نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 از مجموع 10
سپاس ها 2سپاس
  • 1 توسط deltapars
  • 1 توسط adel_miri

موضوع: پیغام Ipconflic

  
  1. #1
    نام حقيقي: ss

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    Gorgan
    نوشته
    27
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    4

    پیغام Ipconflic

    سلام.
    من یک شبکه workgroup برای یک جایی راه انداخنم و الان بعد از 6 ماه هر روز پیغام ipconflic روی بعضی از سیستمها و گاهاً رو ی تمام سیستم ها ظاهر می شه و ارتباط شون قطع می شه و خاموش و روشن کردن سوئیچ هم جواب نداد (یعنی اون لحظه درست می شه اما باز دو باره مشکل بر می گرده) به نظر شما مشکل از چیه ؟ می تونه از سوئیچ باشه (هاب-سوئیچ) در ضمن اینترنت Adsl هم دارن.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: عادل میری

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    32
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    14
    فکر کنم بهترین راه این هست که اگر تعداد کلاینتها زیاد نیست و قرار نیست هر روز هم کسی به شبکه وارد و یا خارج بشه ( مثلا مهمان ) در تنظیمات مودم DSL بری DHCP را غیر فعال کنی .
    بعدش هم به هر کلاینت دستی IP بدی



  3. #3
    نام حقيقي: محمد

    عضو غیر فعال شناسه تصویری deltapars
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    89
    سپاسگزاری شده
    27
    سپاسگزاری کرده
    5
    سلام منم با دوستمون موافقم .البته یه کار دیگه هم می تونید انجام بدید. اینترنت بدید به سرور و از سرور DHCP بدید به کلاینتها .( Share کنید). در نهایت نشد ip دستی بدید.



  4. #4
    نام حقيقي: ss

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    Gorgan
    نوشته
    27
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    4
    نه تمام سیستم ها Ip دستی دارند سیستم عامل همشون (5 تا) xp . حتی تمام سیستم های دیگه رو کارت شبکشو نو disable کردم حتی اون سیستمی که adsl رو روش share شده هم disable کردم ولی باز هم این پیغام رو این سیستم(که disable نکردمش) که فکر می کنم مشکل از اونه ظاهر می شه. یک connection pppoe جدا برای این سیستم درست کردم در این صورت به اینترنت وصل می شه(در حالی که هنوز پیغام ipconflic می ده) ولی خوب باید کارت شبکه های دیگه غیرفعال باشند البته این رو هم بگم که فکر می کنم این مشکل تقریباً بعد از اینکه یک برنامه تحت vpn روی سیتم نصب کردند بوجود آمده و این سیستم الان یک ایکون کارت شبکه دیگه هم داره که پیش فرض غیر فعال وقتی که برنامه vpn client برای متصل شدن به سرور این نرم افزار که خارج از شبکه اونها توی اداره مرکزیشون است وصل می شه enable می شه و ip از رنج خودشون می گیره ولی چه این برنامه اجرا بشه چه نشه باز هم پیغام میاد و با شبکه داخلی ارتباط ندارم در حالی که Ip تمام سیستم ها متفاوت هستش.



  5. #5
    نام حقيقي: محمد

    عضو غیر فعال شناسه تصویری deltapars
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    89
    سپاسگزاری شده
    27
    سپاسگزاری کرده
    5
    خوب رنج ip ها عوض کن. نشد نهایتش ویندوز دوباره نصب کن شاید شد.


    83300738 سپاسگزاری کرده است.

  6. #6
    نام حقيقي: عادل میری

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Mar 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    32
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    14
    ip مودم چی هست ؟
    شما که سوئیچ داری چرا اینترنت را share کردی ؟
    خیلی راحت conection را روی خود مودم تعریف کن و بعد خروجی مدوم را بده به سوئیچ.
    شما وقتی share میکنی ip دستگاهت میشه 19.168.0.1 و بقیه باید از اون getwyaاستفاده کنن.
    احتمال داره که ip خود مودم هم همین باشه


    83300738 سپاسگزاری کرده است.

  7. #7
    نام حقيقي: ss

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    Gorgan
    نوشته
    27
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    4
    ip مودم که 192.168.1.1 و ip کلاینت ها هم 5 - 192.168.0.1 .
    بعد تازه این شبکه 6 ماه داشت درست کار می کرد وقتی که برنامه ای که در بالا توضیح دادم رو نصب کردند بعد از یک مدت این مشکل پیش آمد.
    ولی مطمئن هستم که مشکل از همین سیستم هستش چون تا وقتی که خاموش هستش همچین پیغامی توی شبکه ظاهر نمی شه. ip این سیستم ها رو عوض کردم با یک سوئیچ دیگه هم امتحان کردم و حتی گفتم شاید ویروسی باشه که با آنتی ویروس Updare شده کاسپر هم Scan کردم ولی فایده ای نداشت.
    حتی الامکان می خوام کار به عوض کردن ویندوز نکشه چون مشکلش دقیقاً مشخص نشده می ترسم با تعویض ویندوز هم جواب نگیرم تازه برای نصب اون برنامشون باید کیسشون رو ببرند به اداره مرکزیشون تا براشون نصب کنند.



  8. #8
    نام حقيقي: محمد

    عضو غیر فعال شناسه تصویری deltapars
    تاریخ عضویت
    Jul 2008
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته
    89
    سپاسگزاری شده
    27
    سپاسگزاری کرده
    5
    نرم افزار که که گفتی uninstall کنید. رنج ip شبکه عوض کنید. زمانی که ipconflic میده از دستور ipconfig /all استفاده کن . رو یه سیستم جداگانه با ip scan بررسی کن ببین چیزی دستگیرت میشه



  9. #9
    نام حقيقي: ss

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    Gorgan
    نوشته
    27
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    4
    می تونید در مورد ip scan توضیح بدید که چیه و چطور باید از آن استفاده کرد.
    در ضمن برنامه رو من نمی تونم Uninstall کنم چون نصبش رو باید اداره مرکزیشون انجام بده من برنامه نصبش رو ندارم.
    ip ها رو عوض کردم ولی رنج ip ها رو عوض نکردم باشه این هم فردا تست می کنم ان شاالله که جواب بده.



  10. #10
    نام حقيقي: ss

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Sep 2009
    محل سکونت
    Gorgan
    نوشته
    27
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    4
    از راهنمایی همتون متشکرم. سیستم ها رو تنظیم کردم که از روی مودم adsl به صورت dhcp ip بگیرند و بعدش درست شد.



کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •