-
مشکل در شبکه
[RIGHT][COLOR=#333333][FONT=Tahoma]در سیستم شبکه ای که شامل 6 سیستم است و سرور ویندوز 7 64 بیت و 5 سیستم با ویندوز 7 32 بیت ، مشکلی داریم که چند هفته است ما رو درگیر خودش کرده و اون هم زمان استفاده از ق ***ر ش ک ن است هنگام شروع استفاده از این نرم افزار تا حدود 20 دقیقه مشکلی وجود ندارد و بعد از این مدت کمتر یا بیشتر اینترنت سیستم قطع شده و باید حتما سیستم کاملا خاموش شود و بعد از چند دقیقه روشن شود تا اینترنت مجددا وصل گردد . نوع اینترنت هم adsl شرکت مخابرات 512 است . لطفا راهنمایی کنید چون خیلی وقته میگردم تو وبسایتهای و کسی جوابگو نیست .[/FONT][/COLOR][/RIGHT]
-
شما توضیح بده در مورد شبکت دامین یا ورک گروپ ؟
نوع ارتباط؟
تنظیمات و .....
نوع اینترنت ؟
قطعی اینترنت از سیستم است یا مودم ؟
و مواردی از این دست تا بتوان با شبیه سازی شبکه و مشکل شما راهکاری را ارائه کرد
-
شبکه ورک گروپ- سیستم عامل 7 - ارتباط کابلی (lan) - تنظیمات آی پی در یک رنج مشخص- نوع اینترنت adsl - مودم tp link td-8811 - در این حالت فقط سیستم و یا سیستم های مورد استفاده اینترنتش قطع خواهد شد و بقیه کلاینت ها و سرور مشکلی ندارند . نکته دیگر اینکه برای کل سیستمها به غیر از سرور اینست که دستور ارسال پرینت از کلاینت ها بسیار کند بوده و هر برگ معمولی ارسالی برای پرینت حدود 2 دقیقه و عکس یا pdf در حدود 5 دقیقه طول می کشد تا چاپ شود .
-
از سوئیچی که استفاده میکنی مطمئنی ؟
پینگ سیستمها توی شبکه بالا نیست ؟
کارت شبکه اینترنال است یا اکسترنال
-
از سوئیچ کاملا مطمئن ، مشکل پینگ نداریم زمان درخواست پینگ از کلاینت ها نرمال، کارت شبکه سرور اکسترنال وسیستم کلاینت ها اینترنال است .
-
زمانی که اینترنت کلاینتها قطع میشه سرور هنوز اینترنت داره؟
یوزرها در آن زمان پینگ اینترنت را دارند؟
یه tracertبزن ببین کجا گیر میکنه
-
مهندس جان ، کلاینتها کلا قطع نمیشن !!!! فقط کلاینتی که از ق*** ت ر ش ***ن استفاده کند قطع می شه بقیه کلاینهتا و سرور مشکلی ندارن . در حالت معمولی استفاده از اینترنت مشکلی به وجود نمیاد.
[COLOR="silver"][SIZE=1]- - - Updated - - -[/SIZE][/COLOR]
یک چیز دیگه هم هست اونم اینه که با همه ق ش ک ** ن ها اینطوری نیست مثلا با سایفون مشکلی نداره یا با فری گیت فقط با وی پی ان ها و پروکسی * فایرها این مشکل به وجود میاد
-
اگر با VPN وصل شدی روی VPN Connection تیک use default gateway را بردار ببین مشکل حل می شود.
[IMG]http://oi41.tinypic.com/2vt8apf.jpg[/IMG]
-
-
مشکل شما چیزیه که جز مباحث غیرمجازه نمیشه شرح داد :rolleyes:
شما رو همه کلاینت ها DNS رو بصورت دستی ست کن 8.8.8.8 یا 4.2.2.4 مشکل حل میشه احتمالا
داخل اون برنامه چیزفایر هم داخل name resolution نباید resolve hostname through ... فعال باشه
-
دوست عزیز اگر از proxifire و https استفاده می کنید علت عدم دسترسی کلاینت به شبکه داخلی همینه!
-
فکر کنم کلا این مشکل بخاطر قطع شدن ipهای مورد استفاده در اون نرم افزار هست
منم تو خونه از همون نرم افزار استفاده میکنم هر 5 دقیقه باید ip رو با لیست ip هایی که شرکتش بهم داده هی تعویض کنم ببینم کدوم بازه کدوم بسته
در ضمن یهو میبینی یه ip یه روز بستست اما فرداش بازه
-
متاسفانه مشکل حل نشده و فکر نکنم حل بشه دیگه چیزی نمونده که تست کنم
-
اگه مشکل اونی باشه که گفتم فعلا که کاریش نمیشه کرد
بیخیال اون نرم افزارها شو