مفتخریم با بیش از 5 سال سابقه فعالیت در زمینه خدمات شبکه اینبار خدمات راه اندازی سرویس VPN را به شما ارائه دهیم .
همانطور که میدانید استفاده های متعدد و بسیاری از این سرویس در کافی نت ها مراکز سرویس دهنده ISP مدارس و شرکت های خصوصی میگردد . لذا در این بین راه اندازی و برخورداری از کادری مجرب جهت راه اندازی این سرویس و همچنین پشتیبانی و فعال نگهداری این سرویس امری مهم و قابل توجه بوده که تیم ما این مهم را برای شما براحتی قابل حل نموده است .
در صورتی که محل سرویس دهنده شما استان فارس باشد کارشناسان تیم بصورت حضوری حداکثر طی مدت زمان 24 الی 48 ساعت پس از عقد قرارداد در محل حضور یافته و سرویس مورد نظر شما راه اندازی خواهد شد .
در غیر اینصورت ( سایر استان ها ) سرویس حداکثر طی مدت زمان یک هفته نهایتا دو هفته پس از عقد قرارداد راه اندازی و پس از تست در اختیار شما قرار داده خواهد شد .
آنچه گذشت قسمت راه اندازی سرویس بود .
بابت پشتیبانی از سرویس و سفارش دهنده باید عرض نمود که تیم بصورت 7*24 (بیست و چهار ساعت شبانه روز - هفت روز هفته) در خدمت شما بوده و جهت رفع مشکل بصورت تلفنی و در صورت نیاز بصورت حضوری در خدمت شما خواهد بود .
همچنین تیم مفتخر است طی یک دوره فشرده (حداکثر 6 ساعته) کلیه امور مربوط به راه اندازی این سرویس (VPN) را به نماینده ای که از سمت شرکت و یا نهاد سفارش دهنده معرفی میگردد را آموزش داده تا در صورت بروز مشکلات احتمالی کوچک در کمترین زمان ممکن مشکل توسط نماینده حل شده و در اولین فرصت از سمت تیم پشتیبانی و رفع مشکل صورت پذیرد .
در این صورت یک Package نرم افزاری نیز به شما ارائه خواهد شد که شامل نرم افزار های ذیل خواهد بود :
1- Windows 2000 Advanced Server
2- Accounting Software
3- نرم افزار Proxy Nat Filtering
4- فایل های کمکی جهت فعالیت اکانتینگ
5- فایل های کمکی جهت ارائه گزارش اکانتینگ
6- نرم افزار جهت کنترل سیستم ها
7- Updates For Windows 2000 Advanced Server
8- Prsonal Firewall licensed
9- Norton AntiViruse Symantec licensed
10- Updates For Symantec Norton Anti Viruse
نکته قابل توجه دیگری که مهمترین بخش Support می باشد ضمانت سرویس از لحظه راه اندازی به مدت 3 ماه میباشد که طی این سه ماه در صورت بروز هر گونه مشکل تیم موظف به رفع مشکل میباشد .
در صورت تمایل میتوانید با ما تماس بگیرید .



موضوعات مشابه: