صفحه 1 از 4 1 2 3 4 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 56

موضوع: دفتر فروش و خدمات گارانتي سنائو در ايران - تهران

  
  1. #1


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Cisco Plus
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    11
    سپاسگزاری کرده
    47

    دفتر فروش و خدمات گارانتي سنائو در ايران - تهران

    LIKE NOTHING ELSE


    ضمن تشكر از كليه دوستان و همكاران گرامي كه ما را در جهت راه اندازي مركز تعميرات تخصصي تجهيزات سنائو در ايران كمك و ياري رساندند با افتخار اعلام ميدارد شركت آلفا تكنولوژي موفق به اخذ نمايندگي فروش و گواهينامه صلاحيت و كنترل كيفيت جهت گارانتي محصولات شبكه سنائو در ايران گرديد.

    لذا در صورت داشتن تجهيزات سنائو خراب كه از تاريخ خريد آن كمتر از يكسال ميگذرد تنها كافي است پس از گرفتن شماره RMA از دفتر اين شركت نسبت به ارسال آن به همراه كپي فاكتور خريد اقدام نماييد.

    بديهي است كليه تجهيزاتي كه از طريق اين شركت يا نمايندگان مجاز اين شركت به فروش ميرسند حاوي يكسال گارانتي تعويض رايگان بوده و پس از يكسال تجهيزات معوض تا زمان تعمير دستگاه داده خواهد شد.


    آدرس نماينده انحصاري فروش و خدمات گارانتي سنائو در ايران

    شركت آلفا تكنولوژي
    تهران - خيابان ويلا - كوچه صارمي - پلاك 16 - واحد 8 تلفن 88940761 و 88940762


    جهت اطلاع از اعلام نمايندگي اين شركت به وب سايت سنائو ميدل ايست مراجعه فرماييد.

    http://www.senao-me.com/news_details.asp?NewsId=10



    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط Cisco Plus : 2007-02-23 در ساعت 11:49 PM

  2. #2


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Cisco Plus
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    11
    سپاسگزاری کرده
    47

    Icon1

    نقل قول نوشته اصلی توسط kima
    دوست عزیز روی کلمه انحصاری یک مقدار دقت کنید
    چرا که انحصاری نیستید
    حداقلش فعلا
    اگر هم مدرکتون سایت شرکت سنارو هست که این سایت تا چند روز دیگه یک شرکت جدید رو هم معرفی خواهد کرد به عنوان نمایندگی ایران


    دوست عزيز اميدواريم موفق باشيد و شما را فعالتر از قبل و روز به روز موفق تر ببينيم.

    اين تاپيك محض اطلاع اعضاء باز شده و مكاني براي كل كل كردن نيست لذا همانطور كه ملاحظه فرموديد لينك مربوطه اعلام گرديد تا دوستان محترمي كه سواد انگليسي دارند پس از مطالعه دقيق متن آن به اظهار نظر بپردازند.

    ضمنا اين فروم مكاني آزاد خارج ار هرگونه سليقه شخصي جهت اطلاع رساني مي باشد.

    ضمنا دليل ذكر كلمه انحصاري هم نوع قراداد با سنانو و راه اندازي نخستين Service Center مجاز در ايران و ارائه محصولات جديد و انحصاري زير مي باشد ( بقول شما حداقلش فعلا )

    SUB-862 USB 802.11 a/b/g Dual Band (2.4 / 5.8 Ghz) 108Mbps


    SUB-862EXTUSB 802.11 a/b/g Dual Band (2.4 / 5.8 Ghz) 108Mbps with Detachable Antenna


    SOC-8610 EXT Out Door 802.11 a/b/g Dual Band (2.4 / 5.8 Ghz) 54Mbps


    SOC-8610 Plus Out Door 802.11 a/b/g Dual Band (2.4 / 5.8 Ghz) 54Mbps With Built in Flat Antenna



    با احترام


    ویرایش توسط Cisco Plus : 2007-02-24 در ساعت 12:11 AM

  3. #3


    عضو عادی شناسه تصویری kima
    تاریخ عضویت
    Nov 2003
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته
    2,810
    سپاسگزاری شده
    764
    سپاسگزاری کرده
    85
    دوست عزیز روی کلمه انحصاری یک مقدار دقت کنید
    چرا که انحصاری نیستید
    حداقلش فعلا
    اگر هم مدرکتون سایت شرکت سنارو هست که این سایت تا چند روز دیگه یک شرکت جدید رو هم معرفی خواهد کرد به عنوان نمایندگی ایران
    ضمنا گارانتی که هر کسی واسه دستگاه هایی که می فروشه انجام میده هزینه هم که روی گارانتی صرفا نباید گرفته شه
    مهم اینه که کسی گارانتی دستگاه هایی رو که دیگران وارد کردن و فروختن مجانی انجام بده



    شیراز آنلاین
    نمایندگی رسمی فروش و گارانتی تجهیزات سناو در ایران

    (8 حط) 2333171 0711



  4. #4


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Cisco Plus
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    11
    سپاسگزاری کرده
    47

    Icon1

    در رابطه با گارانتي هم لازم به ذكر است كه دستگاه هایی رو که دیگران از راه قانوني وارد کردن و فروختن و تاريخ خريد آنها از سنائو كمتر از يكسال باشد مجانی گارانتي ميكنيم.



  5. #5


    مسدود شده
    تاریخ عضویت
    Feb 2007
    نوشته
    0
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام جناب Kima
    امیدوارم که حالت خوب باشه من یکی از همشهری های شما و از همکاران شبکه هستم . و اکثرآ این صحبتهای شما و بقیه رو پیگیری میکنم ، امیدوارم که از این حرف من ناراحت نشی ولی باید بگم که واقعا شرمم میشه که با شما همشهری هستم با این طرز برخوردتون با مردم وا قعآ باید بگم بچه گانه برخورد میکنید .
    بهتون پیشنهاد میکنم اول برید یه کم فرهنگ برخورد با مردم و همکاران و مهمتر از اون فرهنگ کار کردن رو یاد بگیرید بعد وارد این کار بشید .
    امیدوارم که از گفته های من ناراحت نشید .
    با تشکر و آرزوی یادگیری . . .



  6. #6
    نام حقيقي: Reza Behroozi

    عضو غیر فعال شناسه تصویری ahuray_mazdaa
    تاریخ عضویت
    Jun 2005
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته
    1,154
    سپاسگزاری شده
    227
    سپاسگزاری کرده
    115
    سلام
    همشهری عزیز (که فکر نکنم باشی ) شما میتونستید پیغام خصوصی بدید و اعلام شرم کنید

    نمیدونم چرا هر کی میخواد دری بری بگه یا یه چیزی بفروشه سریع یه اکانت جدید میسازه
    منم کلمه انحصاری ندیدم البته اطلاع هم ندارم که نماینده رسمی معنی انحصاری هم میده یا نه؟
    در مورد گارانتی هم شما هم انگار میخواین مثل بقیه بصورت درپیت(معذزت میخوام) عمل کنید منکه میخوام جنس بخرم که نمیتونم بگم برگ ترخیص کالا نشونم بده یا من میرم برای یه بدبختی نصب میکنم اون چه میدونه چه خبره!!
    نماینده انحصاری یعنی قبول جنس مرجوعی اصلی حالا به هر نحو که اومده بالاخره اون شرکت ساخته اونو
    یا من در درک واژه نمایندگی اشتباه میکنم یا شما



  7. #7


    عضو عادی شناسه تصویری kima
    تاریخ عضویت
    Nov 2003
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته
    2,810
    سپاسگزاری شده
    764
    سپاسگزاری کرده
    85
    نقل قول نوشته اصلی توسط Zhepeto
    سلام جناب Kima
    امیدوارم که حالت خوب باشه من یکی از همشهری های شما و از همکاران شبکه هستم . و اکثرآ این صحبتهای شما و بقیه رو پیگیری میکنم ، امیدوارم که از این حرف من ناراحت نشی ولی باید بگم که واقعا شرمم میشه که با شما همشهری هستم با این طرز برخوردتون با مردم وا قعآ باید بگم بچه گانه برخورد میکنید .
    بهتون پیشنهاد میکنم اول برید یه کم فرهنگ برخورد با مردم و همکاران و مهمتر از اون فرهنگ کار کردن رو یاد بگیرید بعد وارد این کار بشید .
    امیدوارم که از گفته های من ناراحت نشید .
    با تشکر و آرزوی یادگیری . . .
    از اینکه اولین پستتون هست و دیشب هم رجیستر کردین که فقط هیمن رو بگین دقیقا معلومه کی هستین و قصدتون از ایجاد این پست چیه



  8. #8


    عضو عادی شناسه تصویری kima
    تاریخ عضویت
    Nov 2003
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته
    2,810
    سپاسگزاری شده
    764
    سپاسگزاری کرده
    85
    نقل قول نوشته اصلی توسط Cisco Plus
    در رابطه با گارانتي هم لازم به ذكر است كه دستگاه هایی رو که دیگران از راه قانوني وارد کردن و فروختن و تاريخ خريد آنها از سنائو كمتر از يكسال باشد مجانی گارانتي ميكنيم.

    جسارته اما شما با این حرفتون انگار میگین هیچ دستگاهی رو واسه گارانتی قبول نمی کنید
    چرا که اکثر بچه ها میدونن سازمان فرکانس ها حداکثر فرکانس مجاز حروجی را واسه مجوز واردات 100 میلی وات تعیین کرده
    در حالی که سناو دستگاه زیر 200 میلی وات نداره
    حالا کدام قانون اجازه ورود این رو میده
    این یک
    دوم هم اینکه خود شما دستگاه هاتون رو قانونی وارد نمی کنید
    این رو هر کسی ندونه من که اطلاع کافی دارم در موردش
    حالا اگر هم وارد شه خیلی باشه 2611 باشه که اون هم به اسم 100 میلی وات وارد شده باشه اما 80% حجم فروش رو در بازار های سناو امروزه دستگاه های 400 میلی وات دارن
    مورد سوم هم اینکه حالا قانونی یا غیر قانونی فرقش واسه شما چیه ؟
    مهم اینه که این دستگاه را نمایندگی دبی وارد کرده و فروخته
    اگر شما گارانتی دستگاه های اون رو به عهده گرفته باشید باید تمامی دستگاه های اون رو هم مجانی تعمیر و یا تعویض کنید
    چرا که اونها که خودشون نمایندگی تجهیزات سناو هستن میگن اگر شما از نمایندگی آمریکا یا هندوستان هم تجهیزات بگیرید و مشکل پیدا کنه چون این تجهیزات سخات شرکت سناو هست و ما هم نمایندگی سناو هستیم موظف به تعمیر این دستگاه ها هستم
    ولو اینکه از ما خریداری نشده باشه
    در مورد گارانتی کردنتون هم که کماکان منتظریم ببینیم بعد از 2 سال و اندی دستگاه هامون میاد یا نه

    ما خودمون داخل شرکت گارانتی تمامی دستگاه ها رو به صورت تعویض سریع انجام میدیم
    حالا اگر خراب باشه یا نباشه ما تعویضشون می کنیم
    مجانی هست این کا رو مدت زیادی هم هست که انجام میدیم
    دستگاه هایی هم که از نمایندگی های دیگه خریداری شده من جمله خود شما که نمونه اون رو داخل خود شیراز داریم اون رو می فرستیم دبی باز تعمیر شه منتها هزینه رفت و آمد دستگاه رو از صاحب اون میگیریم که فکر می کنم واسه کسی که یه دستگاه خراب رو دستش مونده باشه خیلی عادلانه باشه
    ضمنا اگر هم الان سوالی در رابطه به گارانتی تجهیزات شریکتون در ذهنتون اومد باید بگم که شریک شما خرید اول شهریور ماهش رو هنوز تسویه نکرده
    بهشون هم گفته شده که تسویه رو انجام بدین تا گارانتی هاتون انجام شه



  9. #9


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Cisco Plus
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    11
    سپاسگزاری کرده
    47
    دوستان عزيز Zhepeto و ahuray_mazdaa و Kima

    اين تاپيك صرفا جهت اطلاع رساني ميياشد لذا خواهشمندم ضمن رعايت قوانين فروم حداقل اندكي ادب و احترام يكديگر را رعايت نماييد.

    حال جهت نشان دادن حسن نيت , شما ميتوانيد هر تعداد خرابي كه داريد جهت گرفتن شماره RMA و براي تعمير با دفتر تماس بگيريد.

    بايد اعلام كنم كه جهت خارج كردن قطعات معيوب از كشور كه بعضا نياز مي گردد گمرك ايران ميتواند جلوي آنها را گرفته و درخواست برگ سبز يا پته گمركي نمايد كه انجام اين پروسه چندين روز طول مي كشد لذا جهت تسريع در زمان تعمير و گارانتي اين شركت از همكاران و مشترياني تجهيزات سنائو خراب دارند درحواست ميكند تا حتي الامكان كپي فاكتور خريد خود را به همراه كالاي گارانتي ارسال نمايند.


    با احترام



  10. #10


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Cisco Plus
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    11
    سپاسگزاری کرده
    47
    جناب خسروي (Kima) درصورت نياز شما پته گمركي موجود مي باشد.

    جهت ثبت سفارش تجهزات مخابراتي خصوصا بي سيم در وزارت بازرگاني نياز به كارت بازرگاني و ارايه گواهي استاندارد مي باشد و بدون آن ترخيص كالا غير ممكن است.

    لذا چنانچه قصد ورود قانوني و ترخيص كالاهاي خود را از گمرك داريد با كمال ميل جهت راهنمايي در خدمت هستم.


    در پايان عرض كنم كه نمايندگي سنائو آش دهن سوزي نيست كه دوستان بخواهند به يكديگر اسائه ادب كنند و بحث انحصاري و رسمي جهت مشترياني كه كالاي خراب دارند يكي است چون ميخواهند يك شركت رسمي و با سابقه هر چه سريعتر گارانتي تجهيزاتشون را انجام دهد حال اگر شما هم انجام ميدهيد پيشاپيش ; به نمايندگي از سنائو از شما تشكر و قدر داني ميگردد.



  11. #11
    نام حقيقي: Reza Behroozi

    عضو غیر فعال شناسه تصویری ahuray_mazdaa
    تاریخ عضویت
    Jun 2005
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته
    1,154
    سپاسگزاری شده
    227
    سپاسگزاری کرده
    115
    ای داد یکی ما رو از هم جدا کنه !! همچین میگید انگار ما به هم فحاشی کردیم یا کتک کاری کردیم
    در ضمن چه اش دهن سوزی باشه یا نباشه برای من یکی که فرقی نداره



  12. #12
    نام حقيقي: Mah.joneidi

    عضو غیر فعال شناسه تصویری mah.joneidi
    تاریخ عضویت
    Apr 2006
    نوشته
    316
    سپاسگزاری شده
    56
    سپاسگزاری کرده
    1
    آقايون صلوات بفرستيد.
    عيسي به دين خود، موسي هم بدين خود.
    Cisco Plus که شرايط کار خودشون رو بيان کردند، شرايط کار با kima هم که مشخص هست و از قبل تو اين فروم صحبت شده، ديگه کل کل کردن و ادامه اين موضوع مشکلي رو حل نميکنه هيچ، ممکنه مشکلاتي هم بوجود بياره



  13. #13
    نام حقيقي: Hooman

    عضو عادی شناسه تصویری hmn566
    تاریخ عضویت
    Apr 2004
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    639
    سپاسگزاری شده
    107
    سپاسگزاری کرده
    33
    با سلام به همه دوستان.
    من نمیدونم چرا همکاران به جای اینکه به هم کمک کنن سعی در کوبیدن هم دارن.اینکه سنائو در ایران دو یا چند تا نمایندگی داشته باشه،به نفع مشتری هست و حق انتخاب بیشتری داره و رقابت بیشتر میشه.
    به نظر من اگر رقابت به جای هتاکی و نسبت دادن الفاظ زشت به همدیگر ( که از همکاران شبکه کار که جزو افراد تحصیلکرده در رشته های فنی به حساب میان دور از انتظار است ) به سمت رقابت سالم با ارائه خدمات بهتر، گارانتی بهتر، قیمت مناسب تر و خدمات پس از فروش پیش برود هم شرکتها هم مشتریان بهره بیشتری خواهند برد.
    و اما برای نمایندگی به نظر شخص من برای اثبات نمایندگی یک شرکت چه سنائو و چه شرکتهای دیگر هیچ مدرکی مستند تر از خود سایت شرکت نیست .در حال حاضر تنها یک شرکت ایرانی در این سایت وارد شده است و البته دوستان دیگر هم میگویند به زودی شرکت آنها هم وارد میشود.
    ولی بهتر است با ارائه خدمات با هم رقابت کنید تا درگیری لفظی که فقط باعث کسر شان خود و شرکت میشود.
    به امید موفقیت آقایان kima و Cisco.plus


    ویرایش توسط hmn566 : 2007-02-25 در ساعت 01:19 AM

  14. #14


    عضو عادی شناسه تصویری kima
    تاریخ عضویت
    Nov 2003
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته
    2,810
    سپاسگزاری شده
    764
    سپاسگزاری کرده
    85
    والا ما که چیزی نگفتیم
    فقط گفتیم اگر انحصاری هست پس چرا روزی 2 تا ایمیل میدن واسه ما که order جدید بدین
    اگر هم نمایندگی گارنتی هست پس باید واسه همه محصولات سنائو باشه وگرنه تا به امروز هر کسی که تجهیزات می فروخته خودش هم گارانتیش رو انجام میداده و تو بوق هم نمی کرده
    فقط من نمیدونم جناب آقای آریا چرا شروع کردن به بسیج کردن نیرو و آفلاین و پی ام زدن که بیان تو این تاپیک فلانی رو بکوبید
    اگر انحصاری شدین که خدا رو شکر هر وقت دبی نفروختن میایم از شما میخریم که هم به نفع ما باشه هم شما
    اگر هم نشدین که دیگه نشدین نیازی نیست آدم اجیر کنید که
    والا گردن ما از مو هم باریک تر



  15. #15


    عضو غیر فعال شناسه تصویری Cisco Plus
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    11
    سپاسگزاری کرده
    47
    نقل قول نوشته اصلی توسط kima
    والا ما که چیزی نگفتیم
    فقط گفتیم اگر انحصاری هست پس چرا روزی 2 تا ایمیل میدن واسه ما که order جدید بدین
    اگر هم نمایندگی گارنتی هست پس باید واسه همه محصولات سنائو باشه وگرنه تا به امروز هر کسی که تجهیزات می فروخته خودش هم گارانتیش رو انجام میداده و تو بوق هم نمی کرده
    فقط من نمیدونم جناب آقای آریا چرا شروع کردن به بسیج کردن نیرو و آفلاین و پی ام زدن که بیان تو این تاپیک فلانی رو بکوبید
    اگر انحصاری شدین که خدا رو شکر هر وقت دبی نفروختن میایم از شما میخریم که هم به نفع ما باشه هم شما
    اگر هم نشدین که دیگه نشدین نیازی نیست آدم اجیر کنید که
    والا گردن ما از مو هم باریک تر

    ظاهرا آقاي خسروي شمشير را قلاف كرديد.
    ضمنا لطف كنيد كپي ايميلهايي كه ما نفرستاديم را اينجا بگزاريد تا فوراّ با ارسال كننده آن تذكر داده شود.

    در پابان هم در نظر داشته باشيد اين تاپيك صرفا جهت اطلاع اعضاي فروم كه دستگاه خرابشون خيلي وقت است گوشه اي افتاده ارسال شد تا اميدي پيدا كنند مي شود به اين مارك و شركتي را كه سنائو به عنوان نماينده فروش و تعميرات رسما در سايت ميدل ايست اعلام كرده و گواهينامه كنترل كيفبت داده اعتماد كنند.

    پس لازم است در نگرش و نحوه پاسخگويي در تاپيك تجديد نظر كنيد و با احترام و رعايت ادب نظر خود را اعلام كنيد.


    با احترام



صفحه 1 از 4 1 2 3 4 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

نماندگی رسمی سنائو

نمایندگی سنائو

نمایندگی سنائو تهران site:forum.persiannetworks.com

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •