نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 از مجموع 6

موضوع: سایتی با امکاناتی استثنایی برای فروشندگان VPN !

  
  1. #1


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    نوشته
    0
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    Icon1 سایتی با امکاناتی استثنایی برای فروشندگان VPN !

    برای اولین بار در دنیا ،

    سایت IrVPN به منظور ارائه خدمات به فروشنگان VPN با امکاناتی فوق‌العاده که به جرات میتوان گفت در هیچ یک از سایتهای ایرانی و مشابه‌های خارجی ارائه نشده است راه اندازی شد.

    از اهداف این سایت ایجاد بستری برای فروشندگان VPN است تا با خیالی آسوده و به دور از مشکلات و هزینه‌های نگهداری و اجاره سرور ،‌ تمام توان خود را روی فروش و بازاریابی گذاشته و سود بیشتری از فعالیت خود ببرند.

    در این سایت سعی شده تا با پائین آوردن قیمت‌ها و همچنین بالا بردن کیفیت سرویس‌ها و علاوه بر آن ارائه امکاناتی متفاوت ، نظر کلیه فروشندگان و همچنین کاربران استفاده کننده از VPN تامین شود.

    تخفیف‌های نمایندگان در این سایت طوری در نظر گرفته شده‌است که از طرفی حساب نماینده‌ای که تنها چند کارت در ماه به فروش می‌رساند شامل تخفیف شود و از طرف دیگر امکان رقابت برای نماینده‌ای که صد‌ها کارت در ماه به روش می‌رساند وجود داشته و تخفیف‌های بسیار بالاتری در حساب خود دریافت نماید. این سیستم به این صورت عمل خواهد کرد که با بالا رفتن پرداخت‌ها ( بالانس مثبت مالی ) مقدار تخفیف‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

    تخفیفها به گونه‌ای در نظر گرفته شده تا قیمت برای فروشندگان حرفه‌ای تا حدی پائین باشد تا با قیمت یک اکانت در صورت اجاره سرور و فروش VPN بتواند رقابت کند ! در بهترین حالت ( بالاترین درجه ) تخفیف به ۸۰٪ نیز خواهد رسید . با این تخفیف به طور مثال یک کارت ۱ ماهه نامحدود قیمتی حدود ۸۰ سنت ( ۰.۸ دلار ) یعنی چیزی حدود ۷۰۰ تومان خواهد داشت!!!

    همچنین برای نمایندگان حرفه‌ای با فروش بالا امکاناتی مانند پنل اختصاصی کاربران در سایت نماینده ، پشتیبانی تلفنی ۲۴ ساعته و امکاناتی دیگر که در سطوح مختلف نمایندگی ارائه میشود در نظر گرفته شده است.

    این سایت همچنین برای کاربرانی که مایل هستند به طور مستقیم از IrVPN کارت برای استفاده شخصی تهیه نمایند نیز بسیار مناسب است. کاربران میتوانند با باز کردن یک حساب به نوعی Reseller خود و دوستان خود باشند !!! و دقیقا از همان تخفیف‌های نمایندگی استفاده کرده و دسترسی‌های یک نماینده را روی کارت‌های خود داشته باشند.

    به همین منظور برای افتتاح حساب و خرید کارت هیچ حداقل قیمتی در نظر گرفته نشده و کاربران با هر مبلغی ( حتی ۱ دلار ) میتوانند حساب خود را شارژ و اعتبار خریداری نمایند.



    به کلیه فروشندگان و همچنین کاربران VPN توصیه میشود برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.irvpn.com مراجعه کرده و با ثبت نام در سایت ، امکانات ذکر شده را مشاهده نمایند.

    برای تست VPN و همچنین پنل کاربران ، لطفا در همین تاپیک و یا در بخش پشتیبانی سایت ( http://support.irvpn.com ) با ذکر نام کاربری خود در سایت درخواست کارت TEST نمایید. این کارت در کمتر از چند ساعت به حساب شما در سایت اضافه خواهد شد.



    موضوعات مشابه:

  2. #2


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    نوشته
    0
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    گوشه‌هایی از امکانات سایت IrVPN

    از جمله امکانات پنل Resller میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    - واریز وجه و خرید اعتبار ( برای تهیه کارت vpn ) به صورت کاملا اتوماتیک و بدون مکث
    توضیح : در این سیستم به محض واریز وجه آنلاین ( در egold یا سیستم های مشابه ) نماینده مقدار اعتبار خریداری شده را در حساب خود در سایت دریافت می‌نماید و دیگر حتی ۱ دقیقه منتظر تائید ادمین سایت نخواهد بود.

    - ساخت و خرید انواع کارت VPN به صورت آنی
    توضیح : در این سیستم به محض خرید یک کارت VPN ( از هر نوع ) نماینده و همچنین کاربر ( در صورتی که نماینده مایل باشد ) به صورت آنی و بدون نیاز به تائید یا ساخت کارت توسط مدیر سایت ، نام کاربری و کلمه عبور کارت را دریافت خواهند کرد. این کارت از همان لحظه قابل استفاده خواهد بود.

    - واریز وجه و خرید اعتبار بدون داشتن حداقل مبلغ
    توضیح : در این سیستم نماینده‌های فروش ( Reseller ) برای خرید اعتبار مجبور به واریز حداقل مبلغ خاصی نیستند و میتوانند حتی ۱ دلار نیز به حساب خود وایز نمایند.

    - کنترل کامل روی کارت‌های فروخته شده
    توضیح : در این سیستم نمایندگان کنترل کاملی روی کارت‌های فروخته شده خود دارند. با این امکان میتوانند نظارت کاملی روی مقدار مصرف مشتریان داشته و در هنگام لازم برای فروش مجدد کارت با ‌آنها تماس بگیرند. همچنین نمایندگان می‌توانند دسترسی تغییر پسورد و کنترل یک کارت را به کاربر داده و یا نزد خود نگه‌دارند.

    و امکاناتی دیگر در محیطی user friendly که در اختیار نمایندگان قرار خواهد گرفت.



    از جمله امکانات پنل کاربر میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

    - مشاهده ریز مصرف VPN
    توضیح : در بخش پنل کاربر ، کاربر VPN میتواند مصرف کارت خود را با جزئیات کامل در هر بار اتصال مانند زمان دقیق اتصال ، مدت اتصال ، IP ، حجم اطلاعات مصرف شده (BW) مشاهده نماید.

    - تغییر کلمه عبور کارت VPN
    توضیح : در این بخش کاربر میتواند کلمه عبور کارت VPN خود را تغییر دهد و همچنین در صورتی که دسترسی کارت توسط نماینده فروش به او داده شده باشد ، میتواند در صورت فراموش کردن کلمه عبور کارت VPN ، آنرا بازیابی کند.



  3. #3


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    نوشته
    0
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    به منظور رفاه حال نمایندگان و طبق درخواست چند نماینده ، برای نمایندگانی درجه تخفیف آنها از به ۵ برسد سرویسی در نظر گرفته شده است که با استفاده از این سرویس می‌توانند بخش « گزارش مصرف VPN » یا همان پنل کاربران را به شکل اختصاصی و با طراحی خود در سایت خود قرار دهند . به این ترتیب نمایندگان میتوانند به طور کاملا اختصاصی و بدون نام IrVPN سرویس های این سایت را به فروش رسانده و همچنین تمام امکانات سایت اصلی را با نام خود و در سایت خود ارائه کنند.



  4. #4


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    نوشته
    0
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    در رابطه با تخفیف‌ها دوستان سوالات زیادی پرسیدند ، لازم دونستم توضیحی بدم تا با نحوه کار این سیستم آشنا بشید.

    در این سایت هر کاربر یک بالانس و یک بالانس مثبت مالی دارد. مثالی میزنم تا کاملا معنی این دو کلمه را متوجه شوید.

    - کاربری در سایت عضو میشود
    - در ابتدا بالانس و بالانس مثبت مالی وی صفر است ( چون پولی واریز نشده است )
    - این کاربر ۲۰ دلار در حساب خود واریز می‌کند. در این موقع بالانس و بالانس مثبت مالی ۲۰ دلار می‌شود
    - کاربر ۲۰ دلار خود را در سایت خرید میکند ! در این زمان بالانس او صفر و بالانس مثب مالی همچنان ۲۰ دلار است.
    - کاربر ۳۰ دلار دیگر در حساب خود واربز میکند. در این زمان بالانس کاربر ۳۰ دلار و بالانس مثب مالی او ۵۰ دلار میشود
    ( با ۲۰ دلار واریز قبلی جمع میشود )

    - کاربر این ۳۰ دلار را تماما یا مقداری از آن را خرج میکند ... از بالانس او کاسته می‌شود ولی بالانس مثبت مالی تغییری نمیکند !

    و ....


    در حقیقت بالانس مثب مالی مقدار پولی است که کاربر از ابتدای افتتاح حساب خود تا آن لحظه واریز کرده است و هیچ ارتباطی با مقدار کارت‌های خریده شده ندارد ! چه کاربر تمام پول خود را در یک لحظه در سایت خرید نماید ، چه هیچ خریدی نکرده باشد و همچنین چه کل مبلغ را با هم واریز نماید یا ۱ دلار ۱ دلار واریز نماید !

    مقدار تخفیف کارت‌ها در هر لحظه با استفاده از این بالانس مثب مالی و درجه تخفیف کاربر در نظر گرفته میشود.

    لیست تخفیف‌ها را در صفحه زیر میتوانید مشاهده بفرمائید :
    http://irvpn.com/discount.php

    در بخش خرید کارت هم قیمت اصلی هر کارت ( بدون تخفیف ) با رنگ قرمز نوشته شده و روی آن خط کشیده شده و جلوی آن قیمت با تخفیف ( قیمتی که شما میتوانید آن کارت را خریداری نمائید ) نوشته شده است.

    توضیح اینکه با این روش ، هرچه از مقدار فعالیت نمایندگان بگذرد ، میزان تخفیف بالاتر خواهد رفت ! و نکته دیگر اینکه
    نمایندگانی که مایل هستند از همین ابتدای کار تخفیف بالاتری دریافت نمایند ، باید با توجه به لیست تخفیف‌ مقدار مبلغ مورد نیاز برای رسیدن به آن حد تخفیف را در حساب خود واریز نمایند.

    با تشکر
    - پیشتیبانی IrVPN.com
    (۳)



  5. #5


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    نوشته
    0
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    چند نکته مورد پرسش کاربران در رابطه کارت‌های ساعتی ، ماهیانه و حجمی ( کیلو بایتی )

    * در کارت‌های ماهیانه ( مثلا ۱ ماهه ) زمان شروع ۱ ماه از زمان اولین اتصال خواهد بود نه از زمان خرید کارت.

    * کارت‌های ساعتی دقیقا مانند کارت‌های اینترنت هستند و فقط هنگام اتصال از دقیقه‌های آن کسر خواهد شد و همچنین هیچ محدودیت زمانی ( مثلا قابل استفاده در یک سال ) ندارند و در صورت داشتن باقیمانده ، همیشه قابل استفاده خواهند بود.

    * در کارت‌های حجمی ( کیلو بایتی ) فقط و فقط مقدار پهنای باند ( جمع کیلو بایت‌های ارسالی و دریافتی در هنگام اتصال ) مصرف شده کاربر مقیاس مصرف کارت است و در صورت داشتن باقیمانده بدون هیچ محدودیت زمانی قابل استفاده خواهند بود.

    مهم : کلیه سرویس ها و کارت‌ها بدون هیچ محدودیت دانلود ، سرعت ، فایروال و ..... هستند.



  6. #6


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    نوشته
    0
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    به درخواست کاربران و در جهت ایجاد بستری برای استفاده از VPN در تمام ISP های ایران ، پروتکل جدیدی ( L2TP ) جهت برقراری ارتباط با سرورهای IrVPN اضافه شد.


    هم اکنون کاربران می‌توانند در سرویس‌های IrVPN ( در تمام کارت‌ها ) هم از پروتکل PPTP و هم از پروتکل L2TP استفاده نمایند. همچنین یک Connection تنظیم شده و آماده جهت اتصال با استفاده از این پروتکل در بخش « دریافت فایل » قرار گرفت. کاربرانی که مایل هستند خودشان تنظیمات لازم برای استفاده از این پروتکل را انجام دهند می‌توانند به مقاله‌ای که در همین رابطه در بخش « مرکز اطلاعات » قرار گرفته شده است مراجعه نمایند.


    - Connection آماده VPN با پروتکل L2TP برای استفاده از سرور آلمان
    - نحوه تنظیم Connection برای استفاده از پروتکل L2TP
    - پروتکل L2TP چیست ؟
    - تفاوت پرتکل‌های PPTP و L2TP چست ؟



کلمات کلیدی در جستجوها:

خرید ] چند کاربرvpn

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •