سلام با اجازه ی مدیر بخش خواستم دوره رو معرفی کنم برا اونایی که فرصت رفتن به آموزشگاه ها رو ندارن یا تو شهرشون همچین دوره هایی برگزار نمیشه انلاین بتونن شرکت کنن
هزینه ی دوره به نسبت سرفصل ها و مدت زمان دوره عالیه خودتون میتونید مقایسه کنید
لینک دوره: جهاد علمی مرکز برگزاری دوره های رایگان برنامه نویسی
================================
توضیحات دوره:


Web Programming with PHP 7 (غیرحضوری * ویژه تابستان)
برنامه نویسی وب با PHP 7.0 ویژه ی ورود به بازار کار
درباره ی دوره

سبک دوره : عملی - ویژه ی ورود به بازار کار - پروژه محور


پیش نیاز: با وجودی که یک جلسه رایگان در خصوص HTML , CSS توضیح داده خواهد شد اما بهتر است برای شرکت در این دوره با html,css آشنایی مختصر داشته باشید.

مخاطبین:
۱- با توجه به اینکه در این دوره مباحث به صورت مفهومی دنبال می گردد و همچنین در هر بخش سناریویی در مورد حل یک مسئله بیان می شود لذا افرادی که علاقمند به مباحث علوم هک و امنیت هستند در این دوره با آسیب پذیری هایی که در مسیر برنامه نویسی وجود دارد آشنا می شوند.
۲- افرادی که برای اولین بار زبان تحت وب را کار می کنند
۳- با توجه به پروژه محور بودن و انتخاب یک پروژه از ابتدا تا انتها و تکمیل آن در هر جلسه از برنامه های این دوره است لذا این دوره برنامه نویسان را آماده ی انجام پروژه های تجاری می کند.
۴- علاقمندان به برنامه نویسی شی گرا و تیمی در قالب مهندسی نرم افزار در پروژه های تجاری

توضیحات:
نسخه ی ۷ php پس از سال ها بالاخره منتشر شد و به همراه خود ویژگی های جدیدی دارد باوجودی که برای برنامه نویسان مبتدی این ویژگی ها خیلی به چشم نمی آید اما در این دوره سعی شده است با توجه به سرفصل ها از امکانات این نسخه بهرمند شد.
با توجه به اینکه این دوره ویژه ی آمادگی برای ورود به بازار کار است لذا برخلاف خیلی از سر فصل ها، در اینجا سعی شده است که برنامه نویس را با روش های اصولی کدزنی در پروژه های بزرگ و نیازمندی های علمی یک برنامه نویس برای انجام پروژه های تجاری آشنا کنیم. به همین جهت پس از یادگیری مباحث پایه و اساسی این زمان به هنگام ورود به مباحث میانی سرفصل ها هر علم آموز یک پروژه به سلیقه ی خود انتخاب کرده و با انتخاب یک قالب سایت آماده ایده ی خود را بر روی آن قالب پیاده سازی می کند. این موضوع دو امتیاز بزرگ دارد
۱- مهم ترین مزیت این دوره این است که در کنار سرفصل های ارائه شده علم آموز با مهندسی نرم افزار در طراحی و برنامه نویسی وب آشنا و همچنین تحلیل نیاز و تحلیل بانک اطلاعاتی را برای ایده و پروژه ی خود فرا میگیرد.
۲- یادگیری مباحث مختلف برنامه نویسی هرچند هم که کامل باشد اما مادامی که کنار یکدیگر منجر به تولید یک محصول و یک ایده ی پیاده سازی شده نشود با ضعف ها و نیاز های دیگر در برنامه نویسی آشنا نخواهد شد بعنوان مثال در پیاده سازی یک سایت با جزئیات ساخت پنل مدیریت ، پیاده سازی سرویس ایمیل ، پنل کاربران ، امنیت سایت و..... جزئیاتی دارد که اگر در قالب یک پروژه انجام نشود قطعا پر از ضعف هایی خواهد بود که جز افراد با تجربه سایر افراد که صرفا دوره ای را بدون پروژه فرا گرفته اند قادر به انجام آن نخواهند بود لذا مدرس در این دوره تجارب برنامه نویسی در این حوزه را در قالب پروژه های متنوع علم آموزان به آنها منتقل می کند و از آنجا که پروژه های علم آموزان متنوع خواهد بود لذا شرکت کنندگان در دوره همزمان با مدل پیاده سازی ایده های متفاوت آشنا و تجربیات هر یک از پروژه ها را فرا خواهند گرفت.

۸ ساعت رایگان جهت:
برگزاری جلسات آشنایی با HTML , CSS
طراحی دمو قالب جهت ارائه به مشتری
تحلیل نیاز های پروژه
تحلیل بانک اطلاعاتی

مشخصات دوره
مدت ساعت دوره: ۵۰
مکان برگزاری: غیر حضوری ، آنلاین در سرورهای آموزشی
ظرفیت مانده: ۶




موضوعات مشابه: