سلام خدمت اساتید

من تا یک هفته دیگر باید یک کارگاه کامپیوتر با حدود 50 کامپیوتر را تا مدت نامعلومی اداره کنم روی سیستم ها هم باید فتوشاپ و.. هم اینترنت موجود باشد به علت مساءل امنیتی اجاز نمیدن به سیستم ها آپی بدم.
به پولش برای ادامه حیات نیاز شدید دارم امیدوارم به بنده کمک کنید
من مجبورم ازنرم افزارهای زیر به صورت غیر قانونی استفاده کنم چون مسءولین مربوطه حاضر به خرید آنها نیستند.
1. آنتی ویروس 2/7 nod32 راروی سیستم ها نصب کردم و نیاز به کنسول مدیریت آن دارم کسی می تواند کرک
ESET Remote Administrator Server & Remote Administrator Console v 2.0.107.0.0
یا دیگر ورژنها همرا با نرم افزار را به بنده بدهد در ضمن وقتی
می خواهم Administrator Server روی سیستم اجرا کنم اجرا نمی شود ولی Administrator Console اجرا می شود در ضمن این نرم افزار روی Win XP نصب کردم آیا باید روی ویندوز Server نصب کنم!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟

2.نرم افزارمدیریت شبکه NetOP را روی سیستم ها نصب کردم که خیلی امکانات کمی دارد کسی از اساتید اگرورژن جدید این نرم افزاریاچیز بهتری سراغ دارد که قبلا حداقل امتحان کرده لطف کند ..

3. با استفاده از Norton Ghost از تک تک سیستم ها بکآپ گرفتم چون سیستم ها سخت افزار متفاوتی دارند و بعد از آن با نرم افزار Symantec Backup Exec System Recovery اشناشدم
ین نرم افزار با دو ویژگی منحصر به فرد را در عین نگهداری سرعت و اطمینان زیاد با یکدیگر ترکیب کرده است. ویژگی اول قابلیت بازگرداندن اطلاعات بر روی یک سخت افزار غیر مشابه و ویژگی دوم قابلیت بازیابی اطلاعات از راه دور می باشد. نتیجه این ترکیب آزادی عمل استثنایی مدیر شبکه برای احیای سیستم ها در هر زمان و از هر مکان بر روی هر سخت افزاری است.و................ "
این نرم افزار را از اینجا و اینجا دانلود کردم ولی هردو هنگام نصب ارور1721 میدادند اگرورژن جدید این نرم افزاریاچیز بهتری سراغ دارد که قبلا حداقل امتحان کرده لطف کنید ..

اگر کسی از اساتید نظر و پیشنهاد و..... برای بهتر شدن این شبکه دارد بیان کند

درضمن از تمام افرادی که بنده را کمک کردند پیشاپیش كمال تشكر را دارم.