نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 از مجموع 7
سپاس ها 3سپاس
  • 1 توسط mohsenhvac
  • 1 توسط peymansh
  • 1 توسط alisc

موضوع: مشکل در دسترسی به پوشه share در دستگاه هایی که از طریق wifi به مودم adsL - Dlink وصل شده اند

  
  1. #1
    نام حقيقي: مجید

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    محل سکونت
    بندرعباس
    نوشته
    3
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    3

    مشکل در دسترسی به پوشه share در دستگاه هایی که از طریق wifi به مودم adsL - Dlink وصل شده اند

    یه مودم adsl هست که 4 تا lan داره و wifi

    اونایی که از طریق lan وصل هستن از لحاظ shareکردن فایل و پرینتر و ... هیچ مشکلی ندارن و دسترسی کامل دارن.

    مشکل سر دستگاه هایی هست که از طریق wifi وصل شدن. دسترسی درستی به منابع شبکه مثل پرینتر یا پوشه های shareشده ندارن.
    مثلا الان دسترسی وجود داره اما بعد از چند دقیقه امکان داره دسترسیت به منابع shareشده قطع میشه و دسترسی به پوشه ها و پرینتر نداری دیگه مگه اینگه wifi رو خاموش و روشن کنی یا سیستمت رو ریست کنی.

    مشکل چیه؟ راه حلش چیه؟ این به خاطر مودمه یا سیستم عامل دستگاه ها که اینجا همه ویندوزن؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: محسن نیک قلب رودسری

    عضو عادی شناسه تصویری mohsenhvac
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    محل سکونت
    گیلان- رودسر
    نوشته
    2,203
    سپاسگزاری شده
    1944
    سپاسگزاری کرده
    1310
    در بخش تنظظیمات وای فای مودن دنبال گزینه ای به نام user isolation یا عنوانی با این مفهوم باشید و وقتی که پیداش کردید غیرفعالش کنید


    l0000l سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: peyman sharifi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    234
    سپاسگزاری شده
    114
    سپاسگزاری کرده
    12
    مشکل مودم هستش یا وایرلسش ضعیفه یا dhcp درست کار نمیکنه
    از mikrotik استفاده کنید راحت میشید


    l0000l سپاسگزاری کرده است.

  4. #4
    نام حقيقي: مجید

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    محل سکونت
    بندرعباس
    نوشته
    3
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    3
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohsenhvac نمایش پست ها
    در بخش تنظظیمات وای فای مودن دنبال گزینه ای به نام user isolation یا عنوانی با این مفهوم باشید و وقتی که پیداش کردید غیرفعالش کنید
    این گزینه فقط تو مودم های dlink هست توی tplinkاین گزینه یا مشابهش رو نداره

    - - - ادامه - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط peymansh نمایش پست ها
    مشکل مودم هستش یا وایرلسش ضعیفه یا dhcp درست کار نمیکنه
    از mikrotik استفاده کنید راحت میشید
    مودمم tplink هست و نمیتونم تغییرش بدم دنبال راه حلیم برای همین مودم



  5. #5
    نام حقيقي: علی شفائی

    عضو عادی شناسه تصویری alisc
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    شهریار
    نوشته
    1,897
    سپاسگزاری شده
    1730
    سپاسگزاری کرده
    2052
    با لام
    ابتدا ورودتون رو به انجمن خوش آمد میگم

    احتمال 99% وایرلس مودم مشکل پیدا کرده !
    چون برای ویندوز هیچ تفاوتی نمیکنه مدیا چی باشه ؟ وایرلس باشه ! کابل باشه ! ویندوز عملیات شیرینگ رو انجام میده !

    روش چک :

    1. ابتدا چک کنید ببینید هنگامی که شیرینگ قطع میشه ، اینترنت شما هم قطع میشه ؟ یعنی به 4.2.2.3 یا . . . Ping دارید یا نه ؟
    2. موقعی که شیرینگ قطع میشه . اول Ping به مودم رو چک کنید . دوم Ping به یکی از سیستم های که شیر هست
    3. سیستم A که با کابل وصل هست و شیرینگ اوکی هست درسته ؟ اون موقعی که سیستم B که با وایرلس وصل هست و شیرینگش قطع میشه ، همون موقع ارتباط وایرلس رو قطع کنید و با کابل تست کنید . ببینید وضعیت به چه صورت هست ؟


    l0000l سپاسگزاری کرده است.

  6. #6
    نام حقيقي: مجید

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    محل سکونت
    بندرعباس
    نوشته
    3
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    3
    نقل قول نوشته اصلی توسط alisc نمایش پست ها
    با لام
    ابتدا ورودتون رو به انجمن خوش آمد میگم

    احتمال 99% وایرلس مودم مشکل پیدا کرده !
    چون برای ویندوز هیچ تفاوتی نمیکنه مدیا چی باشه ؟ وایرلس باشه ! کابل باشه ! ویندوز عملیات شیرینگ رو انجام میده !

    روش چک :

    1. ابتدا چک کنید ببینید هنگامی که شیرینگ قطع میشه ، اینترنت شما هم قطع میشه ؟ یعنی به 4.2.2.3 یا . . . Ping دارید یا نه ؟
    2. موقعی که شیرینگ قطع میشه . اول Ping به مودم رو چک کنید . دوم Ping به یکی از سیستم های که شیر هست
    3. سیستم A که با کابل وصل هست و شیرینگ اوکی هست درسته ؟ اون موقعی که سیستم B که با وایرلس وصل هست و شیرینگش قطع میشه ، همون موقع ارتباط وایرلس رو قطع کنید و با کابل تست کنید . ببینید وضعیت به چه صورت هست ؟
    ممنون از پاسختون
    1- موقع قطع شدن شیرینگ وایرلس و اینترنت هیچ ایرادی ندارن
    2- پینگ مودم رو دارم اما پینگ سیستم هایی که با کابل وصله رو ندارم
    3- موقعی که لپ تاپم که با وایرلس وصله میاد بالا، همون اول مشکلی نداره و میتونم باهاش کار کنم مشکل از زمانی پیش میاد که یکم با لپ تاپم کار نکنم اون موقعست که ارتباط شیرینگم قطع میشه اما ارتباط اینترنتم وصله. مجبور میشم یه بار وایرلس لپ تاپم رو قطع و وصل کنم یا لپ تاپ رو ریست کنم. با دوتا لپ تاپ مختلف امتحان کردم همین مشکل رو دارن



  7. #7
    نام حقيقي: علی شفائی

    عضو عادی شناسه تصویری alisc
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    شهریار
    نوشته
    1,897
    سپاسگزاری شده
    1730
    سپاسگزاری کرده
    2052
    سیستم عاملتون چی هست ؟ چه نسخه ای ؟
    آنتی ویروس چی دارید ؟
    یک اسکرین شات از تنظیمات شیرینگ ویندوز بزارید



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •