نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 از مجموع 7
سپاس ها 5سپاس
  • 1 توسط herus_deus
  • 1 توسط manager_66
  • 1 توسط herus_deus
  • 1 توسط herus_deus
  • 1 توسط Errick

موضوع: درخواست نرم افزار مدیریت کلاینت ها با قابلیت خاص

  
  1. #1
    نام حقيقي: JAZA

    عضو عادی شناسه تصویری manager_66
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Mashad
    نوشته
    108
    سپاسگزاری شده
    21
    سپاسگزاری کرده
    165

    درخواست نرم افزار مدیریت کلاینت ها با قابلیت خاص

    سلام دوستان.

    ما تو شبکمون واسه ریموت به کلاینت ها و انجام کارهاشون از netsupport استفاده میکنیم . این نرم افزار هم جوریه که اگه هر کسی بخواد این نرم افزار نسخه IT technesian شو نصب کنه براحتی میتونه سایر کلاینت ها رو ببینه . حالا من میخوام اگه یک نفر اومد و این نسخه رو نصب کرد اگه بخواد به کلاینت وصل شه ازش پسورد بخواد . (میتونیم پالیسی بدیم کسی نتونه نرم افزار نصب کنه اما به دلایلی واسه بعضی کاربرا نمیشه !!!)

    اگه این قابلیتو net support داشته باشه که عالیه و فک میکنم باید سمت کلاینت رو تغییراتی بدیم (شاید فایل client.ini) اما نمیدونم چجوری ؟

    اگه هم نداره این قابلیتو ی نرم افزار که از لحاظ سرعتی و امکانات مصه همین باشه رو ممنون میشم معرفی کنید + قابلیتی که گفتمو داشته باشه .

    net monitor for employees رو نصب کردم از لحاظ رمز عالی و چیزی که میخواستمه ولی از لحاظ سرعت خیلی پایینه
    ممنون



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: مهدي

    عضو عادی شناسه تصویری herus_deus
    تاریخ عضویت
    May 2004
    نوشته
    986
    سپاسگزاری شده
    328
    سپاسگزاری کرده
    164
    Netsupport Manager اگه منظورتون هست داره این قابلیت رو.سمت کلاینت باید پروفایلی که قراره به تکنسین اعمال بشه رو تنظیم کنید.این امکان رو دارید که برای تکنسین های مختلف دسترسی های متفاوت به کلاینت ایجاد کنید.(تکنسین X امکان فایل ترنسفر داشته باشه و Y این امکان رو نداشته باشه و ...)
    سمت کلاینت تو برنامه NetSupport Manager Configurator:
    اگر یک تکنسین بیشتر ندارید تو تنظیمات Master Profile از قسمت Security/User Validation اکانت مورد نظرتون رو تنظیم کنید.
    اما اگر تکنسین های متفاوت دارید،پروفایل های دیگه به غیر از Master Profile بسازید بعد وارد تنظیمات هر کدوم از پروفایل ها بشید و از قسمت Security/User Validation برای تکنسین ها اکانت مخصوص خودشون رو تنظیم کنید به علاوه تنظیمات دیگه مخصوص همون تکنسین،اگر نیاز دارید.

    نیازی به تنظیم چیزی سمت کنترل ندارید.فراموش نکنید که برای قسمت تنظیمات کلاینت ها پسورد بزارید تا کاربرا نتونن تنظیمات رو عوض کنند.برای تنظیم کلاینت های دیگه هم می تونید یکی از کلاینت ها رو که تنظیم کردید،فایل client32.ini رو از روش بردارید و روی کلاینت های دیگه تو همون مسیر Replace کنید.سرویس Client32 رو که ریستارت کنید تنظیمات اعمال میشه.


    manager_66 سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: JAZA

    عضو عادی شناسه تصویری manager_66
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Mashad
    نوشته
    108
    سپاسگزاری شده
    21
    سپاسگزاری کرده
    165
    ممنون ...
    واقعا خیلی کمک کردین . دستتون درد نکنه .فقط واسه تعریف تکنسین های مختلف مسیرشو پیدا نکردم . باید سمت کلاینت بسازم تکنسین رو یا سمت کنسول ؟
    من از netsupport tech console استفاده میکنم از tutor استفاده نمیکنم .


    herus_deus سپاسگزاری کرده است.

  4. #4
    نام حقيقي: مهدي

    عضو عادی شناسه تصویری herus_deus
    تاریخ عضویت
    May 2004
    نوشته
    986
    سپاسگزاری شده
    328
    سپاسگزاری کرده
    164
    سمت کلاینت وارد برنامه NetSupport Manager Configurator بشید و با زدن دکمه Add از منوی Profiles یه پروفایل جدید بسازید و طبق نیازتون تنظیم کنید.


    manager_66 سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: JAZA

    عضو عادی شناسه تصویری manager_66
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Mashad
    نوشته
    108
    سپاسگزاری شده
    21
    سپاسگزاری کرده
    165
    ممنون مهندس .
    سمت کلاینت که میرم و وارد manager configurator میشم منویی نداره اصلا .



    از ورژن 11.30 استفاده میکنم من ...



  6. #6
    نام حقيقي: مهدي

    عضو عادی شناسه تصویری herus_deus
    تاریخ عضویت
    May 2004
    نوشته
    986
    سپاسگزاری شده
    328
    سپاسگزاری کرده
    164
    شما از Netsupport School استفاده می کنید.من با این نرم افزار آشنایی ندارم و نمی دونم این قابلیت رو داره یا نه.
    توضیحات من بر اساس نرم افزار Netsupport Manager بود.


    manager_66 سپاسگزاری کرده است.

  7. #7
    نام حقيقي: عرفان

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    13
    سپاسگزاری شده
    10
    سپاسگزاری کرده
    2
    دوست من به جای این نرم افزار ، از نرم افزار Dameware NT Utilities استفاده کن ، قابلیتهای فوق العاده ای داره و به خوبی هم با سرورهای AD مچ میشه هم برای گزارش گیری میتونی ازش استفاده کنی و هم ریموت محسوس و نا محسوس


    manager_66 سپاسگزاری کرده است.

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •