جالب اینه که شما هیچ جوابی ندارید به من بدین که چرا گارانتی تجهیزاتی که ازتون خریداری شده 2-3 ساله بی جواب مونده
در حالی که پول همگی رو نقد می گرفتین و هفته پیش هم در موردش صحبت شد و خودتون هم گفتین که به خاطر دارید
جالب اینه که شما هیچ جوابی ندارید به من بدین که چرا گارانتی تجهیزاتی که ازتون خریداری شده 2-3 ساله بی جواب مونده
در حالی که پول همگی رو نقد می گرفتین و هفته پیش هم در موردش صحبت شد و خودتون هم گفتین که به خاطر دارید
حرص نخور آقاي خسروي براي سلامتيتون مضره.
نمايندگي يه نفر ديگه كه جلو انحصار طلبيتون رو ميگيره اينقدر برات سنگينه ؟
نه اینکه جلو انحصار طلبی کسه دیگه رو دارن میگیرم براش ناراحت کننده شده
بعد هم الان که من دارم با آرش ربیعی صحبت می کنم تو بانکه
از کجا اومده پست داده ؟
دست بردارد بابا
آی دی درست می کنی به اسم دیگران که چی؟
ویرایش توسط kima : 2007-02-25 در ساعت 12:52 PM
من کاری ندارم کار kima درسته یا نه ولی حداقل جرات داره با id خودش جواب ملتو بده
[quote=kima]نه اینکه جلو انحصار طلبی کسه دیگه رو دارن میگیرم براش ناراحت کننده شده
بعد هم الان که من دارم با آرش ربیعی صحبت می کنم تو بانکه
از کجا اومده پست داده ؟
دست بردارد بابا
آی دی درست می کنی به اسم دیگران که چی؟[/quoteا
ویرایش توسط arash_rabi : 2007-02-25 در ساعت 01:50 PM
مگه من با شما داخل بانک صحبت نمی کردم ؟ که دنبال چک برگشتیتون بودین که پاس شه ؟
همون موقع که ریفرش کردم این پست زده شده بود
[quote=arash_rabi]نوشته اصلی توسط kima
ااقاي خسروي بنده ربيعي هستم.تو دفتر تهرانم هستم. كسي هم پسورده من رو نداره .در ضمن اصلان لزومي نميبينم كه اقاي اريا نيازي به اي دي كسي داشته باشن.اگرم هر زمان شك كرديد شماره دفتر رو كه داريد. كارش يه تلفنه.
نوشته اصلی توسط kima
من نگفتم تو بانكم.گفتم .امروز چكه برگشتي داشتم دنبالش بودم نقد شه.من اون موقع شركت بودم.
باعث خوشوقتي است كه پاسختون را زود گرفتيد.
مطمئن باشيد تا وقتي كلمه انحصاري بكار ميرود كه اسم شركت ديگري به عنوان نماينده ايران در سايت نباشد واين همه جنجال با چند كلمه مؤدبانه قابل ختم هست.
احترام به ديگران را سرلوحه تجارت خود داريم تا وقتي كه به ما بي احترامي نشود.
خوب اميدوارم دوستان از اين تسلسل خسته نشوند و برگرديم سر اصل موضوع كه تاپيك بابتش باز شد و هر چه زودتر از offer گارانتي مجاني سنائو توسط آلفا تكنولوژي استفاده كنند.
با احترام
به مظر من باید به سابقه افراد هم توجه کرد منی که مثلا یک ماهه عضو فروم هستم تا آقای خسروی که 4 ساله خیلی فرق داریم . من که هنوز تو این 4 سال ندیدم کسی پست بذاره و از آقای خسروی گله کنه بابت گارانتی یا هر چی . مشتری هم به اینا توجه میکنه فقط چرب زبانی که دلیل به اعتبار نیست !!!!
(ببخشید که با این لحن صحبت می کنم)
برای من خیلی ناراحت کننده است که باید شاهد چنین جنجال کثیفی باشم. برای لحظاتی حس کردم در بازار تهران، میان گذر ایستاده ام و شاهد درگیری دو فروشنده هستم.
خیلی متاسفم که این نوشته تبدیل به یکی از سیاه ترین نقطه های عملکرد اعضاء انجمن شد.
مقصر اصلی این جریان را آقای خسروی (Kima) می دانم که بدون دلیل جنجالی را شروع کردند که برای هیچ کس هیچ سودی نداشت و مطمئن هستم بیشترین ضرر را از این بحث خودشان کردند. از ایشان که بیش از سه سال از عضویتشان در انجمن می گذرد و از اعضاء فعال انجمن بوده اند و در بحث های فنی حضور مؤثر داشته اند بسیار بیش از این انتظار می رود. اعضاء قدیمی تر باید برای تازه وارد ها نمونه باشند.
از Cisco Plus هم متشکرم که محترمانه پاسخ دادند.
به نظرم قانون انجمن راه کار های مناسبی را پیش روی ما قرار داده است. فکر می کنم بد نیست به قانون انجمن بزنیم تا بدانیم چگونه باید رفتار کنیم و در صورت تخطی چه عواقبی در انتظارمان خواهد بود.
قوانين انجمن
شاید لازم باشد در نحوه فعالیت افراد در قسمت بازارچه نظارت بیشتری صورت گیرد.
حتما برای این موضوع فکر و برنامه ریزی مناسبی خواهیم کرد.