نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 از مجموع 8
سپاس ها 4سپاس
  • 2 توسط ARM
  • 1 توسط ARM
  • 1 توسط ARM

موضوع: مجوز VOIP

  
  1. #1


    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    نوشته
    466
    سپاسگزاری شده
    94
    سپاسگزاری کرده
    187

    مجوز VOIP

    سلام دوستان
    از دوستاني كه مجوز VOIP دارن كسي از وضعيت اين مجوز خبر داره؟
    شنيدم دارن مجوز ها رو لغو ميكنن ميدن به PAP ها درسته؟
    الان اصلا مجوز جديد صادر ميكنن؟ چنده؟
    اخه اخبار ضد و نقيض زياد شنيدم



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    nkm
    nkm آنلاین نیست.
    نام حقيقي: Ali, Niknam

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری nkm
    تاریخ عضویت
    Mar 2003
    محل سکونت
    Iran - Fars - Shiraz
    نوشته
    2,552
    سپاسگزاری شده
    519
    سپاسگزاری کرده
    197
    فکر نکنم تا روشن شدن تکلی سازمان بشه روی مجوزها حساب کرد


    بزودی دوباره برمیگردم!
    ------
    علی نیکنام
    ali { a@t } niknam.ir

  3. #3
    ARM
    ARM آنلاین نیست.
    نام حقيقي: علیرضا مشعلی

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری ARM
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته
    1,898
    سپاسگزاری شده
    2497
    سپاسگزاری کرده
    1832
    رگولاتوری: شرکتهایی که قبلا مجوز VoIP گرفته اند مجاز به ادامه فعالیت هستند! ICTna.ir - براساس اعلام رسمی دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بر اساس تصمیم کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات شرکت هایی که قبلا مجوز ارایه خدمات Voice Over Internet Protocol - (VoIP) یک سویه، بین الملل را از سازمان دریافت نموده اند، در حال حاضر مجاز به ادامه فعالیت بوده و فعالیت آن ها قانونی است.

    شایان ذکر است که لیست این شرکت ها توسط این سازمان در اختیار شرکت ارتباطات زیرساخت قرار گرفته است و هرگونه تصمیم گیری در خصوص ادامه فعالیت این شرکت ها از اختیارات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات می باشد.
    و





    ايتنا - هفته گذشته، مديرعامل شركت زيرساخت به تمامي كاربران سرويس VOIP هشدار داد هر چه سريع*تر نسبت به استفاده از كارت*هاي تلفن اينترنتي كه از شركت*هاي مختلف خريداري كرده*اند اقدام كنند، چرا كه امكان مسدود شدن سرويس شركت*هاي فعال در اين حوزه در هر لحظه وجود دارد و با توجه به مشخص شدن برندگان مزايده VOIP شركت ارتباطات زيرساخت و فعال شدن سرويس اين شركت*ها از هفته گذشته مردم حتما نسبت به تهيه كارت از اين سه شركت اقدام كنند.


    در این زمینه، انجمن VOIP استان اصفهان که از سال 1382 با هدف هماهنگی و همکاری با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تشکیل شده است، بیانیه ای در خصوص اظهارات اخیر مدیرعامل شرکت زیر ساخت صادر کرد.
    متن این بیانیه كه به ايتنا ارسال شده به شرح زیر است:

    عملکرد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای شرکت های دارنده مجوز VOIP کارنامه قابل قبول و تحسین برانگیزی بوده اس. چرا که طی مذت زمان مذکور علیرغم کارشکنی ها و مشکلاتی که د اجرای صحیح آیین نامه وجود داشته، هم اکنون تقریباً تمام شرکت های بدون مجوز تعطیل شده و در استان هایی نظیر استان اصفهان که همکاری شرکت مخابرات در حوزه مقابله با ترمینشن وجود داشته، ریشه ترمینشن قطع و بازار توید کننده و مصرف کننده به ثبات قابل قبول و منظمی رسیده است.

    همچنین لایه های مختلف پشتیبانی خدمات، فروش، نظم در ارتباط با مشتری و حفظ حقوق وی و سایر پارامترهای موجود مورد نظر به درستی پیاده سازی و در حال اجرا است که این نظم و انسجام با همکاری سازمان تنیم مقررات و ارتباطات رادیویی به نتیجه مطلوب خود رسیده است تا آنجا که آمار شکایات از شرکت های VOIP استان اصفهان در سال 87 تنها 8 مورد گزارش شده که همگی آنان با رضایت مشتری رفع گردیده است.

    هم اکنون در یک ریتم منظم تمام 114 شرکت دارنده مجوز VOIP در کل کشور که تنها مجاز به ارایه سرویس Origination می باشند که با پرداخت حق الامتیاز VOIP به تمام تعهدات مالی و حقوقی خود الزاماً عمل نموده و در خصوص ترمینشن وجود یا عدم وجود شرکت های دارنده مجوز VOIP هیچ گونه اثری در مکانیزم کنترلی و نظارتی شرکت زیرساخت نخواهد داشت.

    به اعتقاد این انجمن شرکت زیرساخت در قبال تعهدات سنگینی که برای گیرندگان تازه مجوز گرفته، قائل شده است اقدام به فرافکنی و توجیه دایل عدم عمل به تعهدات 3 شرکت دارای مجوز نموده است. جالب اینجاست که اگر شرکت زیرساخت می توانست جلوی فعالیت سرویس های Termination و غیرقانونی را بگیرد، چرا در 8 سال گذشته و با چه انگیزه ای این کار را انجام نداده و اکنون تصمیم به چنین کاری گرفته است؟

    شرکت زیرساخت به این موضوع توجهی ندارد که در سایه قانونمندی و وفای به عهد و تعهدات بین سازمان رگولاتوری و گیرندگان مجوز، فعالیت های آتی برای همه تسهیل می گردد و همین بی قانونی و بی نظمی قطعاً در فردای نزدیک گریبان گیر شرکت زیرساخت نیز خواهد شد. لذا نظام صنفی رایانه ای که منجر به ایجاد شغل برای حداقل 1000 نفر به صورت مستقیم و بیش از 1000 نفر به صورت غیرمستقیم در کل کشور شده است و نزدیک به 8 سال در این حوزه فعالیت نموده است، حق خود می*داند که مجوزهای صادر شده را با حمایت سازمان رگولاتوری حفظ نموده و در این راه از هیچگونه اقدام قانونی امتناع نخواهد ورزید.
    از این رو از کلیه مقامات عالی کشور به خصوص ریاست محترم جمهور درخواست همکاری و همیاری نموده و خواستار جلوگیری از نادیده گرفته شدن افکار شکوفا شده در سایه عنایات مقام معظم رهبری در این سال می باشیم.






    mcmilad و Assassins سپاسگزاری کرده‌اند.

  4. #4


    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    نوشته
    466
    سپاسگزاری شده
    94
    سپاسگزاری کرده
    187
    ممنون از اخبار كاملتون
    من هر چي گشتم اين 3تا برنده مزايده رو نتونستم پيدا كنم كسي ميدونه اينا كين ؟ و از كي كارشون شروع ميشه؟ در واقع دكون اين شركت هاي فعلي كي تعطيل ميشه؟



  5. #5
    ARM
    ARM آنلاین نیست.
    نام حقيقي: علیرضا مشعلی

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری ARM
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته
    1,898
    سپاسگزاری شده
    2497
    سپاسگزاری کرده
    1832
    ظاهرا این سه تا هستن .
    شرکت های تراشه سبز، ضحی کیش و پیشگامان کویریزد
    شاید هم عوض بشن . اینجا ایران است .


    Assassins سپاسگزاری کرده است.

  6. #6
    ARM
    ARM آنلاین نیست.
    نام حقيقي: علیرضا مشعلی

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری ARM
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته
    1,898
    سپاسگزاری شده
    2497
    سپاسگزاری کرده
    1832
    ICTna.ir - کدهای ارتباطی برندگان مزایده VOIP شرکت ارتباطات زیرساخت تماس بین الملل محسوب می شوند و از این رودر صورت محدودیت تماس بین الملل بر روی هر خط تلفن محدودیت تماس با کدهای VOIP نیز بر این شماره ها اعمال می شود.

    به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت ، خطوط تلفن مشترکان مسکونی ، سازمان ها ، ارگان ها و شماره ها و وزارتخانه ها و ... که سرویس بین الملل ( دو صفر ) آن ها مسدود است ، کدهای دسترسی VOIP بین الملل 020 ، 030 و 040 نیز برای آن ها مسدود خواهد شد.

    گفتنی است: شرکت های تراشه سبز ، ضحی کیش و پیشگامان کویریزد كه به عنوان برندگان مزایده VOIP زیرساخت معرفی شده اند، فعالیت خود را به ترتیب با کدهای 020 ، 030 و 040 اخیرا آغاز کرده اند.



    Assassins سپاسگزاری کرده است.

  7. #7


    خواننده
    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    نوشته
    466
    سپاسگزاری شده
    94
    سپاسگزاری کرده
    187
    ممنون آقاي مشعلي



  8. #8
    نام حقيقي: hossein

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2008
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    43
    سپاسگزاری شده
    5
    سپاسگزاری کرده
    0

    شكايت به دادسراي كاركنان دولت

    نقل قول نوشته اصلی توسط mcmilad نمایش پست ها
    سلام دوستان
    از دوستاني كه مجوز VOIP دارن كسي از وضعيت اين مجوز خبر داره؟
    شنيدم دارن مجوز ها رو لغو ميكنن ميدن به PAP ها درسته؟
    الان اصلا مجوز جديد صادر ميكنن؟ چنده؟
    اخه اخبار ضد و نقيض زياد شنيدم
    سلام يه خبر جديدي كه در اين موضوع است اينه كه انجمن شركت هاي اينترنتي در پاسخ به مدير عامل زيرساخت بيانيه اي شديد اللحني صاد ركرده در بخشي از اين بيانيه آمده است :
    سازمان تنظيم مقررات به عنوان يك مرجع ذي صلاح كه وظيفه صدور پروانه و نظارت بر كليه سرويس هاي فن آوري و ارتباطات را بر عهده دارد متولي دريافت اطلاعات از شركت ها است و شركت زيرساخت نمي تواند با قرار دادن يك متن روي سايت آن شركت توقع خاصي داشته باشد لذا بهتر است اطلاعات را از سازمان تنظيم مقررات دريافت نمايد .
    و در بخش ديگري از بيانيه تاكيد مي كند:
    انجمن صنفي شركت هاي اينترنتي ايران هشدار مي دهد ايجاد هر گونه اختلال د رامر سرويس دهي قانوني اين شركت ها از سوي شركت زيرساخت كه منجر به تضييع حقوق كاربران و اين شركت ها گردد ، در تضاد كامل با قانون قانون اساسي كشور و منويات مقام معظم زهبري بوده و با واكنش شديد صنف د رانعكاس آشكار اين تخلفات به مقامات عالي رتبه نظام روبه رو خواهد گرديد .
    بنده به عنوان عضو كوچكي از جامعه اينترنتي اميدوارم كه به زودي اين مشگل حل گردد و جاي بسي تاسف است كه د رايام پاياني سال و مقارن با سال نو كه مضهر هم بستگي ، اتحاد و عشق به ميهن است .افرادي با تحركات مشكوك به جاي حمايت و پشتيباني از قشر جوان و متخصص ، موج نااميدي را با هدف تضعيف جنبش نرم افزاري در كشور مي گسترانند .
    با سپاس - مشين چي



کلمات کلیدی در جستجوها:

شرکتهای دارای مجوز VOIP

شرکت های دارای مجوز voip

لیست شرکتهای دارای مجوز voip

3 شرکت voip

لیست شرکتهای دارای مجوز voip تهران

دارای مجوز voip

لیست شرکتهای دارنده voip

شرکت دارای مجوز voip

020 بجای دو صفر تلفن بین المللی

کدvoip

شرکتهای دارنده مجوزvoip در ایران

شرکتهای دارنده مجوز voip

فهرست شرکتهای دارنده مجوزvoip

لیست شرکت های voip

شرکت های دارنده مجوز voip

مجوز ارايه خدمات Voice Over Internet Protocol )VoIP) يك سويه،

مجوز voip

مجوز VOIP 3 شرکت

-تعداد 8 شرکت دارنده مجوز voip

مجوز تلفن

voIP

سرویس voip

ضحی 030

برندگان سرویس voip

کد voip

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •