با سلام خدمت اساتید گرامی!
در یک شرکت کوچک ولی در حال گسترش که عمدتا کار این شرکت به صورت نامه و یکسری اسناد فنی از قبیل فایلهای الکترونیکی اکسل ،PDF،CadTو... و همچنین اسناد کاغذی می باشد ، مدیرعامل این شرکت از من خواسته تا میتونم کاری انجام بدم تا گردش کاغذ کمتر بشه (paperless) و حاضر است هزینه ای تا دو میلیون تومان را متقبل شود ، در این شرکت یک سرور هم است که در اصل یک Domain control است! حال من دنبال یک نرم افزار یا یه روش ی هستم که بتوانم کارهای زیر را انجام بدهد ! از اساتید عزیر و دوست داشتنی که با نرم افزار ها و یا روش های گوناگون استفاده کرده اند خواستارم تا من را در این امر راهنمایی نمایند !
1- ارسال و دریافت نامه
2- کنترل فرآیند گردش نامه(بحث ارجاع دادن نامه ها)
و کارهایی همانند آرشیو اسناد و ....
با تشکر
موضوعات مشابه:
- اجرای اتواماسیون اداری تحت دومین
- نرم افزار اتوماسیون
- چه مدل - مارک سروری برای 60 تا کلاینت جهت اتوماسیون اداری بهتره ؟