نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: مشکل با Acronis True Image Home 2010 13 Build 7046

  
  1. #1
    نام حقيقي: hadi

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    38
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    14

    مشکل با Acronis True Image Home 2010 13 Build 7046

    با سلا مخدمت دوستان عزیز.
    من یک شبکه تحت دامین متشکل از 20 کامپیوتر دارم که به صورت مجزا نرم افزار acronis رو روی چند سیستم نصب کردم. نرم افزار به خوبی کار می کنه اما هر سیستمی که این نرم افزار روش نصبه از دسترسی شبکه خرج می شه و دیگه کسی نمیتونه به پوشه های شیر شده توسط سیستم دسترسی پیداکنه و به محض اینکه نرم افزار رو پاک میکنم همه چیز درست میشه و دسترسی ها وصل می شه. به نظر شما مشکل از کجاست؟؟؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: ابراهیم

    خواننده شناسه تصویری yogishiip
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    محل سکونت
    C:\Windows\System32
    نوشته
    1,326
    سپاسگزاری شده
    882
    سپاسگزاری کرده
    1620
    You just need to expand down to the specified section (HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Servi ces\LanmanServer\Parameters):

    • Expand HKEY_LOCAL_MACHINE.
    • Expand SYSTEM.
    • Expand CurrentControlSet.
    • Expand Services.

    Here is an example of what this looks like:


    • Expand LanmanServer.
    • Click on Parameters to select it.

    Here is an example of what this looks like:

    The values for the Parameters section will be displayed in the section on right:

    In this case, the IRPStackSize value doesn't exist and it needs to be created. To create it:

    • Right-click in the blank white space on the right side section (under Size in this example) and select New >> DWORD... from the pop-up menu:



    • Type in the name: IRPStackSize (note that case is important)



    • Then right-click on the IRPStackSize value and select the Modify... option from the pop-up menu:



    • Select the Decimal option and enter a starting value (15, for example). Click OK to save the change.


    You would then close the registry editor, reboot and see if it works. If it doesn't, you edit the value again and increase it by three (to 18, for example) and reboot again. If you get to 50 and it still doesn't work, the problem is most likely not caused by the IRPStackSize value.





    منبع:Incompatability with TomTom Home | Knowledge Base



کلمات کلیدی در جستجوها:

مشکل با acronis شبکه

مشکل با ایمیج ahci Acronis True Image

acronis شبکه

نصب ایمیج تحت شبکه با نرم افزار اکرونیس

مشکل کار با acronis

Acronis True Image 2010 مشکل

چگونگی کار با نرم افزارAcronis True Image Home 2010 13 Build 7046

مشكل acronis شبكه

چگونگی کار با acronis true image home 2010

مشکل acronis true image 2010

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •