از شرکت زیر میتونید بپرسید
[url=http://manage.yepco.ir/]سایت تخصصی ManageEngine ServiceDesk Plus[/url]
Printable View
از شرکت زیر میتونید بپرسید
[url=http://manage.yepco.ir/]سایت تخصصی ManageEngine ServiceDesk Plus[/url]
[QUOTE=manager_66;463714]سلام و وقت بخیر خدمت دوستان عزیز.
شاید براتون پیش اومده باشه که بخواید کارهایی که مربوط به گروهتون (IT) میشه رو مدیریت کنید و درخواست هایی که از قسمت های مختلف براتون ارسال میشه رو بهش یک تیکت اختصاص بدین و در یک فرآیند خودکار (auto response) یک ایمیل برای درخواست کننده ارسال بشه و بگه درخواست شما با تیکت شماره n در حال پیگیریه ... یا اینکه ببینید کارهایی که براتون ارسال شده و یا خودتون در دست اجرا دارین توسط کی داره اجرا میشه ...
حالا من یک نرم افزار میخوام که بتونه این نیازها رو جواب بده و بعد از کمی تحقیق به otrs و kayako رسیدم . کسی از دوستان سابقه کار با این help desk ها رو داره و اینکه بغیر از این دو ، مورد دیگه ای هست که ساده تر باشه و نیازهایی که در بالا مطرح شد رو بتونه جواب بده؟[/QUOTE]
این سایت رو هم ببینید - قسمت هلپ دسک : [URL="http://webnegar.ir"]سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات وب نگار[/URL][h=1][/h]
فارسی سازش یک میلیون و دویست هزار در میاد
می تونید از شیرپوینت و فرم های اینفوپس استفاده کنید.