نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: تیر خلاص Voip زده شد

  
  1. #1
    نام حقيقي: Hamed Shafaghi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Nov 2003
    نوشته
    260
    سپاسگزاری شده
    78
    سپاسگزاری کرده
    73

    تیر خلاص Voip زده شد

    آخرين راهكار دولت جهت ايجاد انحصار سرمايه داري
    http://www.itna.ir/archives/news/002584.php
    http://www.itiran.com/?type=news&id=4322
    مبارك است
    دبير انجمن ISPها: تحصن مي‌كنيم

    یکشنبه، ۲۶ تیرماه ۱۳۸۴
    ايسنا - عليرضا علمي با اشاره به بحث واگذاري مجوز VOIP به برخي شركت‌ها گفت: مسلم است كه اگر اين موضوع به انجام برسد قطعا سبب مرگ بيش از ‌٢٠٠ شركت و بيكاري بيش از ‌٥ هزار نفر در حوزه VOIP مي‌شود و اگر اعتراض ما به نتيجه‌اي نرسد صنف در مجلس شوراي اسلامي و يا مراجع ديگر تحصن خواهد كرد.



    عليرضا علمي دبير و نايب رئيس انجمن ISPها با تاكيد بر اينكه متاسفانه آنچه كه تا امروز شاهد بوديم يك توسعه ثروت‌محور بوده است، گفت: توسعه بايد مبتني بر دانايي باشد چون دانش، توسعه را رشد مي‌دهد كه اين محور توسعه جامعه اسلامي است كه نهادها و مقامات مسئول در كشور هم در اصل ‌٤٤ به آن تصريح داشتند.

    وي اظهار داشت: تا بحال در هر مناقصه و مزايده‌اي كه توسط سازمان تنظيم مقررات وزارت ICT برگزار شده بيشتر از ‌١٠ نفر در آن مشاركت نداشتند و حتي اخيرا در بحث ماهواره فقط ‌٥ مجموعه برنده شدند و هيچ‌كس به بقيه شركت‌هاي حاضر در مناقصه كه برنده‌ نشدند پاسخگو نبود.
    وي با اشاره به بحث تلفن اينترنتي، گفت: به تازگي قانوني گذاشته شده كه از اين به بعد شركت‌هايي كه مي‌خواهند در اين حوزه فعاليت كنند بايد ‌٢ ميليارد تومان ضمانت‌نامه بانكي و ‌٥/٢ ميليارد تومان پول نقد به بانك واريز كنند بنابراين اين سؤال مطرح مي‌شود كه تكليف اكثر شركت‌هايي كه در اين حوزه فعاليت مي‌كنند ولي توان مالي پرداخت اين هزينه‌ها را ندارند چه مي‌شود؟

    وي گفت: نگاهمان در بخش خصوصي تعريف نشده، بنابراين بايد تعريف واژه خصوصي را براي خودمان روشن كنيم و بدانيم كه چرا فقط چند شركت در اين حوزه مدنظر هستند.

    علمي در ادامه با اشاره به بحث واگذاري مجوز VOIP به برخي شركت‌ها و برخورد انجمن به عنوان متولي بخش خصوصي ارائه دهنده خدمات تلفن اينترنتي با اين موضوع، گفت: عليرغم اينكه پيرامون اين موضوع از ما نظري نخواستند در درجه اول سعي كرديم با مجلس ارتباطاتي را برقرار كنيم و اين بحث را به رئيس كميته مخابرات مجلس منتقل كرديم و ايشان درخواست كرد كه اين موضوع به تعويق بيافتد تا بحث كارشناسي بر روي آن انجام شود، ولي مسلم است كه اگر اين موضوع به انجام برسد قطعا سبب مرگ بيش از ‌٢٠٠ شركت و بيكاري بيش از ‌٥ هزار نفر در حوزه‌ي VOIP مي‌شود و اگر اعتراض ما به نتيجه‌اي نرسد صنف در مجلس شوراي اسلامي و يا مراجع ديگر تحصن خواهد كرد.



    موضوعات مشابه:

  2. #2


    عضو عادی شناسه تصویری kima
    تاریخ عضویت
    Nov 2003
    محل سکونت
    Shiraz
    نوشته
    2,810
    سپاسگزاری شده
    764
    سپاسگزاری کرده
    85
    کی به فکر اینطور شرکت هاست ؟
    که دلش میسوزه ؟
    اصلا کی براش اهمیت داره ؟
    بذار خودشونیها سودشون 2-3 برابر شه 5000 نفر کیه و کجاست ؟



کلمات کلیدی در جستجوها:

voIP

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •