نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 از مجموع 10
سپاس ها 1سپاس

موضوع: كمك براي تنظيم مودم TD-8811

  
  1. #1
    نام حقيقي: yusef

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    ardebil
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    كمك براي تنظيم مودم TD-8811

    سلام و خسته نباشيد .
    ما 6 كامپيوتر از از طريق هاب شبكه كرديم و يك مودم TPlink مدل TD-8811 داريم كه كانكشن اون رو براي كامپيوتر هاي ديگه share كرديم .
    مشكلي كه تازگيها براي ما پيش اومده اينه كه بعد از چند ساعت آنلاين بودن وقتي DC ميشيم و ميخوام دومرتبه كانكت بشيم با ارور 678 مواجه ميشيم و به پشتيباني كه زنگ ميزنيم ميگن بايد بياريد مودم را براتون تنظيم كنيم !! و وقتي مودم رو براي تنظيم ميبريم كار ميكنه و دوباره فرداي همون روز باز با همون مشكل روبرو ميشيم و باز هم ميبريم براي تنظيم !!!!!!
    هرچقدر هم بهشون ميگيم كه اين تنظيم رو يادمون بدن تا اگه چنين اتفاق باز افتاد مجبور نشيم مودم رو ببريم پيششون ، قبول نميكنن و خسيس بازي درميارن

    حالا سوال من اينه :
    اولا چرا چنين مشكلي پيش مياد ؟؟؟!!«« واحد پشتيباني شهر ما خيلي كم سواده و خيلي چيزا رو هم با تلفن از تهران ميپرسه ( ما يك ساله كار ميكنيم و هيچ مشكلي هم نداشتيم )
    ثانيا تنظيمات اين مودم چطوريه ؟
    اين آموزش رو يكي از دوستان بهم داده و طبق اون عمل ميكنم ولي نتيجه اي نميگيرم :
    VCI ما هم 33 هستش
    من زدم همه تنظيمات رو defualt كردم ! اين مساله مشكلي پيش مياره ؟
    اگر يكي از شما دوستان از اين مودم ها داريد و با سيستم شر كار ميكنن لطف كند يك Backup از تنظيماتي رو كه روي مودمشونه ( البته منهاي يوز و پسورد ) براي من اينجا بزارند .

    ابتدا بايد به كارت شبكه تون آي پي بدين :
    در صفحه Network Connections روي آيكون Local Area Connection راست كليك و گزينه آخر يعني Properties را انتخاب كنيد.
    در صفحه اي كه باز ميشه روي گزينه Internet Protocol TCP/IP دوبار كليك كنيد ودر صفحه اي كه باز ميشه تنظيمات زير را وارد و OK كنيد:
    IP Address: 192.168.1.10
    Subnet Mask: 255.255.255.0
    Default Gateway:192.168.1.1
    Preffered DNS Server: 4.2.2.4
    حالا بايد كانكشن اينترنت را كه قبلا داشتين پاك كنيد:
    در صفحه Network Connections روي كانكشن اينترنت راست كليك و Delete را انتخاب كنيد.
    بعد اينترنت اكسپلورر را اجرا و توي نوار آدرس اين آي پي را تايپ و Enter كنيد:
    192.168.1.1 (بين اعداد نقطه است)
    توي صفحه اي كه باز ميشه جلوي Username و Password كلمه admin را تايپ كنيد (براي هردو)
    وقتي وارد كنترل پنل مودم شديد در قسمت سمت چپ گزينه Quick Setup را انتخاب و در صفحه سمت راست توي كادر جلوي VPI و VCI بايد اعداد مربوط به آي اس پي تون كه ازش اينترنت گرفتيد را وارد كنيد:
    مثلا شركت صبانت و شاتل VPI = 0 و VCI = 35 يا شركت پارس آنلاين VPI = 0 و VCI = 59 و ...
    اگه نميدونيد بايد زنگ بزنيد و از خودشون بپرسيد، بهتون ميگن.
    بعد Next را ميزنيد و در صفحه بعد :

    1- اگه بخواين با ساختن كانكشن به اينترنت وصل بشين گزينه آخر يعني Bridging را انتخاب و Next را كليك و در صفحه بعد روي Save / Reboot كليك و حدود دو دقيقه صبر ميكنيد تا مودم تغييرات را ذخيره كنه و ري استارت بشه و تمام.
    حالا ميتونيد يه كانكشن Broadband براي اينترنت بسازيد.

    2- اگه بخواين هر وقت كامپيوتر را روشن ميكنيد به اينترنت متصل باشين بايد گزينه دوم يعني :
    PPP over Ethernet PPPoE را انتخاب و Next كنيد و در صفحه بعد توي كادر PPP Username و PPP Password يوزر نيم و پسورد اينترنت خودتون را وارد كنيد و به بقيه تنظيمات كاري نداشته باشين و Next كنيد و توي صفحه بعد روي گزينه Save / Reboot كليك و بعد از دو دقيقه ميتونيد با باز كردن اينترنت اكسپلورر به اينترنت وصل بشين.




    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    در کل، تنظیمات رو پاک هم کنید، لینک ADSL بیاد بالا، میتونین با کانکشن از مودمتون استفاده کنید .
    در مواقعی که خطای 678 میگیرید، تست کنید ببینین با خاموش روشن شدن مودم مشکل رفع میشه یا خیر، اگه رفع شد، باید firmware مودم رو بروز رسانی کنید . روی مودم های پلانت و چند مدل دیگه، به طرز وحشتناکی از این مشکلات داشتیم؛

    این راهنما که دوستتون به شما دادن، اتصال رو بر عهده خود مودم میزاره، این روش، پایداری ارتباط بهتری رو میده.


    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  3. #3
    نام حقيقي: hadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    AD
    نوشته
    404
    سپاسگزاری شده
    121
    سپاسگزاری کرده
    421
    منم این ارور 678 رو دارم منتها یه 15 دقیقه بعدش خود بخود حل میشه
    با روشن یا خاموش کردن مودم هم برطرف نمیشه



  4. #4
    نام حقيقي: naderpour

    خواننده
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    محل سکونت
    جاده ابریشم
    نوشته
    742
    سپاسگزاری شده
    381
    سپاسگزاری کرده
    245
    Spliter رو حتما وصل کنید اگه وصل نکردید !



  5. #5
    نام حقيقي: hadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    AD
    نوشته
    404
    سپاسگزاری شده
    121
    سپاسگزاری کرده
    421
    الانم اين اتفاق افتاد
    به غير از كانكشن ADSL يه كانكشي خودش ميسازه مورد از اونه



  6. #6
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    اون کانکشن نیست، مودم ADSL هست که به نام BroadBand Modem یا نامی مشابه این شناخته میشه.
    بعیده از اسپلیتر باشه !


    hadi_PN سپاسگزاری کرده است.
    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  7. #7
    نام حقيقي: hadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    AD
    نوشته
    404
    سپاسگزاری شده
    121
    سپاسگزاری کرده
    421
    يه اي پي واسه خودش برداشته 168.254.245.179 با 255.255.0.0

    با يه علامت زرد رنگ روش Status: Limited or no connectivity هروقت مودم رو ميشناسه و سبز ميشه اينو مياره . بعد ميتوني كانكشن رو بزني و به اينترنت وصل بشي



  8. #8
    نام حقيقي: hadi

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    محل سکونت
    AD
    نوشته
    404
    سپاسگزاری شده
    121
    سپاسگزاری کرده
    421
    پریروز مودم رو هرکاری کردم به اینترنت وصل نشد خطای PPPOE دریافت میکردم اما برا دیروز با یه کلیک تونستم لاگین کنم
    چرا اینطوری شده بود نمیدونم



  9. #9
    نام حقيقي: علی رضوی

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    بهشهر
    نوشته
    12
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    2
    1- مودم +ADSL 2 مارك TP-Link مدل TD8811
    فايل كانفيگ را از اينجا دانلود فرماييد.
    مودم را با كابل شبكه به كامپيوتر متصل كرده و كاوشگر اينترنت خود را باز نماييد. با نام كاربري admin و كلمه عبور admin وارد دستگاه شده، در منوي Management وارد زير منوي Settings شده و گزينه Updateرا زده و با كليك بر روي گزينه Browse فايل دانلود شده را كه از حالت فشرده خارج نموده ايد انتخاب فرماييد و گزينه Update setting را بزنيد. 1 دقيقه صبر كنيد، مودم شما اكنون براي اتصال به شبكه دوران تنظيم گرديده است .ممكن است ديگر نتوانيد به مودم وارد شويد چون تنظيمات اوليه مودم تغيير يافته. براي بازگرداندن مودم به حالت تنظيم اوليه كارخانه دكمه Reset پشت دستگاه را در حالتي كه مودم خاموش است فشار داده و مودم را روشن نماييد و بعد دكمه را رها نمایید.


    ویرایش توسط ARM : 2009-06-13 در ساعت 11:44 AM

  10. #10
    نام حقيقي: vdfg

    تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    qom
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0

    ابدیت

    نحوه ابدیت کردن مودم چگونه است اگه فایل اماده دارد بگذارد تا دانلود کنبم
    در بخش MAT مربوط به تنظیم ای پی برای بازی اینترنتی است بازی وارگراف چگونه تنظیم کنم



کلمات کلیدی در جستجوها:

vpi و vci شاتل

http://forum.persiannetworks.com/f25/t25212.html

کانفیگ مودم 8811

vpi و vci صبانت

vpi و vci شرکت شاتل

کانفیگ مودم td-8811

مودم 8811

تنظیم مودم شاتل

کانفیگ مودم شاتل

تنظیمات شاتل

تنظیمات مودم برای شاتل

مودم TD-8811

vci شاتل

vpi vci صبا نت

تنظیمات مودم td-8811

کانفیگ مودم td 8811

تنظیم مودم 8811

تنظیمات مودم شاتل

vpi و vci آسیا تک

تنظیمات td-8811مودم td8811vpi vci شرکت صبانتکانفیگ مودمvpi vci صبانتتنظیمات آسیاتک

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •