نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 15
سپاس ها 9سپاس
  • 1 توسط yeganeh_p
  • 2 توسط hadi_PN
  • 1 توسط yeganeh_p
  • 1 توسط rapidbaz
  • 1 توسط mahyar49
  • 1 توسط Reza.D
  • 2 توسط patris1

موضوع: مشکل در سرور

  
  1. #1
    نام حقيقي: امين

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    45
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    60

    مشکل در سرور

    با سلام..من یک سرور دارم که اینترنت را برای کاربران با isa و nttac شیر کردم و همه کاربران مشکلی ندارند..اما چند روزی هست که روی خود سرور با اینکه ping دارم ولی هیچ صفحه ای باز نمیشه و از isa ایراد میگیره..!!حتی firefox نصب کردم نشد..opra نصب کردم نشد!!..برای تست یک فایل exe در internet download manager گذاشتم که دانلود بشه و راحت دانلود شد..اما نمیدونم چرا صفحه اینترنتی باز نمیاد!!!!..




  2. #2
    نام حقيقي: هادی علیزاده

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    800
    سپاسگزاری شده
    404
    سپاسگزاری کرده
    226
    همه كلاينت هات اينجوريه ؟



  3. #3
    نام حقيقي: امين

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    45
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    60
    دوست عزیز..من که گفتم..هیچ کدام از کلاینتها این مشکل را ندارند..فقط روی سرور این مشکل هست!!




  4. #4
    نام حقيقي: رضا دانشمند (Dj Pashmak)

    عضو ویژه/سرپرست بخش Cisco شناسه تصویری Reza.D
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    .
    نوشته
    953
    سپاسگزاری شده
    887
    سپاسگزاری کرده
    870
    DNS چی ست کردید؟



  5. #5
    نام حقيقي: امين

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    45
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    60
    4.2.2.4

    192.9.9.3




  6. #6
    نام حقيقي: طاهره آريايي

    عضو ویژه/سرپرست بخش SharePoint شناسه تصویری yeganeh_p
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    746
    سپاسگزاری شده
    609
    سپاسگزاری کرده
    303
    نوشته های وبلاگ
    37
    نقل قول نوشته اصلی توسط rapidbaz نمایش پست ها
    4.2.2.4

    192.9.9.3
    وقتی browsersتغییر میدی وباز هم مشکل داری port browserچک کن8080


    rapidbaz سپاسگزاری کرده است.

  7. #7
    نام حقيقي: امين

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    45
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    60
    نقل قول نوشته اصلی توسط yeganeh_p نمایش پست ها
    وقتی browsersتغییر میدی وباز هم مشکل داری port browserچک کن8080
    چطور باید این کار را انجام بدهم؟؟..چرا کلاینتها ای مشکل را ندارند؟؟



  8. #8
    نام حقيقي: hadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    AD
    نوشته
    404
    سپاسگزاری شده
    121
    سپاسگزاری کرده
    421
    دوست عزیز یه سوال داشتم رول مربوط به Local host To External رو رو ایزا تعریف کردید ؟


    rapidbaz و nikwell سپاسگزاری کرده‌اند.

  9. #9
    نام حقيقي: طاهره آريايي

    عضو ویژه/سرپرست بخش SharePoint شناسه تصویری yeganeh_p
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    746
    سپاسگزاری شده
    609
    سپاسگزاری کرده
    303
    نوشته های وبلاگ
    37
    نقل قول نوشته اصلی توسط hadi_PN نمایش پست ها
    دوست عزیز یه سوال داشتم رول مربوط به Local host To External رو رو ایزا تعریف کردید ؟
    سلام,میگه ping دارم.

    آقای امین توی تنظیمات proxy ieدرlan settingکه ip مربوط به local host دادی port چک کن 8080


    rapidbaz سپاسگزاری کرده است.

  10. #10
    نام حقيقي: امين

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    45
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    60
    این پیغامی هست که در هر broser که نصب بشه میاد و هیچ صفحه ای باز نمیشه!!

    Technical Information (for support personnel)

    • Error Code: 403 Forbidden. The ISA Server denied the specified Uniform Resource Locator (URL). (12202)



    nikwell سپاسگزاری کرده است.

  11. #11
    نام حقيقي: alikhani

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    به نظر من ويروس کانفيگر گرفته بايد پچ اپديت ويندوز نصب بشه



  12. #12
    نام حقيقي: +++AnathemA+++

    عضو ویژه شناسه تصویری mahyar49
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    021
    نوشته
    913
    سپاسگزاری شده
    879
    سپاسگزاری کرده
    673
    سلام
    ترتیب رول ها رو چک کن
    همونطور که آقای هادی گفت این رول رو تنظیم کن و بالای همه ی رول ها قرار بده...


    nikwell سپاسگزاری کرده است.

  13. #13
    نام حقيقي: امين

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    45
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    60
    روی سرور مک کافی نصب هست..رفت توی قرنطینه و دیدم یه عالمه ویروس کانفیکر گرفته..اما با اینکه اپدیت هست نمیتونه پاک کنه!!فکر کنم به همین خاطر باشه!!!چکار کنم که این ویروس پاک بشه!!!




  14. #14
    نام حقيقي: رضا دانشمند (Dj Pashmak)

    عضو ویژه/سرپرست بخش Cisco شناسه تصویری Reza.D
    تاریخ عضویت
    Oct 2007
    محل سکونت
    .
    نوشته
    953
    سپاسگزاری شده
    887
    سپاسگزاری کرده
    870
    اگر میتونید بهترین کار اینه که ویندوز رو مجدد نصب کنید بعد آپدیت کنید و بعد از اون آیزا رو نصب کنید


    nikwell سپاسگزاری کرده است.

  15. #15
    نام حقيقي: 1234

    مدیر بازنشسته
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    محل سکونت
    5678
    نوشته
    5,634
    سپاسگزاری شده
    2513
    سپاسگزاری کرده
    272
    کد:
    http://msmvps.com/blogs/harrywaldron/archive/2009/01/27/conficker-cleaning-tips-for-corporate-users.aspx
    Conficker - Cleaning Tips for Corporate Users

    HOW TO CLEAN CONFICKER INFECTIONS IN THE CORPORATE ENVIRONMENT
    1. Research the malware threat thoroughly. Determine how it attacks systems and the best approach for cleaning. Check several sources to learn as much as possible prior to cleaning. Conficker will actually apply the MS08-067 patch in MEMORY ONLY, so the best way to find infected PC/Servers is to look for high port 445 activity with a sniffer
    2. Corporately, and even for home users it's always a good practice to SHUT DOWN the infected system, unplug it from the network, and stop using it completely.
    3. Instead, work with the system while it is off the network. It's recommend to burn a CD or DVD from a clean non-infected source or use a lab environment that's isolated from main network. Cleaning tools that can be used include MS08-067 patch and multiple standalone cleaners (F-Secure, MSRT, other tools). A CD is safer than USB due to the AUTORUN risks.
    4. Bring the system back online after it's isolated from the main network. Then use up-to-date Anti-Virus software to scan for additional malware. If the AV Product doesn't offer good rootkit detection capabilities consider downloading F-Secure's Blacklight RK detector or other similar tools. Anti-Spyware and other malware detection products should be run to ensure the system is as clean as possible.
    5. If you find additional malware, evaluate it thoroughly. While a Conficker infection alone can be cleaned without the need to rebuild the system, additional malware infections received while the system was infected need to be evaluated in terms or damages and how successfully they can be cleaned. In some cases, it may be beneficial to rebuild
    6. After cleaning Conficker, install the MS08-067 patch before returning the PC or Server online.
    7. After installing the MS08-067 patch, it's critical to REBOOT the system, so that the patch becomes operational prior to bringing the PC or server back to the network environment.
    8. Finally, if you have weak passwords, open network shares, or the AUTORUN issues with removable media - it's important to strengthen these areas to prevent future attacks. Otherwise, Conficker or other malware could continue to reinfect vulnerable servers/PCs until the root cause is properly addressed.
    9. Log all infected servers and workstations that were cleaned for future reference
    10. Re-evaluate the formally infected systems periodically to ensure their defenses are holding up. Use network sniffers, IDS, AV software and other tools to carefully monitor inbound and outbound traffic

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    کد:
    http://www.microsoft.com/security/malwareremove/default.aspx
    Malicious Software Removal Tool


    The Microsoft Windows Malicious Software Removal Tool checks computers running Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows 2000, and Windows Server 2003 for infections by specific, prevalent malicious software—including Blaster, Sasser, and Mydoom—and helps remove any infection found.
    When the detection and removal process is complete, the tool displays a report describing the outcome, including which, if any, malicious software was detected and removed.
    Microsoft releases an updated version of this tool on the second Tuesday of each month, and as needed to respond to security incidents. The tool is available from Microsoft Update, Windows Update and the Microsoft Download Center.
    Note The version of the tool delivered by Microsoft Update and Windows Update runs in the background and then reports if an infection is found. To run this tool more than once a month, use the version on this Web page or install the version that is available in the Download Center.
    Because computers can appear to function normally when infected, it's a good idea to run this tool regularly even if your computer seems to be fine. You should also use up-to-date antivirus software to help protect your computer from other malicious software.
    To download the latest version of this tool, visit the Microsoft Download Center.
    You can also perform an online scan of your computer using the Windows Live safety scanner.
    Get a Free Safety Scan

    To scan your computer for malicious and potentially unwanted software from a Web site, click:
    Windows Live safety scanner.

    Windows Live safety scanner is an online service that you can use for free spyware removal. Use it to scan your computer to help protect, clean, and keep your computer running at its best. Use the free scan to check for and remove viruses, spyware, and other potentially malicious software and to find vulnerabilities or shortcomings in your Internet security.
    Protect Your PC

    To help protect your computer against a wide variety of security threats, see Protect your PC.



    Download
    کد:
    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=AD724AE0-E72D-4F54-9AB3-75B8EB148356&displaylang=en
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    McAfee Conficker Remove Tool

    http://vil.nai.com/vil/conficker_sti....I.N.G.E.R.exe



    rapidbaz و nikwell سپاسگزاری کرده‌اند.

کلمات کلیدی در جستجوها:

erore403 یعنی چه

what erore403

erore403

troubleshooting problemsچیست؟

error diagnose connection problemsچیست

خطا 403 forbidden در idm

مفهوم diagnose connection problemچیست

ایراد diagnose connection چیست ؟

error code: 403 forbidden. the server denied the specified خطا

diagnose connection problems...چیست

مشکل پروکسی سرور isa 403

Diagnose Connection Problems چیست؟

مشکل سرور فایرفاکس Defalut server is down for a while!

اينترنت با isaوnttac

http:forum.persiannetworks.comf25t33159.html

erore 403 idm چیست

error 403 idm مشکل

کانفیکر

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •