نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4

موضوع: مودم دانگل ایرانلسل،از پورت قبلی یو اس بی نمیتونه استفاده کنه

  
  1. #1
    نام حقيقي: alireza heydarzadeh

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    kerman
    نوشته
    9
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    مودم دانگل ایرانلسل،از پورت قبلی یو اس بی نمیتونه استفاده کنه

    سلام
    1.دیروز کلا سیستم زنگ زدن و اینترنت ایرانسل من قطع شده بود،با گوشی هم وصل نمیشدم،اما امروز با گوشی تونستم وصل بشم اما با مودم دانگل نتونستم وصل بشم،امروز مودم دانگل و زدم به یه پورت یو اس بی دیگه،دیدم وصل شد،چرا با پورت قبلی کار نمیکنه دوستان ؟
    2.سوال بعدی اینکه من سرویس Adsl خریدم تلفن بی سیم داریم که طبقه پایینه و خودم با مودم طبقه بالا،تلفن که زنگ میخوره اینترنت قطع میشه،یه اسپلیتر زدم تو مسیر تلفن ،ولی فقط تلفن بهش وصله ، من نمیتونم بهش وصل باشم چون دوره،ولی بازم دیسکانکت میشم،راهی نیست که فقط تلفن به اسپلیتر وصل باشه و مودم بدون اسپلیتر وصل باشم ؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,660
    سپاسگزاری شده
    972
    سپاسگزاری کرده
    324
    سلام
    لازم نیست شما به همون اسپلیتری که تلفن وصله وصل بشید
    سر راه هر کانکشنین ( مثلا تلف , مودم و ...) یدونه اسپلیتر جداگانه وصل بفرمایید .
    برای وصل نشدن بعضی از پورتا گاهی اتفاق می افته احتما به IRQ و این موارد ربط پیدا میکنه ( احتمالا ) تو ویندوز زیاد چیز عجیبی نیست .
    در مورد قطع شدن احتمالا شما نویز زیادی روی خططتون دارید بررسی کنید سیم برقی چیزی نزدیک خط تلفن نباشه و ...

    موفق لباشید



  3. #3
    نام حقيقي: alireza heydarzadeh

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    kerman
    نوشته
    9
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    ممنون،ولی من تلفن از مدار خارج کردم همچنان اینترنتم بی کیفیت و قطعی زیادی داره،از آی اس پی مشکلی ندارم،دم هر پریز تلفن یه پریز برقه،اشکال داره یعنی ؟



  4. #4
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,660
    سپاسگزاری شده
    972
    سپاسگزاری کرده
    324
    شما مودت رو ببر دم ورودی تلفن ساختمان اونجا یه سوکت بهش بزن تست کن اگر بازم مشکل داشتی تا اونجا به سرویس پرووایدرت ربط داره باید بررسی کنه و میتونی تقاضای کارشناس کنی .
    اگر تا اونجا مشکلی نیست و داخل مشکل داری یه جای سیم کشیت ایراد داره
    وفق باشی



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •