نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: جلوگیری از شبکه شدن سیستمهای متصل به مودم adsl

  
  1. #1


    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Dec 2006
    نوشته
    16
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0

    جلوگیری از شبکه شدن سیستمهای متصل به مودم adsl

    باسلام من یه مودم 4 پورت ADSL دارم که 3 تا سیستم بهش وصله و ضمن داشتن اینترنت ، شبکه هم شدند ، حالا مشکلی که دارم اینکه موقعی که یه لپ تاب مشتری میاره و مجبور میشم برای داشتن اینترنت از طریق وای فای یا Lan به مودم من وصل بشه ، اون لپ تاب به شبکه من هم وصل میشه و 3 تا کامپیوتر من که با هم شبکه هستند را میتونه ببینه و به تمام منابع به اشتراک گذاشته شده اونها هم دسترسی داره .
    حالا چطور میتونم موقعی که لپ تاب به مودم ADSL من وصل بشه فقط اینترنت داشته باشه و نتونه 3 تا کامپیوتر من که با هم شبکه هستند را ببینه ، و با اونها شبکه نشه .... ممنون میشم اگه به من بگید چیکار کنم که این مشکلم بر طرف بشه




    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: ali

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته
    605
    سپاسگزاری شده
    481
    سپاسگزاری کرده
    57
    روی تک تک منابع سیستم ها شما میتونی رمزبگذاری و اقدامات امنیتی انجام بدی که بعد از ورود یک سیستم جدید، دسترسی وجود نداشته باشه.

    همچنین روی بعضی از مودم ها این امکان وجود داره که شما یک یا چند اینترفیس رو در گروه جدا گانه قرار بدین و اونها رو ایزوله کنید که فقط به اینترنت دسترسی داشته باشند و با هم دیگه ارتباطی برقرار نکنند.
    همینطور این امکان برای وایرلس نیز وجود دارد و گزینه ای تحت عنوان Wireless isolation در بعضی مودمها وجود دارد که باعث می شود ارتباط کلاینت ها با همدیگه ممکن نباشه.







    اگر دستگاه شما هیچکدام از این امکانات را پشتیبانی نمیکند، شما میتونید یک روتر دیگه نظیر میکروتیک تهیه کنید، این روتر اینترنت را دریافت و سپس طبق سیاست های جدا سازی عمل کرده و پورت های آن را در برادکست دامین های متفاوت قرار داده و همینطور وایرلس ایزولیشن را فعال نموده و سپس اینترنت را در اختیار کاربران قرار دهد.



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •