مجموعه عظیم آموزشی Photoshop Top Secret آموزش کامل تمامی نکات و ریزه کاری های فتوشاپ - بیش از 30 ساعت آموزش کامل ویدیویی مرحله به مرحله !

فقط 4000 تومان

تمامی دانستنیها و ریزه کاری های فتوشاپ را یکجا هدیه بگیرید و عنوان بهترین گرافیست را از آن خود کنید!




Photoshop Top Secrets نام پکیج کامل و عظیم آموزشی محبوب ترین و برترین نرم افزار گرافیکی دنیا، Adobe Photoshop است که توسط دو تن از نام های برتر گرافیک و فتوشاپ کارهای مشهور دنیا Mark Monciardini و Melanie Stimmell در قالب 5 دی وی دی کامل با بیش از 20 گیگابایت و بالغ بر 30 ساعت فیلم آموزشی تهیه و تدوین و آماده استفاده علاقمندان گردیده است .
این پکیج عظیم و بی نظیر آموزشی فتوشاپ به صورت مرحله به مرحله به تمامی کاربران چه کاربران در سطح مقدماتی و تازه کار و چه کاربران فتوشاپ کار و آشنا به کارهای گرافیکی و حتی گرافیست های حرفه ای را به عمق نرم افزار بی نظیر و هزار توی Adobe Photoshop برده و ایشان را با تمامی رازهای آشکار و نهان آن اشنا می کند !
"کمربند مشکی" در نرم افزار Adobe Photoshop را از آن خود کنید !
سازندگان این به پکیج به دلیل عظمت بی نظیر این بسته آموزشی، آموزش جز به جز و مرحله به مرحله و همچنین تحت پوشش قرار دادن تمامی جزئیات و نکات مخفی و آشکار فتوشاپ، آن را به طنز تنها راه برای دریافت "کمربند مشکی" یا همان حد نهایی و Extreme در فتوشاپ نامیده اند !
ساخت پوسترهای گرافیکی با کیفیت سطح یک جهانی، طراحی پک و بسته بندی های تجاری فیلم های سینماهای و سایر محصولات، طراحی بی نظیر صفحات اول مجلات و طراحی زیبا برای وبسایت ، طراحی عالی صورت و اعمال ویرایش های متعدد تنها از جمله نتایج کار با این پکیج عظیم آموزشیست .

قیمت و شرایط درخواست :

این مجموعه بی نظیر با قیمت باور نکردنی 4000 هزار تومان ( 40000 ریال ! ) روی 5 DVD عرضه می شود . که فکر نمی کنم دیگه همچین فرصتی با این قیمت برای شما پیدا بشه .

برای درخواست این مجموعه لطفا پیام ارسال نمایید تا شماره حساب پول واریزی خدمت شما ارسال گردد .

یا ایمیل بزنید :

Ir.juper@yahoo.com

نحوه ارسال :

این مجموعه برای تهرانی ها در عرض 48 ساعت و برای شهرستانی حداکثر تا 72 ساعت ارسال خواهد شد . برای این کار از سرویس مطمئن پستی بیمه پیشتار استفاده خواهد شد . در ضمن تمامی ارسال ها قابل پیگیری خواهند بود .



موضوعات مشابه: