نظرسنجی: Nazar shoma dar morede mabhase IP chie?

شرکت کننده ها
1. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • Besiar khoob

    1 100.00%
  • khoob

    0 0%
  • nesbatan khob

    0 0%
  • jazzab nist

    0 0%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: ادامه مبحث پروژه آی پی ایران که بسته شد.

  
  1. #1


    عضو سابق شناسه تصویری alirezak
    تاریخ عضویت
    Apr 2004
    محل سکونت
    Finland - Iran
    نوشته
    13
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    Icon1 ادامه مبحث پروژه آی پی ایران که بسته شد.

    سلام
    جناب آقاي كوروش مبحث ليست آي پي هاي ايران رو بستن چون ظاهرا ايشون نوشتن كه بحث جنجالي شده.
    من امروز در سايه تلاشهاي آقاي كوروش و به كمك ايشون يك تماس تلفني داشتم از شخصي بنام آقاي حسيني در اصفهان. ايشان شماره تماس دادن و گفتن از سازمان بازرسي كل كشور تماس مي گيرن. گفتم شخصي به اسم آقاي موحدي نيا، اومده امروز شکایت کرده که چرا آقای کاشیان IP های ایران رو جمع می کنن و چرا اسم پروژه پروژه ملی ایران است. درست همون سوالاتی که آقای کوروش داشتن. ظاهرا مبحث این فرم خیلی جذاب بوده . من به ایشون توضیحات کافی دادم و قرار شد من شماره پرونده شکایت پارسال رو براشون ارسال کنم به اصفهان. ایشان حتی اطلاعات دقیقی نداشت و حتی تازه پشت تلفن فهمیدن که پروژه پارسال جزو طرح تکفا بوده و تازه جالبتر اینکه این پروژه قراردادش پارسال تموم شده و من در این فرم اطلاعات پارسال رو دادم. بعدش یک نفر بیکار و کینه توز پیدا شده و اومده بدون اطلاعات دقیق اظهار نظر هایی کرده.
    من تلاش می کنم با هماهنگی کمیته جرائم رایانه، قضیه اطلاع رسانی این پروژه از طریق این فرم رو به بحث بزاریم و آقای کوروش رو دعوت کنیم ببینیم تشریف بیارن پیش ما، یا زنگ بزنن به ما، ببینیم خدای نکرده ایشون یا یکی از دوستان ایشون، احيانا احساساتی نشده باشن و اطلاعات غلط به کسی بدن که اون هم بره شکایت کنه و بعد که سازمان بازرسی کشور به من تماس بگیره و بفهمه موضوع کینه توزی بوده جریان را برای خودشون وخیم تر کنن.

    به هر حال آقای کوروش شما مبحثی رو بستین که آقایونی اومدن به من توهین کردن و رفتن و شما هم بلافاصله اونو بستین که بحث جلوتر نره. شما خیلی راحت می تونستید تذکر بدین که توهین و فحش ندن. ولی احساس می کنم شما طرف اون جناح ایستادین و مثل بقیه بجای اینکه به ماه نگاه کنید به نک انگشت من نگاه کردین.

    من این مبحث رو باز کردم که بتونم از شما بخوام لطفا به ما زنگ بزنید یا شماره بدین که ما شما رو دعوت کنیم به دفتر ما بیایید. من قبل از همه از آقای کوروش و سایرین همین جا اجازه می خوام که در صورت امکان در مقاله ای که هفته آینده برای روزنامه ابرار ارسال می کنم و مشکلات اطلاع رسانی و کج فکری های انحرافی عنوان اون هستش ، اسم این انجمن رو بیارم. البته من همین جا اجازه رو کسب کردم.
    من یکسری هم تلاش کردم که با آقای کوروش خصوصی در یاهو 6 روز پیش چت کنم. ایشون خلاصه جواب دادن حرفی اگر هستش در انجمن زده بشه تا سایر دوستان هم استفاده کنن. من به توصیه ایشون عمل کردم.

    من منتظر تماس شما هستم آقای کوروش.

    دوستانی که علاقه دارن 12 مقاله مربوط به پروژه IP ایران که در بین مهرماه 82 تا اسفند 82 در 4 روزنامه ایران منتشر شده رو بخونن، اینجا اگر علاقه داشته باشن. من تک تک مقالات رو کپی می کنم تا همه بخونن و استفاده کنن. شاید بعضی ها 6 ماه یکبار هم روزنامه نمی خونن. یکهو هل شدن که دیدن 1 ساله همچین پروژه ای انجام شده و زود پریدن شکایت کردن. امیدوارم این انجمن از این حرکتهای زشت حمایت نکنه.

    من همچنان اینجا هستم و موضوع باز است.


    علیرضا کاشیان
    امضای دیجیتال






    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: محمد حکیمی

    Administrator شناسه تصویری Hakimi
    تاریخ عضویت
    Dec 2002
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6,549
    سپاسگزاری شده
    6798
    سپاسگزاری کرده
    1035
    نوشته های وبلاگ
    4
    آقای کاشيان،
    سلام،
    اين انجمن(قسمت شبکه) يک انجمن خصوصی است. شرح فعاليتش هم از قبل تعيين شده و چيزی بجز مباحث علمی و کاربردی شبکه در اون وجود نداره.
    مطمئن باشيد من و ديگر اعضای اين انجمن اينقدر بی کار نيستيم که بخواهيم از شما شکايت کنيم.
    نوشته های من در Thread قبل صرفا برداشت شخصی من از توضيحات شما بود و لا غير.

    نوشته های دوستان نيز بازخورد برخورد ناشايست شما با اعضای اين انجمن بود.
    شما به دوستی که سابقه فعاليتش در زمينه کامپيوتر بيشتر از شماست، بصورت غير مستقيم توهين کرديد.
    قبل از آنکه شما کارتان را با Host فروشی آغاز کنيد، ايشان کار شبکه را بصورت تخصصی انجام ميدادند.

    با تمام اين اوصاف خواهش ميکنم اين بحث را همينجا خاتمه يافته تلقی کنيد. چون افراد بی کاری مانند من شايد باز هم از طرق مختلف جلوی پای شما سنگ اندازی کنند. همان بهتر که شما در مکان هايی به تبليغ فعاليت خود بپردازيد که جايی برای پرسش و پاسخ وجود نداشته باشد. مکانهايی مانند نشريات و . . .
    در اين کار دو خير است، يکی برای شما و ديگری برای ما.

    در آخر، برای آنکه کدورتی باقی نماند، من از طرف دوستان حاضر در انجمن بخاطر برخورد ها، معذرت خواهی ميکنم و برای شما آرزوی موفقيت در انجام پروژه های ملی و بين المملی و . . . را دارم!


    با احترام،
    محمد حکيمی



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •