نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 از مجموع 8
سپاس ها 3سپاس
  • 1 توسط Gitex
  • 1 توسط Gitex
  • 1 توسط Gitex

موضوع: مشکل قطعی مکرر adsl و در خواست راهنمایی

  
  1. #1
    نام حقيقي: علی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    14

    مشکل قطعی مکرر adsl و در خواست راهنمایی

    با سلام به دوستان

    من یک خط adsl روی خطوط فیبرنوری از مخابرات گرفتم که الان حدودا شش ماه میشه دارم باهاش کار میکنم البته این خط که گرفتم از همان اول قطعی زیاد داشت که هر بار تماس با بخش پشتیبانی میامدن و با عوض کردن کارت در کافو مشکل حل میشد اما الان دو هفته هست که هر 10 دقیقه دیسکانت میشم با اینکه چراغ اینترنت و لینک مودم روشن است اما نمیتونم وصل بشم موقع دیسکانکت شدن پیغام link to adsl failedreconnect pending و وقتی روش کلیک میکنم تا وصل بشم پیغام 678 میده که بعد باید دوباره مودم خاموش و روشن کنم تا دوباره چراغ لینک ثابت بشه و وصل بشم اول من فکر میکردم از مودم است اما جالب این است که مثلا دیشب از ساعت 11 تا 7 صبح بدون دیسکانکت شدن وصل بود اما از 7 صبح به بعد باز دوباره هر چند دقیقه دیسکانکت میشم من روی خط تمام تلفن ها رو کشیدم یک سیم مستقیم هم از سرخط کشیدم با اسپیلتور هم امتحان کردم اثری نداشت مودم هم چندین بار ریست کردم هم روی brige امتحان کردم هم روی pppoe هر دوتا مشکل داشتند مخابرات هم زنگ میزنم میگن مشکل از ما نیست

    ممنون میشم دوستان راهنمایی فرمایند




    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122
    احتمال میدم برق کافو ضعیف باشه.
    به هر حال اشکال از مخابرات هست.


    ali778 سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: علی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    14
    نقل قول نوشته اصلی توسط Gitex نمایش پست ها
    احتمال میدم برق کافو ضعیف باشه.
    به هر حال اشکال از مخابرات هست.
    مخابرات میگه ما مشترکین دیگه ای هم روی این کافو داریم ولی یکی شما این مشکل داره گیج شدم نمیدونم باید چکار کرد جالبه خط هم فیبر نوری هست و isp های خصوصی دیگر هم ساپورت نمیکنند و گرنه میرفتم خط پس میدادم

    توی سرچ اینترنت دیدم بعضی ها گفتند باید firemware مودم آپدیت کرد من مودم از مخابرات گرفتم چون میگفتند برای خطوط فیبرنوری سازگار است مودم من مال شرکت آزمون کیفیت است به نام az -d120 نمیدونم از کجا باید آپدیتش کنم و آیا اگر هم آپدیت کنم مشکلم حل میشه؟؟

    لینک مربوط به مودم


    ویرایش توسط ali778 : 2010-09-01 در ساعت 08:23 PM

  4. #4
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122
    با یه مودم دیگه تست کن. اگر مشکل سر جاش بود مطمین میشی ایراد از مخابرات هست. قبلا به مشکل اینطوری برخورد کردم که برق کافو ضعیف بوده و کم و زیاد میشده.

    با توجه به زمان بندی که گفتی به احتمال 90% ایراد از برق کافو هست. مودم رو هم از سوکت ورودی به ساختمان چک کن. تمام دستگاه های تلفن رو از مدار خارج کن. ممکنه ایراد از دستگاه های تلفن دیگه باشه.

    ضمنن ... اسپلیتر دارید ؟


    ali778 سپاسگزاری کرده است.

  5. #5
    نام حقيقي: علی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    14
    نقل قول نوشته اصلی توسط Gitex نمایش پست ها
    با یه مودم دیگه تست کن. اگر مشکل سر جاش بود مطمین میشی ایراد از مخابرات هست. قبلا به مشکل اینطوری برخورد کردم که برق کافو ضعیف بوده و کم و زیاد میشده.

    با توجه به زمان بندی که گفتی به احتمال 90% ایراد از برق کافو هست. مودم رو هم از سوکت ورودی به ساختمان چک کن. تمام دستگاه های تلفن رو از مدار خارج کن. ممکنه ایراد از دستگاه های تلفن دیگه باشه.

    ضمنن ... اسپلیتر دارید ؟
    آره اسپلیتر دارم در ضمن چراغ لینک هم حدود 10 دقیقه طول میکشه تا ثابت بشه من اینو به مخابرات گفتم یکی از کارمندانشان گفت بخاطره نویز روی خط شما است و یکی دیگشون میگفت نویز نداره حالا نمیدونم آیا واقعا نویز داره خط یا نه چون تا چند هفته پیش مشکلی نداشتم



  6. #6
    نام حقيقي: احمد

    عضو عادی شناسه تصویری Gitex
    تاریخ عضویت
    Dec 2007
    محل سکونت
    -
    نوشته
    550
    سپاسگزاری شده
    329
    سپاسگزاری کرده
    122
    10 دقیقه ؟

    با یه مودم دیگه تست کنید. اگر همین شرایط رو داشتید مشکل از مخابرات هست. اگر زیر بار نرفتن با حراست مطرح کنید مساله رو.


    ali778 سپاسگزاری کرده است.

  7. #7
    نام حقيقي: علی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    14
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    14
    نقل قول نوشته اصلی توسط Gitex نمایش پست ها
    10 دقیقه ؟

    با یه مودم دیگه تست کنید. اگر همین شرایط رو داشتید مشکل از مخابرات هست. اگر زیر بار نرفتن با حراست مطرح کنید مساله رو.
    جالبه چند روز پیش یکی از مخابرات اومد با لپ تاپ تا از داخل خط چک کنه وقتی لپ تاپ به مودم خودشون زد گفتم حتما مودم من مشکل داشته ولی 10 دقیقه طول کشید تا وصل شد مامور مخابرات میگفت این کافو که شما به اون وصل هستید قدیمی ترین کافو در سطح شهر است و قرار بوده عوض بشه



  8. #8
    نام حقيقي: حميد

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    سلام . منم اين مشكل رو دارم . 4 روزه كه از مخابرات سرويس گرفتم . خط تلفن فيبر نوري هست (به گفته خودشون Uno ) . با پشتيباني تماس گرفتم ميگن از مودمه ( D link ) ساپورت نميكنه Linksys بخر . نميدونم راست ميگن يا نه .



کلمات کلیدی در جستجوها:

قطعی زیاد adsl

http://forum.persiannetworks.com/f25/t37984.html

قطعی ADSL مخابرات

قطعی adsl

مشکل قطعی ADSL

دیسکانکت شدن زیاد

قطعی مکرر چراغ adsl

دیسکانکت شدن زیاد adsl

مشکل قطعی مکرر مودم

ایراد adsl

حل مشکل قطعی ADSl

خاموش شدن مکرر چراغ adsl

مشکل دیسکانکت شدن مکرر

ریست کردن خط adsl

مشکل قطعی خط فیبر نوری

قطعی مکرر مودم

مشکلات اینترنت adsl مخابرات

دیسکانکت شدن adsl

قطعی مکرر مودم d linl

قطعی مکرر ADSL مخابرات

adsl مخابرات uno

مشکل قطعی زیاد ADSL

مشکلات مودم adsl ضعیف شدن

خط تلفن uno

قطعی زیاد مودم

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •