نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 از مجموع 5
سپاس ها 4سپاس
  • 2 توسط taghikarim
  • 1 توسط sayrus2010
  • 1 توسط mojtaba461

موضوع: استفاده از IPثابت برای دستگاه POS

  
  1. #1
    نام حقيقي: Ali A

    عضو عادی شناسه تصویری sayrus2010
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    Earth
    نوشته
    544
    سپاسگزاری شده
    355
    سپاسگزاری کرده
    248

    استفاده از IPثابت برای دستگاه POS

    با سلام خدمت دوستان
    یه دستگاه POSاینترنتی داریم که از طریق یه مودم ADSL اینترنت میگیره،مودم به صورت PPPoe کانفیک شده،مشکلی که اینجا هست اینترنت قطعی زیاد داره،اونم به این صورت که هر چند ساعت یه بار اینترنت قطع میشه و دیگه مودم نمیتونه دوباره وصل بشه،بایستی مودم به صورت BRIDGE یه اتصال دستی انجام بشه که به اینترنت وصل بشه.در انتها هم تنظیمات به حالت اولش برگردوند.
    نکته مهم این هست امکان گرفتن اشتراک از ISP دیگه وجود نداره.
    کارشناسان مربوطه علت قطعی رو هم اتمام زمان استفاده از IP متغیر رو ذکر میکنند!!!!!
    سوال من این هست با گرفتن IP ثابت احتمال بهتر شدن شرایط هست یا خیر؟
    در کل IP ثابت در این مورد جوابگو خواهد بود یا نه؟؟؟؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: مجتبی شمس نجاتی

    عضو عادی شناسه تصویری mojtaba461
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    لاهیجان
    نوشته
    2,368
    سپاسگزاری شده
    2269
    سپاسگزاری کرده
    706
    نوشته های وبلاگ
    11
    یعنی کارشناسان سرویس دهنده گفتن مشترک هایی که static ip ندارند رو خودشون قطع و وصل میکنن؟!



  3. #3
    نام حقيقي: کریمی

    عضو عادی شناسه تصویری taghikarim
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    569
    سپاسگزاری شده
    436
    سپاسگزاری کرده
    658
    نقل قول نوشته اصلی توسط mojtaba461 نمایش پست ها
    یعنی کارشناسان سرویس دهنده گفتن مشترک هایی که static ip ندارند رو خودشون قطع و وصل میکنن؟!
    فکر میکنم به اشون گفتند که آیپی هارو بر اساس زمان لیز میکنند.که اگر اینطور باشه واقعا جای تاسف داره برای یک سرویس دهنده.


    mojtaba461 و sayrus2010 سپاسگزاری کرده‌اند.

  4. #4
    نام حقيقي: Ali A

    عضو عادی شناسه تصویری sayrus2010
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    Earth
    نوشته
    544
    سپاسگزاری شده
    355
    سپاسگزاری کرده
    248
    نقل قول نوشته اصلی توسط mojtaba461 نمایش پست ها
    یعنی کارشناسان سرویس دهنده گفتن مشترک هایی که static ip ندارند رو خودشون قطع و وصل میکنن؟!
    والا علت قطعی رو همون اتمام زمان استفاده از IP ذکر کردند...


    amin-net سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: مجتبی شمس نجاتی

    عضو عادی شناسه تصویری mojtaba461
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    لاهیجان
    نوشته
    2,368
    سپاسگزاری شده
    2269
    سپاسگزاری کرده
    706
    نوشته های وبلاگ
    11
    اینکه isp همچین کاری میکنه یه اشکاله و اینکه مودم بعد از قطعی خودش کانکت نمیکنه یه اشکاله دیگه.

    برای اولی قاعدتا باید با خرید استاتیک ip قطعی کمتر بشه (اگه سرویس دهنده دلیل قطعی رو راست گفته باشه)

    برای دومی هم معمولا با نصب دوباره فیرمور مودم یا ارتقائش مشکل حل میشه.


    sayrus2010 سپاسگزاری کرده است.

کلمات کلیدی در جستجوها:

استفاده ازدستگاه posاينترنتي

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •