همانطور که میدونید به وسیله این برنامه از روی شبکه میتونیم به کامپیوترهای کلاینت از پشت سیستم خودمون وصل شیم و تنظیمات یا موارد مختلف دیگر رو انجام بدیم، مثل اینکه پشت اون سیستم نشسته باشی.
حال من روی تمامی کلاینت ها نسخه*ی کلاینت نت ساپورت رو نصب کردم و روی سیستم های سرور ادمین ها هم نسخه*ى Manager به شکل کامل.
حالا چند مشکل داشتم:

یکی اینکه ابتدا ما از نسخه ۹ استفاده میکردیم، که جدیدا روی سیستم های جدید نسخه ۱۰ رو نصب کردم، در نسخه ۹ مشکلی نبود اما در این نسخه جدید گاهی به شکل غیر معمول سیستم ها قطع میشند و در حین کنترل از روی سرور، کلاینت ها قطع میشه و دیگر تا کلاینت ریستارت نشه امکان دسترسی بهش نیست. در حالی که کلاینت در اون زمان در شبکه موجوده و پینگ میشه و درایو هاش رو هم از طریق Share در ویندوز می شه دید، اما نت ساپورت به شکل عجیبی قطع میشه و تا ریستارت بعدی وصل نمیشه

مشکل دوم اینه که گاهی به یک کلاینت که متصل هستم کیبورددش به شکلی در میاد که انگار کلید ویندوز فشرده شده است﴿ منظورم کلید کنار Alt روی کیبورد است﴾، و در این حالت اگر مثلا من L رو بزنم، چون اون کلید ویندوز به شکل پیش فرض فشرده شده است، سیستم را Lock میکند، به جای اینکه حرف L را تایپ کند و کلیدهای دیگر هم به همین ترتیب.
این مورد هم به شکل تصادفی رخ میده و ربطی هم به ورژن برنامه نداره.

و مشکل آخر هم اینکه، وقتی از روی سرور به یک کلاینت وصل میشیم، با اینکه روی مود View قرار داره، اما مونیتور در اون سیستم کلاینت یک تیک میزنه، که در واقع کاربر میفهمه که سیستمش در حال چک شدنه. از اونجایی که مثلا در سایت یا در بعضی بخش ها نمیخوایم کاربر بفهمه، خواستم ببینم این تیکی که روی مونیتور میزنه قابل رفع هست یا نه؟

از دوستان هر کدوم از مشکلات رو که میتونن پاسخ بدن ممنون میشم.



موضوعات مشابه: