سلام خدمت دوستان عزيز
دوستان ما يك دفتر در اصفهان داريم كه داراي 5 اطاق است + يك دفتر در شيراز و يك دفتر در تهران و 3 دفتر در اصفهان
ما ميخواهيم كه كارمندان دفاتر در شيراز و تهران و اصفهان به صورت Dial up به دفتر ما در اصفهان وصل بشن
حالا ميخواستم ببينم جه تجهيزاتي براي راه اندازي چنين سيستمي لازم است ؟
نياز به روتر هست ؟ اگر نياز هست چند روتر و از چه سري و چگونه بايد ارتباط برقرار كرد ؟ أيا نياز به Module ايوان هست ؟
به چند خط تلفن نياز داريم ؟ أيا راهي هست با كمترين تعداد تلفن يك چنين سيستمي راه اندازي كرد ؟
ممنون ميشم به سوالاتم جواب بدين
با تشكر فراون
موضوعات مشابه:
- لینک PTP با دید باز 200 متر، چه تجهیزاتی نیاز دارد ؟
- چطور میشه بازی های اینترنتی رو با ایزا بست
- برای دسترسی به WIFI و Access Point های اطراف خانه به چه تجهیزاتی نیاز است ؟
- درخواست توضیحاتی در مورد PLC (تجهیزات ، پهنای باند و ..)
- برای isdp چه تجهیزاتی نیاز هست