نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2
سپاس ها 1سپاس

موضوع: مشکل در اتصال به اینترنت

  
  1. #1
    نام حقيقي: farzan

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2015
    محل سکونت
    qom
    نوشته
    42
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    35

    مشکل در اتصال به اینترنت

    سلام .من دو تا سیستم دارم که اینا به یه مودم از طریق کابل متصل هستند و هر دو سیستم به صورت بریج به نت متصل میشن .حالا وقتی با سیستم یک به نت وصل باشم و همزمان بخوام با سیستم 2 هم به نت وصل بشم نت سیستم اول دیسکانکت میشه و حالا اگه کانکت بزنم نت سیستم دوم قطع میشه .با ISPکه تماس گرفتم گفت نباید حالت بریج بزارید که این کا رو کردم بازم حل نشد .در ضمن من تا دو ماه پیش از ISPدیگه ای نت میگرفتم این مشکل وجود نداشت



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: ali

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته
    605
    سپاسگزاری شده
    481
    سپاسگزاری کرده
    57
    وقتی روی حالت بریج میگذارید، خود مودم اینترنت نخواهد داشت که به سیستم های شما بده.
    هر کدوم از سیستم ها که کانکشن PPPoE بزنه اون میتونه داشته باشه، اگه توی یک ISP دیگه مشکلی نداشتید به این دلیل هست که اون آی اس پی، تعداد هر یک از کانکشن ها رو به یک محدود نکرده، اما طبیعتا چون شما یک مشترک هستید، میبایست این محدودیت وجود داشته باشه تا کانکشن دیگه ای برای اکانت شما زده نشه و شخص دیگه ای از خط دیگه ای به همون اکانت متصل نشه بطور همزمان.

    اگه بعد از این که مودم رو در حالت PPPoE قرار دادین و اتصال رو برقرار کردید. چک کنید چراغ اینترنت مودم نیز به همراه چراغ لینک روشن شده باشه.
    در تنظیمات مودمتون چک کنید که مودم شما اتصال درستی زده باشه و آدرس آی پی پابلیک از آی اس پی شما دریافت کرده باشه.
    اگه مودم شما این امکان رو داره که از داخل خودش یک آدرس آی پی رو پینگ کنه، بهتره اقدام به پینگ گوگل با آدرس 8.8.8.8 کنید تا مطمئن شوید، مودم شما به درستی اینترنت را دریافت کرده است.

    در مرحله بعدی اگر همچنان کلاینت های شما بدون نیاز به کانکشن خاصی، به اینترنت دسترسی ندارند.
    چک کنید که DHCP Server مودم روشن باشه و کلاینت ها در حالت اتومتیک آی پی دریافت کنند.
    اگر باز هم در ارتباط با مودم کلاینت ها مشکل داشتند، میتونید قسمت های مختلف فایروال مودم را به دقت بررسی کنید تا تنظیم اشتباهی صورت نگرفته باشد، یا کاملا مودم خودتون را به تنظیمات کارخانه بازگردانی نمایید.


    chicamika سپاسگزاری کرده است.

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •