به صورت پیش فرض هنگامی که شما Internet Explorer 8 را بر روی رایانه خود نصب نمایید، بعد از اجرا نمودن آن برای اولین بار، پیغام خوش آمد گویی برای شما به نمایش در خواهد آمد. به شکل زیر نگاه کنید:


بعد از انجام تنظیمات و یا حتی کلیک بر روی دگمه Ask Me Later، مشاهده خواهید نمود که یک زبانه در Internet Explorer گشوده شده و شما را به مشاهده وب سایت نمایش داده شده در شکل زیر ترغیب می نماید. به شکل زیر نگاه کنید:


اگر چنانچه شما مدیر شبکه سازمانی با تعداد کلاینت بالا هستید، ممکن است نمایش پنجره خوش آمد گویی و به دنبال آن، انجام تنظیمات مرتبط با آن برای کاربران شما سردرگمی ایجاد نماید. بدین منظور می توانید براحتی از طریق Group Policy باعث شوید که بعد از نصب Internet Explorer 8 و در اولین اجرای آن، پیغام خوش آمدگویی ظاهر نشده و در ادامه زبانه جدیدی در Internet Explorer گشوده نشود. به منظور انجام این کار کافیست طبق دستورالعمل زیر اقدام نمایید:

1. ابتدا می بایست فایل بروزرسانی شده مرتبط با سیاست های موجود در Internet Explorer 7 را از اینجا دانلود نمایید.

2. بعد از دانلود، به منظور دسترسی به فایل مذکور می بایست آن را بر روی دامین کنترلر خود نصب نمایید. به تصاویر زیر نگاه کنید:





اگر به مسیر نصب مراجعه نمایید، متوجه خواهید شد که تنها یک فایل در آن وجود دارد که عبارت است از: inetres.adm.

3. بعد از انجام مراحل فوق، این بار نوبت به import نمودن فایل بروزرسانی شده مرتبط با سیاست های موجود در Internet Explorer 7 که با نام inetres.adm شناخته می شود، در محلی که قرار است از طریق آن پالیسی مورد نظر اعمال گردد، نماییم. بدین منظور کافیست طبق تصاویر زیر اقدام نماییم:








با اعمال پالیسی فوق بر روی کلاینت ها و یا کاربران مورد نظر مشاهده خواهید نمود که پنجره خوش آمد گویی نمایش داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است که می توان تنظیمات مشابهی را در قسمت User Configuration نیز به انجام رسانید.


منبع : iransec



موضوعات مشابه: