نرم افزار حسابداري کاربران اينترنت ISP Billing System NGنسخه جديد IBS نرم افزار IBSng نام دارد که همراه با بسته نرم افزاري IBSngDialer به صورت Enterprise ارائه شده است و همانند IBS بصورت يکپارچه سرويس های اينترنت ، Voip و LAN Accounting و امکانات منحصربفردي به منظور مديريت پهناي باند Bandwidth Management را دارا بوده و خدمات مختلفي جهت کنترل و حسابداري سرويس دهندگان اينترنتي را ارائه مي دهد.IBSng بصورت Webbased مي باشد وقابليت نمايش گزارشات متنوع و نمودارهاي مختلف را دارد. همچنين با روش های گرافيکی امکان کنترل پهنای باند کاربران را حتی برای سرويس های Wireless و ADSL داراست.
امکانات نرم افزار حسابداري كاربران اينترنت LAN Accounting , VOIP , E1/Analog بصورت يكپارچه
قابليت دسترسي از طريق و ب به تمام قسمتهاي برنامه (web based)
قابليت كار با انواع RAS هاي LAN , PPTP , PPPOE, Persistent , Dialup , E1 , Analog
محدود کردن نرخ انتقال اطلاعات بصورت درختی با امکان نا متقارن کردن نرخ دریافت و ارسال
تعرِيف قوانِين به منظور شارژ مِيزان اعتبار کاربران
انتصاب چندین ویژگی به کاربران از طریق قرار دادن آنها در گروه های مختلف
انجام عملِيات مشترک برروِي گروهِي از کاربران
تعيين سطح دسترسي براِي مديران شبکه و فروشندگانPermission Based
استفاده از سروِيس اِينترنتِي و VoIP با ِيک نام و رمز عبور
شناسايي Caller ID براي کاربران VoIP و ورود به سيستم بدون نياز به Pincode
امکان تولِيد کاربران به صورت گروهِي و اتوماتِيک Generate Password
ليست کاربران Online
امکان انتصاب آدرس IP به کاربر یا Ras بوسیله تعریف IPpool
قطع اتصال کاربرانِ غير مجازبراي ورود به شبکه
امکان استفاده از تارِيخ شمسِي و ميلادي در برنامه
تعِيِين تعداد کاربرانِ همزمان با ِيک نام و رمز عبور
چندین گزینه برای تعریف کاربران شبکه محلی (1- VPN 2- Persistent Lan)
تعِيِين زمان انقضاء اعتبار کاربران
جستجوی پیشرفته کاربران با تعیین شرط هر خصوصیت کاربر
گزارش گِيرِيهاِي متنوع و مفِيد از کلِيه قسمت هاِي IBSng
Uploadو Download کردن VoIP Tariff بصورت فاِيل CSV
ﭘشتِيبانِي ﭘروتکل هاِي MPPE , MS-CHAPV2 , MS_CHAP , CHAP , PAP
محدود کردن زمان اتصال و میزان انتقال اطلاعات کاربر در یک محدوده زمانی
ترسیم نمودار از استفاده کاربر و سرویس دهنده از پهنای باند به صورت بلادرنگ
ترسیم نمودار از تعداد کاربران روی خط در هر بازه زمانی
Kickو Clear نمودن کاربران Online به صورت تکی و گروهی.
سیستم Mail یکپارچه .
آنالیز آماری گزارشات (میزان مصرف کاربران، میزان مصرف گروه ها، میزان مصرف Ras ها، میزان مصرف مدیران، ASR، اتصالات موفق و ناموفق)
ارسال پیغام از طرف مدیران به کاربران و برعکس
پشتيباني تنها نسخه هاي Enterprise که توسط شرکت پارس پويش نصب مي شوند از پشتيباني برخوردارند و شرکت هيچ گونه مسئوليتي نسبت به پشتيباني و پاسخگويي به مشکلات نسخه هايي که توسط افراد ديگر نصب مي شود ندارد.
پشتيباني 6 ماه
رفع مشکلات ، اضافه نمودن امکانات محدود ، تغييرات Database
نکته : اضافه نمودن امکانات خاص با توافق طرفين انجام مي پذيرد.به روز رساني Update12 ماه
به روز رساني به صورت Online انجام مي پذيرد.پشتيباني Online 24/7
زمان رفع مشکل ، بستگي به نوع آن دارد.
حسابي در نرم افزار PPG براي مشتري ايجاد خواهد شد. پشتيباني تلفني ساعت 9 صبح تا ساعت 19 عصر در ساعات اداري شرکت
زمان رفع مشکل ، بستگي به نوع آن دارد.راهنما Document</SPAN> دفترچه و PDF
تغييرات جديد براي مشتريان ارسال مي گردد.
موضوعات مشابه: