نوشته اصلی توسط
alisc
با لام
ابتدا ورودتون رو به انجمن خوش آمد میگم
احتمال 99% وایرلس مودم مشکل پیدا کرده !
چون برای ویندوز هیچ تفاوتی نمیکنه مدیا چی باشه ؟ وایرلس باشه ! کابل باشه ! ویندوز عملیات شیرینگ رو انجام میده !
روش چک :
1. ابتدا چک کنید ببینید هنگامی که شیرینگ قطع میشه ، اینترنت شما هم قطع میشه ؟ یعنی به 4.2.2.3 یا . . . Ping دارید یا نه ؟
2. موقعی که شیرینگ قطع میشه . اول Ping به مودم رو چک کنید . دوم Ping به یکی از سیستم های که شیر هست
3. سیستم A که با کابل وصل هست و شیرینگ اوکی هست درسته ؟ اون موقعی که سیستم B که با وایرلس وصل هست و شیرینگش قطع میشه ، همون موقع ارتباط وایرلس رو قطع کنید و با کابل تست کنید . ببینید وضعیت به چه صورت هست ؟