کارتهاي اعتباري ارائه شده توسط پيشرو هاست ، ازنوع Virtual Debit Visa بوده و تنها در اينترنت و براي خريدهاي اينترنتي قابل استفاده است . به اين معني که کارت واقعي در اختيار کاربر قرار نمي گيرد و کاربر تنها شماره کارت و شماره هاي امنيتي را در اختيار دارد . اين کارتها از سريق يک بانک با مليت انگليسي تهيه شده و واحد پول اين کارتها نيز پوند انگلستان (GBP) مي باشد .

قيمت صدور اين کارتها براي يکسال 12900 تومان مي باشد . حداقل مبلغ شارژ اين کارتها 6 پوند انگليس ( حدود 10 دلار ) مي باشد . در حال حاضر اين کارتها از طريق دفتر دوبي پيشروهاست تهيه مي شوند و در نتيجه هيچ آدرسي از ايران براي جلوگيري از تحريم از طرف پيشرو هاست در اختيار طرف انگليسي قرار نگرفته است . با اين حال اگر زماني به دليل تحريم ، قادر به سرويسدهي به کاربران محترم نباشيم ، به ازاي هر ماه باقي مانده از اعتبار کارت ، مبلغ 1000 تومان به کاربر پرداخت خواهد شد.

براي صدور اين کارتها کافي است پس از واريز مبلغ مورد نظر ، نام مورد نظر خود که قصد داريد کارت به نام آن صادر شود را در اختيار ما قرار دهيد تا حداکثر بعد از يک روز کاري کارت شما فعال شود . پس از فعال شدن کارت ، صورتحساب کارت ماهانه به آدرس Email شما ارسال مي شود . لازم به ذکر است که امکان مشاهده صورت حساب به صورت آنلاين در حال حاضر امکان پذير نيست .

براي استفاده از کارت مي توانيد از هر آدرس پستي در هر نقطه دنيا استفاده کنيد .

کارمزد شارژ اين کارتها به شکل زير محاسبه مي شود :

بين 10 تا 50 پوند : کارمزد شارژ برابر 15%

بين 51 تا 150 پوند : کارمزد 12%

بالاي 150 پوند : کارمزد 10%

به مناسبت سال جديد ، کليه کارتها با بيش از 20% تخفيف خدمت مشتريان عزيز ارائه مي شود . کافيست که در قسمت Coupon هنگام سفارش کد PN85 را وارد کنيد . توجه داشته باشيد که به جاي هزينه 12900 توماني ، با اين کوپن مي توانيد مبلغ 9900 تومان به حساب واريز کنيد .

براي اطلاعات بيشتر به اينجا مراجعه کنيد :





موضوعات مشابه: