1-چرا بعضی وقتا بعضی از کاربران adsl که از طریق pppoe به شبکه وصل میشن به این مشکل بر میخورن بدین صورت که در حالتی که همه چیز نرمال و مودم adsl کاملا لینکش ثابتو بدون هیچ گونه مشکل و سالم بودنکارت شبکه کامپیوتر و کابلها ... رو کارت شبکه علامت زرد رنگ تعجب میاد و میگه اینترفیست محدوده و نمیتونه وصل شه به شبکه!!!
درصورتی که همون مودم و کابلو تجهیزات با یک خط تلفن رانژه دیگه که تست میشه ایرادی نداره و وصل میشه.میخوام بدونم اگه مشکلاز خط تلفن هست چرا بعضی مواقع برای بعضی از یوزر ها پیش میاد و بدون دستکاری مخابرات روی سیم رانژه خودش حل میشه مشکلش؟و اگه سیم مشکل داره پس چرا لینک میشه مودم ولی وصل نمیشه و کارت شبکه محدود میشه!!؟با عواملی نظیر تعویض ویندوز یا کارت شبکه یا ریستمودم و وررفتن با اینورو اونورش حل میشه و آخرشم معلوم نمیشه مشکل اصلی چی بوده!

2-مودم adsl که رو مد pppoe هست و dhcp روش فعال و کامپیوترهم اینترفیسش در حالت obtain هست و بصورت اتومات اینترنت رو هم به pc میرسونه و page هم داره چرا خود به خود در حالتی که نه کانفیگی بهم ریخته یا چیزی دست خورده باشه یا هرگونه تغییری در حالتی که به اینترنت وصله و پینگ با همه dns ها هم داره اما page باز نمیکنه؟
و وقتی روی اینترفیس pc آی پی تو رنج مودم میزارم و گیت ویش رو هم ip modem adsl و همچنین dns ست میکنم page رو میتونم رو سیستم باز کنم؟!! این در حالیه که نه dhcp modem adsl دست خورده و فعاله و نه کانفیگ همیشگیش و نه ip غیر از ip رنج مودم روی اینترفیس ست شده!!
مارک مودم دیلینک و tp-link و tenda



موضوعات مشابه: