با سلام
من از اول فروردین از هماراسیستم سرویس ADSL 64K نا محدود گرفتم از روز 28 اسفند وصل شد روز اول بد نبود البته وضعیت فعلی رو میبینم به اون روز شکر میکنم یعنی رو 5.6 میومد. ولی ساعت 2 شب سال تحویل قطع شد هیجا نمیشد رفت و google رو به زور باز میکرد تا ساعت 18 عصر 1 فروردین بعد اون هم هر روز فقط حدود ساعت 15 تا 17 و 22 تا 24:30 می شد استفاده کرد و بقیه مواقع دانلود از هر سایتی با سرعت 100b/s تا 1k/s میرفت یا هم time out میداد. با پشتیبانی تماس گرفتم گفتن از proxy استفاده میکنین واسه اونه و اینا منم گفتم نه خیر از proxy استفاده نمیکنم و دارم از سایت adobe یا microsoft دانلود میکنم. گفتن سیستم ما مشگلی نداره اشکال از شماست و شاید از ویروس کشتونه فایروال روشنه و از این حرفا ( مال من کسپراسکای هست ) که همش بهونه هست چون وقتی پهنای باند باز هست من با همین سیستم دانلود دارم و چرا dailup مشگلی ندارم تا اینکه بعد از چندین بار تماس آخرش آقای اوردی خانی گفتن فردا میرم شرکت ببینم چه مشگلی هست. و صبح که تماس گرفتم گفتن بلی ما نگاه کردیم مرکز آزادی مشگل داره و سعی در حلش داریم از تهران دارن بررسی میکنن یکی از سیستم ها ویروس داره و چون شبکه Bridge هست وقتی اون روشن میشه این مشگل پیش میاد. بعد 2 روز باز همین مشگل بود و من به آقای اوردی خانی sms زدم و وضعیت رو گفتم . و ایشان هم sms زد و گفت اگه از وضعیت فعلی راضی نیستین سرویس رو پس بدین و این مشگل احتمال داره تا 1 ماه یا بیشتر طول بکشه. به هر حال من در طول این مدت تا امشب همین مشگل رو داشتم . و صبر میکنم تا تعطیلات تموم بشه و مستقیما با مدیریت شرکت تماس بگیرم البته همه نمودارهای پهنای باند و دریافت و ارسال رو واسه مدیریت فرستادم و شاید تو سایت هم بزارم تا همه لذت ببرن
البته اینم بگم که بار دوم و سوم که تماس گرفتم آقای اوردی خانی بعده بهانه های مختلف گفتن من الان تو روتر Router مرکز آزادی هستم و هیچ مشگلی نیست و اونجا پهنای باند اضافی هم داریم و من هم گفتم وقتی پهنای باند اضافی دارین من چرا نمی تونم بگیرم یا مشگل از شماست (100%) یا از منه بالاخره باید حل بشه. ایشون هم گفتن والا نمی دوننننننننننم که از چی هست ( ایشون مسئول ADSL شرکت هستن ) بعد دو سه دقیقه سرعت رفت رو وضع عادی و تا 24:30 یعنی تقریبا 4 ساعت بعد اون هم باز قطع شد .
من خودم تو این زمینه وارد هستم و میدونم که مشگل از من نیست و اینا یا پهنای باند ندارن یا پهنای باند رو محدود میکنن یا هم کل پهنای باند رو میدن به کس دیگه ای حالا یا با پارتی یا سیاست خود شرکت من پی گیر این موضوع خواهم بود. و اگه هم از ویروس رو سیستم مشتری باشه اینا عرض چند ساعت میتونن ip تشخیص بدن و اگه نمیتونن اون مسئولشون رو بفرستن یه دوره مبتدی شبکه ببینه تا شرکت رو با همچین مشگلی روبرو نکنه من هم حاضرم فردی رو واسه حل مشگلشون تو مرکز آزادی معرفی کنم
تو این تاپیک که باز کردم از همه اونایی که adsl در تبریز گرفتن از هر شرکتی که هست میخوام سرعتشون رو در طول روز و شب تست کنن و اگه میتونن تو سایت بزارن تا همه بدونن هر شرکتی چه جور سرویس میده و یه خواهش هم از اونایی که از مرکز آزادی تبریز از همارا سیستم سرویس گرفتن دارم تا سرعتشون رو تست کنن و ببینن واقعا 64K یا 128k هست در طول 24 ساعت یا نه و تو سایت بزارن
برنامه های تست پهنای باند و حجم ارسال و دریافت که من استفاده میکنم اینا هستن خواستین از سایتش دانلود کنین و تست کنین
SoftPerfect Network Protocol Analyze
http://www.softperfect.com/
OnlineEye
http://www.pmasoft.net/
برنامه های دانلود منیجر هم
DAP , IDM




موضوعات مشابه: