نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4
سپاس ها 1سپاس

موضوع: ابزار پشتیبانی برای مدیران شبکه

  
  1. #1
    نام حقيقي: Aminadab

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    May 2007
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    31
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    28

    Icon13 ابزار پشتیبانی برای مدیران شبکه

    سلام
    من کارم پشتیبانی شبکه چند تا شرکته که هرکدومشون یه جایی هستند.
    برای کسانی که کارشون مثل منه حتماً یکی از دغدغه ها رفع مشکلات یوزرها از راه دوره.
    یه سری برنامه Help Desk هست که امکان Ticket گذاری داره.
    ایده ال ترین راه امکان ریموت مستقیم به دسکتاپ سیستم یوزرهاست.

    نصب برنامه های ریموت مثل vnc و pcanywhere یا برنامه های مشابه یا remote Desktop خود ویندوز یکی از راه حلهاست ، که میشه به سرور از راه دور ریموت شدو بعد با دانستن ip invalid دوباره به سیستم یوزر ریموت شد یعنی ریموت تو ریموت!یا میشه با نوشتن یه route پورت ریموت روی ip invalid فوروارد بشه که اینم یه دردسرهادی داره.

    علاوه بر مشکلات نصب یه برنامه روی تک تک سیستمها این احساس همیشه به یورزها دست میده که سیستمشون همیشه در حال ریموت شدنه.

    من مدتهاست دنبال سیستمهای Remote Support هستم که دغدغه های بالا رو نداشته باشه. که به چند تا نمونه برخورد کردم:


    • یه سری از اینها مثل برنامه Remote Support System بعد از نصب شدن نسخه سرور(اون سیستمی که ازش میخواید ریموت کنید)و یه سری تنظیمات ip وپورت و یه چیزهای دیگه یه فایل exe کوچیک generate میکنه که شما میتونی روی سایتت بگداری یا برای یوزر ایمیل کنی که یوزر با اجرا کردن اون یه درخواست ساپورت برای سیستمی که اون برنامه روش نصبه میفرسته و پشتیبان اون درخواست رو میبینه و ارتباط از طریق اون پورت مشخص برقرار میشه. ( با فزض نوشتن یه routeبرای فوروارد کردن ip valid روی سیستمی که ریموت میکنه)خوبی این اینه که برنامه ای لازم نیست جدا نصب بشه و یوزر هام میبینه چیکار میکنید .



    • یه تیپ دیگه هم برنامه هائی هستند مثل remotecall که یه web application هست که روی iis نصب میشه و شما با عنوان supporter وارد سیستم میشید و یورزهام با داشتن اکانت خودشون به عنوان درخواست کننده و با نصب یه ActiveX روی Browser کاربر اون requset برای شما فرستاده میشه و شما میتونید از توی browser تون اون سیستمو ریموت کنید که این واقعاً محشره.(همکاران سیستم برای پشتیبانی از این استفاده میکنه)


    تیپ اول نسخه Trial زیاد داره ولی من نتونستم کرک درست کننده ت و حسابی پیدا کنم .
    دومی هم که فقط Agent هاش پیدا میشه که میتونید روی سرور هائی که روشون نصبه به عنوان ساپورت یا درخواست وصل بشید.

    من همه اینها رو نوشتم اگه کسی چیزی سراغ داره بگه بدرد هممون میخوره.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    teamviewer


    aminadab سپاسگزاری کرده است.
    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

  3. #3
    نام حقيقي: Aminadab

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    May 2007
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    31
    سپاسگزاری شده
    2
    سپاسگزاری کرده
    28
    ممنون ولی این اونی که می گم نیست.



  4. #4
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

کلمات کلیدی در جستجوها:

ticketگذاری

ابزار پشتيباني

نرم افزار تیکت گذاری help desk

RemoteCall کرک نرم افزار

ابزار پشتیبانی شبکه

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •