دوست عزیز، یکبار دیگه به متن پیام خطا دقت کنید :
Unable to logon to the server using Secure Password Authentication
در واقع با توجه به پیام فوق، تدابیر امنیتی مربوط به اکانت شما، مانع از ورود شما و چک کردن اکانت شده است .
آدرس ایمیل، کلمه عبور، نام سرویس دهنده سرویس ایمیل و تنظیمات امنیتی آت لوک خودتون رو چک کنید .
پیشنهاد میکنم اکانت ایجاد شده رو حذف و دوباره ایجاد کنید و بعد دوباره سعی در Sync نمودن آن کنید .
همچنین اینکه در این مرود ماکروسافت در این آدرس http://support.microsoft.com/kb/202061 میگه :
CAUSE
The client is trying to use Secure Password Authentication and it is not enabled on the Exchange Server computer. To verify what form of authentication the Outlook Express client is using, in Outlook Express, on the Tools menu, click Accounts, and click the Server tab for the account that failed.
به این معنی که :
کلاینت در زمان احراز هویت سعی در استفاده از کلمه عبور Secure (امن) کرده و این خاصیت (Secure Password) بر روی سرویس دهنده ی Exchange (که همون سرویس دهنده ایمیل به شما باشه) فعال نیست .
برای مطابقت دادن اینکه کدام یکی از وضعیت های احراز هویت در آتلوک اکسپرس بر روی کلاینت استفاده میشود، در آتلوک اکسپرس بر روی منوی Tools رفته سپس Accounts و از آنجا بر روی برگه ی Server کلیک نمایید تا Account ای که برای شما درست فعال نیست را ببینید .