صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 16

موضوع: باز هم اين E1 مشكل ساز شد..

  
  1. #1


    عضو غیر فعال شناسه تصویری IranClassic
    تاریخ عضویت
    Mar 2004
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    باز هم اين E1 مشكل ساز شد..

    آقا يك مورد امرجنسي ببخشيد اورژانسي (فارسي را پاس بداريم !)

    ما تازگي يك خط E1 راه اندازي كرده ايم. اما حداكثر سرعت كانكت 16 است و بعضي مواقع هم بي خودي بوق اشغال مي زنه. به نظر شما مشكل از مخابرات است يا نه. روتر 5300 و مودم صاايران را چك كرديم مشكلي ندارند.
    من حدس مي زنم از كارت هاي مخابراتي در سالن مخابرات باشه. كسي تجربه اي در اين زمينه نداره ؟؟



  2. #2
    نام حقيقي: Reza ARYAGOHAR

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری aryagohar
    تاریخ عضویت
    Jul 2003
    محل سکونت
    Sydney ,Australia
    نوشته
    3,056
    سپاسگزاری شده
    943
    سپاسگزاری کرده
    215
    نقل قول نوشته اصلی توسط IranClassic
    آقا يك مورد امرجنسي ببخشيد اورژانسي (فارسي را پاس بداريم !)

    من حدس مي زنم از كارت هاي مخابراتي در سالن مخابرات باشه. كسي تجربه اي در اين زمينه نداره ؟؟

    كارت مخابراتي چيه ديگه؟ 2 تا مودم مي خواد نه كارت
    اشغالي فقط مي تونه از بلاك بودن كانال ها يا داون بودن خط باشه
    مومن مودم صاايران ديگه چي بود كه خريدي.



  3. #3


    عضو غیر فعال شناسه تصویری IranClassic
    تاریخ عضویت
    Mar 2004
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط aryagohar
    كارت مخابراتي چيه ديگه؟ 2 تا مودم مي خواد نه كارت
    اشغالي فقط مي تونه از بلاك بودن كانال ها يا داون بودن خط باشه
    مومن مودم صاايران ديگه چي بود كه خريدي.
    منظورم اينه كه وقتي شماره خط رو مي گيري آزاده و وصل مي شه و لي مثلا از هر 3 بار شماره گيري يكبار به
    اشغالي بر مي خوري كه بعد از چند بار اشغال بودن بعد دوباره خط آزاد ميشه در حالي كه هيچ ترافيكي روي خط نبوده. به زبان ديگه هي بگير و نگير داره ! باز وقتي هم كه وصل ميشه سرعت خيلي پايينه.

    اول ما مودم پتون گرفتيم كه جواب نداد و مخابراتيها گفتند كه با سيستم ما سازگار نيست و خودشان صاايران رو توصيه كردن.



  4. #4
    نام حقيقي: Reza ARYAGOHAR

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری aryagohar
    تاریخ عضویت
    Jul 2003
    محل سکونت
    Sydney ,Australia
    نوشته
    3,056
    سپاسگزاری شده
    943
    سپاسگزاری کرده
    215
    براي اينكه وضعيت خط دستت بياد Buzzer رو براي كنترلر e1 اكتيو كن تا اگه داون شد بوق بزنه ببين شايد خط هي قطع و وصل ميشه.
    تنها دليلي كه فكر مي كنم باعث كاهش پهناي باندت بشه نويز رو خط فيزيكي شماست كه باعث بالا رفتن CRC Error مي شه.



  5. #5


    عضو غیر فعال شناسه تصویری IranClassic
    تاریخ عضویت
    Mar 2004
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    آقا خط فيزيكي رو عوض كرديم مشكل اشغالي تا حد زيادي حل شده. اما باز هم حداكثر سرعت كاربران
    بين 26 الي 40 كيلو است. به نظر شما ايراد از نويز خطه. چطور ميشه چك كرد؟ آيا از تنظيمات روتر نيست ؟
    از مودم چطور؟



  6. #6


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2004
    محل سکونت
    Iran
    نوشته
    147
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط IranClassic
    آقا خط فيزيكي رو عوض كرديم مشكل اشغالي تا حد زيادي حل شده. اما باز هم حداكثر سرعت كاربران
    بين 26 الي 40 كيلو است. به نظر شما ايراد از نويز خطه. چطور ميشه چك كرد؟ آيا از تنظيمات روتر نيست ؟
    از مودم چطور؟
    يك show modem summary از اكسس سرور بگيريد و نتايج را اينجا بنويسيد تا اساتيد بررسي كنند



  7. #7
    نام حقيقي: مهران رحیمیان

    خواننده شناسه تصویری ParsE1
    تاریخ عضویت
    Apr 2004
    محل سکونت
    Nuremberg
    نوشته
    388
    سپاسگزاری شده
    8
    سپاسگزاری کرده
    1
    سلام
    منم همين مشكل رو دارم يوزر ها كه وصل ميشن از 28 تا 48 ميزنه مشكل چيه ؟؟؟؟؟
    مودم آزمون کیفیت + اکسس سرور 5300

    ParsE1>show modem summary
    Avg Hold Incoming calls Outgoing calls Busied Failed No Succ
    Time Succ Fail Avail Succ Fail Avail Out Dial Ans Pct.
    00:12:24 546 56 120 0 0 0 0 0 0 91%



    ویرایش توسط ParsE1 : 2004-06-09 در ساعت 04:37 AM

  8. #8
    نام حقيقي: Mehran Pourvahab

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Dec 2003
    نوشته
    101
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام . منم چنين مشكلي دارم.
    Avg Hold Incoming calls Outgoing calls Busied Failed No Succ
    Time Succ Fail Avail Succ Fail Avail Out Dial Ans Pct.
    00:14:41 2079 279 116 0 0 0 0 0 0 88%



  9. #9


    عضو غیر فعال شناسه تصویری IranClassic
    تاریخ عضویت
    Mar 2004
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط _arash_
    يك show modem summary از اكسس سرور بگيريد و نتايج را اينجا بنويسيد تا اساتيد بررسي كنند
    آقا اين هم از Modem summary كه گفتيد:

    Router>show modem summary
    Avg Hold Incoming calls Outgoing calls Busied Failed No Succ
    Time Succ Fail Avail Succ Fail Avail Out Dial Ans Pct.
    00:01:50 184 383 118 0 0 118 0 0 0 32%
    Router>

    به نظرتون مشكل از كجاست؟



  10. #10


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2004
    محل سکونت
    Iran
    نوشته
    147
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    چون از من سوال كرديد عرض ميكنم اما شما با ديد كارشناسي نگاه نكنيد

    در گزارش شما Succ Pct رقم 32% را نشان ميدهد كه بسيار پايين است در خطE1 نرمال بايد بالاي 85% باشد كه به احتمال قوي ايراد از مركز مخابراتي است كه كانال 2mb را به شما اختصاص داده
    گرچه هر ايرادي در سيستم هاي رايانه ايي غير ممكن نيست اما از اين كه اين ايراد از پيكر بندي سيستم شما باشد يسيار ضعيف است و احتمال قوي تر ايراد در پيكر بندي سيستم هاي مخابراتي است

    يك سوال : آيا امتحان كرديد كه 30 كانال شما در خط E1 پر ميشود يا نه؟

    توضيح براي show modem summary

    Router# show modem summary


    Incoming calls Outgoing calls Busied Failed No Succ
    Usage Succ Fail Avail Succ Fail Avail Out Dial Ans Pct.
    96% 3 3 0 11 0 11 16 1547 17%

    توضيحات اعداد و ارقام بالا

    Incoming and Outgoing calls شامل ناشي از موارد زير است

    Calls dialing into and out of the modem.

    Usage—Percentage of the total system uptime that all the modems are in use. 1
    Succ—Total calls successfully connected. 2
    Fail—Total calls that did not successfully connect. 3
    Avail—Total modems available for use in the system. 4

    Busied Out=
    Total number of times the modems were taken out of service with the modem busy command or the modem shutdown command.

    Failed Dial =
    Total number of attempts the modems did not hang up or there was no dial tone.

    No Ans =
    Total number of times call ringing was detected, but the calls were not answered by a modem.

    Succ Pct.=
    Successful connection percentage of total available modems.



  11. #11


    عضو غیر فعال شناسه تصویری IranClassic
    تاریخ عضویت
    Mar 2004
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط _arash_
    چون از من سوال كرديد عرض ميكنم اما شما با ديد كارشناسي نگاه نكنيد

    در گزارش شما Succ Pct رقم 32% را نشان ميدهد كه بسيار پايين است در خطE1 نرمال بايد بالاي 85% باشد كه به احتمال قوي ايراد از مركز مخابراتي است كه كانال 2mb را به شما اختصاص داده
    گرچه هر ايرادي در سيستم هاي رايانه ايي غير ممكن نيست اما از اين كه اين ايراد از پيكر بندي سيستم شما باشد يسيار ضعيف است و احتمال قوي تر ايراد در پيكر بندي سيستم هاي مخابراتي است

    يك سوال : آيا امتحان كرديد كه 30 كانال شما در خط E1 پر ميشود يا نه؟

    توضيح براي show modem summary

    Router# show modem summary


    Incoming calls Outgoing calls Busied Failed No Succ
    Usage Succ Fail Avail Succ Fail Avail Out Dial Ans Pct.
    96% 3 3 0 11 0 11 16 1547 17%

    توضيحات اعداد و ارقام بالا

    Incoming and Outgoing calls شامل ناشي از موارد زير است

    Calls dialing into and out of the modem.

    Usage—Percentage of the total system uptime that all the modems are in use. 1
    Succ—Total calls successfully connected. 2
    Fail—Total calls that did not successfully connect. 3
    Avail—Total modems available for use in the system. 4

    Busied Out=
    Total number of times the modems were taken out of service with the modem busy command or the modem shutdown command.

    Failed Dial =
    Total number of attempts the modems did not hang up or there was no dial tone.

    No Ans =
    Total number of times call ringing was detected, but the calls were not answered by a modem.

    Succ Pct.=
    Successful connection percentage of total available modems.
    با تشكر از پاسخ شما.

    به نظرتون مشكل از نويز بين خط دو مودم است يا از داخل خود سالن مخابرات.
    آيا مربوط به كيفيت مودم يا تنظيمات روتر هم ممكن است باشد؟



  12. #12


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2004
    محل سکونت
    Iran
    نوشته
    147
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    نقل قول نوشته اصلی توسط IranClassic
    با تشكر از پاسخ شما.

    به نظرتون مشكل از نويز بين خط دو مودم است يا از داخل خود سالن مخابرات.
    آيا مربوط به كيفيت مودم يا تنظيمات روتر هم ممكن است باشد؟
    چون فرموديد خط فيزيكي را عوض كرديد پس احتمال ايراد در خط فيزيكي كم است در هر حال مخابرات براي شما اين خط را مي تواند تست كند و احتمال هم هست در LTG مخابرات باشد و چندين و چند احتمال ديگر در سالن هاي متعدد مخابرات باشد.
    احتمالا مشكل شما در مخابراته

    توصيه اخلاقي :
    سعي كنيد با كارمند هاي سالن دستگاه دوست صميمي شويد مطمئن باشيد از اين دوستي هيچ وقت ضرر نمي كنيد.اما با برخورد تند نه تنها هيچ نتيجه ايي براي شما و ما به دنبال نداره بلكه ديگر كسي به حرف هاي ما و شما توجه نمي كند



  13. #13


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2004
    محل سکونت
    Iran
    نوشته
    147
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    در مورد مودم

    چرا مودم هاي صاايران گرفتيد ؟ گرچه من چندان نديدم از مودم هاي صاايران كسي تعريف بكنه اما چند تا از همكار هاي من اين نوع مودم دارند من چند دقيق پيش با يكي از اونها تماس گرفتم و ازايشون سوال كردم خيلي راضي بود و
    Succ pct=85% بود و گفت تا حالا هيج مشكل جدي با اين مودم ها نداشته
    اما اگر امكانش بري شما ميسر هست حتما با يك مودم خوب خط را امتحان كن



  14. #14


    عضو غیر فعال شناسه تصویری IranClassic
    تاریخ عضویت
    Mar 2004
    نوشته
    68
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    آقا ما قبلا مودم پتون داشتيم كه جواب نداد و مخابراتي ها گفتند كه با نوع سيستم هاي مركزشون سازگار نيست و خوشون صاايران رو توصيه كردن.
    اما در مورد مشكل اتصال بايد بگم كه الان تاحدودي رفع شده و سرعت بين 28 تا 45 است اما در برخي مناطق شهر حتي بعد از وصل شدن با سرعت 44 باز هم صفحه خيلي كند باز ميكنه. اما بعضي جاهاي ديگه خوب عمل ميكنه.
    به نظر شما مربوط به سينك نبودن سيگنالهاي مراكز مخابرات نيست؟



  15. #15


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2004
    محل سکونت
    Iran
    نوشته
    147
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    اين مسئله مربوط به نحوه ارسال و دريافت پاكت ها و همچنين آخرين تنظيمات سوييچ هاست

    در حال حاضر مشتركيني كه جزو كاربراني باشند كه از دو سوييچ EWSD ( اوسته) و NEAX ( _جزو سوييچ هاي با ظرفيت بالا كه در اكثر مراكز مخابراتي كشور نصب هستند_ ) در اتصال به اينترنت استفاده مي كنند داراي تفاوتهاي بسياري هم در سرعت اتصال و هم دريافت/ارسال داده ها مي باشند كه عموما اين مسئله مربوط به تنظيمات و نوع سخت افزار هاي موجود در سوييچ هاي مخابرات مي باشد



صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

مرکز مخابرات اوسته

امرجنسی ewsd

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •