300 كه فرموديد همون روز كه گفتيد خراب هست ما گفتيم دست نخوره و همون طور مرجوع بشه و دست كاري نشه كه دوستان فني شما دستگاه رو باز كردند و حتي پاور اون رو لحيم كاري كردند.
    اين هم ميدونيد شامل گارانتي تعويض نيست و تنها دستگاهي كه باز نشده و دستكاري نشده شامل گارانتي هستند.


    با احترام فراوان



  3. #18
    نام حقيقي: هاشم سکاکی

    عضو عادی شناسه تصویری milad22
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    iran
    نوشته
    2,050
    سپاسگزاری شده
    320
    سپاسگزاری کرده
    197
    البته من تا حالا در چندین مورد خریدی که از جناب آریا داشتم مشکلی نداشتم و کاملا راضی بودم.
    موارد زیادی هم که قبلا با آقای خسروی کار کردم و خرید داشتم مشکلی از لحاظ قیمت و کیفیت و تحویل اجناس نداشتم. فقط یه بار 120 تومن پولشون رو دیرتر فرستادم که از دستم ناراحت شدن و ایشالا ما رو ببخشن.
    با جناب مسعودی هم که کار کردیم بدون هیچ مشکلی بوده.
    در کل با فروشندگان قدیمی این فروم تا به حال مشکلی نداشتم و از همشون تشکر میکنم


    Cisco Plus سپاسگزاری کرده است.

  4. #19
    نام حقيقي: amin djoneidi

    عضو عادی شناسه تصویری almas455
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    محل سکونت
    persia
    نوشته
    3,442
    سپاسگزاری شده
    1023
    سپاسگزاری کرده
    30
    کار کردن با آقای آریا مزایای خودش رو داره توی این 3 سالی هم که باشون کار کردیم جز در مورد 3220 ها در سال گذشته که ایراد هم از طرف ایشون نبود هیچ گونه تاخیری در مبادلات گارانتی نداشتیم
    منصف بودن
    خوش اخلاق بودن
    و به روز بودن شخص ایشون از نکته های بارز رفتاری آقا مهدی هست که با 2-3 بار برخورد می شه فهمید
    آقای خسروی هم که فروشنده خوب این فروم هستند خیلی از دوستانی رو که می دونم براشون از لحاظ هزینه و وقت صرفه شون خرید از ایشون بوده به ایشون مهرفی کردم و تا حالا کسی از ایشون شکایتی نداشته
    آقای یار محمدی هم که هاست می فروشند اخلاقشون حرف نداره اما سرویس های در حد عالی ندادند به ما


    Cisco Plus سپاسگزاری کرده است.

  5. #20


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    Fars
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    9
    با توجه به اینکه تاپیک آزاد است و دوستان میتوانند در جواب مسائل مطرح شده مطالب خود را بیان کنند فکر نمیکنم ذکر نام شرکت ایرادی داشته باشد.
    و در تائید فرمایش آقای آریا حرمت همکاران حفظ شود.

    و اما عرض بنده این بود که تبلیغات دروغین و بزرگنمائی برای کسانی که در کار شبکه میباشند کار قشنگی نیست که ما جزو صنف به اصطلاح متفکر و رده بالای جامعه هستیم.
    چرا وقتی فقط به ذکر شماره سریال در پائین دستگاه ذکر میشود بیشتر از یک سال است در پیائین تبلیغات در اینجا و سایت ایستگاه تبلیغ میشود کارت گارانتی بین المللی را از فروشنده در خواست نمائید !!!
    و اینکه با در دست داشتن دو واحد از یک ساختمان 18 واحدی اسم ساختمان را آلفا گذاشتید؟
    آیا واقعا اسم ساختمان پلاک 16 آلفا است؟
    این کار دروغ نیست؟ تبلیغ دروغین و بزرگنمائی نیست؟
    از بچه هائی که در کار شبکه هستند این جور کارها پسندیده نمیباشد که مانند فروشندگان سید اسماعیل و بدو بیا به به و اینگونه تبلیغات ناپسند انجام دهند.
    و اینکه در تبلیغ دیگر میزنید نماینده انحصاری !!! سنائو.
    چه بسا حجم خرید دوستان دیگر مانند شیراز آنلاین و تیما شبکه و توانش و .. بسیار بیشتر از شما میباشد.
    سنائو در ایران نماینده انحصاری ندارد و هر کس بخواهد میتواند از دوبی خرید نماید.
    این تبلیغات در جهت تخریب است نه تبلیغ.
    تا اینجا سه دروغ.

    بیائید درست تبلیغ کنیم و سرویس مناسب بدهیم بجای بزرگنمائی .

    این هم آدرس تبلیغ که ببینید مطالب نوشته شده صحت دارند.
    http://www.istgah.com/firekeys/kid_1...e_1/31041.html

    نکته چهارم:
    نوشته شده تعمیرات تخصصی سیستمهای وایرلس !!!
    و بعد در همین تاپیک میفرمایند هر کس دستگاهش خراب است بیاید پولش را بگیرد !!!!


    با آرزوی موفقیت برای همگی همکاران.


    ویرایش توسط reza_morshed : 2008-01-29 در ساعت 11:38 AM
    y_yavari سپاسگزاری کرده است.

  6. #21


    عضو عادی شناسه تصویری kima
    تاریخ عضویت
    Nov 2003
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته
    2,810
    سپاسگزاری شده
    764
    سپاسگزاری کرده
    85
    نقل قول نوشته اصلی توسط milad22 نمایش پست ها
    البته من تا حالا در چندین مورد خریدی که از جناب آریا داشتم مشکلی نداشتم و کاملا راضی بودم.
    موارد زیادی هم که قبلا با آقای خسروی کار کردم و خرید داشتم مشکلی از لحاظ قیمت و کیفیت و تحویل اجناس نداشتم. فقط یه بار 120 تومن پولشون رو دیرتر فرستادم که از دستم ناراحت شدن و ایشالا ما رو ببخشن.
    با جناب مسعودی هم که کار کردیم بدون هیچ مشکلی بوده.
    در کل با فروشندگان قدیمی این فروم تا به حال مشکلی نداشتم و از همشون تشکر میکنم
    البته مبلغ 4 برابر 120 تومان بود اما به هر حال کار همیشه فراز و نشیب داره
    هست روزهایی که به خاطر بد حسابی دیگران آدم بد حساب میشه
    به هر حال الان اگر ناراحتی ای هم باشه از طرف ما نیست
    موفق باشید خدا نگهدار



  7. #22


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    Fars
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    9
    و اما یکی از بچه های گل این انجمن آقای مسعودی است که همیشه از همه دلجوئی میکند و تا حالا ندیدم با کسی سر جنگ و دعوا داشته باشد و یا چیزی خلاف واقع گفته باشد.


    y_yavari و webgard3 سپاسگزاری کرده‌اند.

  8. #23


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    Fars
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    9
    نقل قول نوشته اصلی توسط almas455 نمایش پست ها
    کار کردن با آقای آریا مزایای خودش رو داره توی این 3 سالی هم که باشون کار کردیم جز در مورد 3220 ها در سال گذشته که ایراد هم از طرف ایشون نبود هیچ گونه تاخیری در مبادلات گارانتی نداشتیم
    منصف بودن
    خوش اخلاق بودن
    و به روز بودن شخص ایشون از نکته های بارز رفتاری آقا مهدی هست که با 2-3 بار برخورد می شه فهمید
    آقای خسروی هم که فروشنده خوب این فروم هستند خیلی از دوستانی رو که می دونم براشون از لحاظ هزینه و وقت صرفه شون خرید از ایشون بوده به ایشون مهرفی کردم و تا حالا کسی از ایشون شکایتی نداشته
    آقای یار محمدی هم که هاست می فروشند اخلاقشون حرف نداره اما سرویس های در حد عالی ندادند به ما
    مشکل ما هم 3220 بود که سه ماه گارانتی طول کشید.



  9. #24
    نام حقيقي: Yaser

    عضو غیر فعال شناسه تصویری y_yavari
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    نوشته
    381
    سپاسگزاری شده
    42
    سپاسگزاری کرده
    18
    جناب آقاي ياوري

    با تشكر و احترام

    بزرگواري بفرماييد همونطور كه حسن نظرتون بر ما ثابت شده است تاپيك رو هم دنبال بفرماييد منتها با هم سعي كنيم كه تا خداي نكرده الفاظ در روابط دوستانه و همكاري اثري نگذارد.

    ضمنا مهندس جان اون as5300 كه فرموديد همون روز كه گفتيد خراب هست ما گفتيم دست نخوره و همون طور مرجوع بشه و دست كاري نشه كه دوستان فني شما دستگاه رو باز كردند و حتي پاور اون رو لحيم كاري كردند.
    اين هم ميدونيد شامل گارانتي تعويض نيست و تنها دستگاهي كه باز نشده و دستكاري نشده شامل گارانتي هستند.
    البته به این نکته اشاره نکردید که ما باهاتون تماس گرفتیم و گفتیم آقا این مشکل از پاورش هست (شما گفتید نه مشکل از رم و فلش هست بازش کنید و رم و فلش رو دوباره جا بزنید حل میشه) اگر اجازه می دید بازش کنیم و بعد هم گفتیم لحیم کاری کردیم فعلا درست شده ولی چند روز بعد که برای گارنتی اش با شما تماس گرفتیم فرمودین می خواستین همون اول برام بفرستین چرا بازش کردین!!!
    به قول آقای مسعودی (فکر کنم ایشون این جمله رو توی انجمن گفتند): مشکل گارانتی توی ایران اینه که همیشه یک راهی برای در رفتن از زیرش هست.



  10. #25


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Cisco Plus
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    11
    سپاسگزاری کرده
    47
    با سلام خدمت دوست و همكار گرامي

    لازم به شرح است كه چند نكته رو خاطر نشان كنم
    1- كالاهايي كه آنها رو تعمير نمي كنيم 2 علت اساسي دارند 1 - تعمير آنها هزينه زيادي دارد 2 - قطعات مورد نياز وجود ندارد كه دوستان عزيزي كه در ضمينه تعميرات فعاليت دارند بيشتر به اين نكات واقفند.

    2 - در رابطه با قبول كردن مرجوعي دستگاهي و پرداخت پول حتي پس از 6-7 ماه استفاده از دستگاه كه مشتري به هر علت {نبودن قطعه و مسايل ترخيص گمرك و...} نتواند صبر كند آيا اين رفتار و سياست مشتري مداري نيست ؟؟؟

    هريك از دوستان كه مشكلي در رابطه با گارانتي محصولات دارد شخصا و مشتاقانه منتظر تماس يا ايميل هستم و تا لحظه رضايت مندي با نهايت تمام پيگيري خواهم كرد.

    3-در رابطه با ساختمان هم يك بار تشريف بياريد حضوري دفتر تا هم شما رو زيارت كنيم و هم سوء تفاهم احتمالي برطرف شود.


    با كمال تشكر و احترام



  11. #26


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Cisco Plus
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    11
    سپاسگزاری کرده
    47
    دوستان عزيزي كه با محصولات سنائو سرو كار دارند اطلاع دارند كه آزمايش يك محصول جديد 4-5 ماه طول ميكشد و سال 2006 كه اولين پارت 3220 ات دور وارد ايران شد همه چيز به خوبي پيش رفت اما اشكال طراحي دستگاه جهت RF Over Heating و گرماي شديد ايجاد شده داخل دستگاه منجر به سوختن 2 عدد IC كوچك شده كه در 99% حالات قابل تعمير نيستند و كل برد بايد تعويض گردد.

    نكته ديگر اينكه خرابي 3220 تنها دامنگير ما نيست بلكه كليه همكاران و متخصصاني كه با اين مدل سرو كار دارند حداقل يك بار براشون اتفاق افتاده است.

    حال تاخير هاي ايجاد شده بواسطه ترخيص و حتي تامين برد جديد از سنائو باعث بعضي تاخيرات ميگردد كه منجر شده بيش از 30 دستگاه نو خودمان را باز كنيم و برد ْآنرا بر روي دستگاههاي مشتريان گرامي بگذاريم اين هم اگر جاي شك است در هاي شركت هميشه برويتان باز است و كافي است سري به بخش تعميرات ما بزنيد.

    كلا از 3 ماه پيش به كليه مشتريان اعلام كرديم 3220 Out Door را فقط در جايي استفاده كنند كه دماي هوا زياد گرم نشود يا اون را روي خروجي كمتر تنظيم كنند.

    البته اساتيد زيادي در اين فروم هستند كه خوب است از نظريات آنها در بخش وايرلس در تاپيك جداگانه مربوط به هر مدل استفاده شود.


    با احترام فراوان
    آريا



  12. #27
    نام حقيقي: هاشم سکاکی

    عضو عادی شناسه تصویری milad22
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    iran
    نوشته
    2,050
    سپاسگزاری شده
    320
    سپاسگزاری کرده
    197
    نقل قول نوشته اصلی توسط kima نمایش پست ها
    البته مبلغ 4 برابر 120 تومان بود اما به هر حال کار همیشه فراز و نشیب داره
    هست روزهایی که به خاطر بد حسابی دیگران آدم بد حساب میشه
    به هر حال الان اگر ناراحتی ای هم باشه از طرف ما نیست
    موفق باشید خدا نگهدار
    البته 120 تومنش خیلی دیرتر شد!
    بقیه رو یه مقدار زودتر پرداخت کردن خدمتتون که اونش هم دیر بود. خلاصه ببخشید ما رو که به خاطر دیگران بد حساب شدیم.
    به هر حال از کار با شما راضی بودیم و همونطور که میدونید دوستان دیگری رو هم از شهرمون فرستادیم که از شما خرید کنند.
    موفق باشید



  13. #28


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    Fars
    نوشته
    19
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    9
    شکر خدا تاپیک خوب پیش میره.انشاالله مثل برنامه 90 میشه !
    اگر گله ای هست از هم بکنیم و اگر رضایتمندی هست ابراز کنیم تا همگی در رفتارمون و کارامون و حرف زدنامون دقت بیشتری بکنبم و بازار شبکه همیشه سالم بمونه.
    گله من جواب داده نشد .

    شما که نماینده انحصاری نیستید چرا همچین ادعائی میکنید؟
    شما که کارت گارانتی معمولی هم نمیدهید چرا ادعای کارت گارانتی بین المللی میکنید.
    شما که ساختمان پلاک 16 هستید چرا میگوئید ساختمان آلفا؟

    آیا این کار توهین به شعور مشتری نیست؟
    ایا توهین به همه همکارانی که در زمینه واردات سنائو فعالیت میکنند نیست؟

    این هم لینک این تبلیغات
    http://www.istgah.com/firekeys/kid_1...e_1/31041.html



  14. #29
    نام حقيقي: سعید عليزاده

    خواننده شناسه تصویری llsaeidll
    تاریخ عضویت
    Feb 2005
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    538
    سپاسگزاری شده
    109
    سپاسگزاری کرده
    66
    دوستان من یک پیشنهاد دارم:
    چند تا فروشنده معروف تو این فروم هستند که اسمشون را کم وبیش شنیدیم وشنیدید
    به نظر من بجای اینکه یک مشتری بیاد و مثل این مورد یک شرکت را نقد کنه و خدای ناکرده به تخریب اون شرکت منجر بشه فروشنده های معروف بیان خودشون یک تاپیک برای بازخورد ونظر سنجی از مشتریاشون ایجاد کنند تا ضمن معرفی کالا هائی که دارند(نه اونائی که میتونند جور کنند)هم عیوب کارشون را بفهمند و هم اجناس مختلفشون توسط خریدار بررسی بشه که فکر میکنم اینطور انتقاد بهترو مودبانه تر باشه


    Cisco Plus و Alux سپاسگزاری کرده‌اند.

  15. #30


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Cisco Plus
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    11
    سپاسگزاری کرده
    47
    حضور محترم دوست عزيز جناب رضا مرشد

    خواهشمند است شماره فاكتور به همراه شماره تماستون را ارسال داريد تا شخصا پيگيري كنم و جواب هرگونه سووال احتمالي رو بدم.


    با تشكر و احترام فراوان



صفحه 2 از 4 اولیناولین 1 2 3 4 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •