ما با یه مشکل برخوردیم .
با تعداد یوزرهای کم تمام پهنای باندمون اشغال میشه ولی بدتر اینکه سرعت یوزرهامون هم خیلی پایینه . به این فکر افتادیم که شاید مشکل از خطوط E1 یا خطوط data باشه یا روتر . حالا روتر طرف خودمونه و میتونیم تست کنیم ( و حسابی از روتر و کش و همه چیزو تست کردیم و تقریبا مطمئنیم مشکل از طرف مخابراته) . با مخابراتی هم صحبت کردیم و طبق معمول گفتن اصلا امکان نداره اشکال از تجهیزات سمت ما باشه . حالا به هزار زحمت راضی شدن که خطوط دیتا و E1 را عوض کنن ولی راستش ما فکر میکنیم اونا این کارو نکردن و فقط ما رو ... .
میخواستم بدونم چه جوری میشه خط data و E1 را تست کرد ؟؟ تا ببینیم مشکل داره یا نه ؟
( سی ار سی ایروری نداریم . )
موضوعات مشابه:
- تست کش
- قیمت دیسک سخت مجددا ارزان می شود؛ وسترن دیجیتال فعالیتش را از سر گرفت
- برگرداندن دیتابیس nttacplus به دیتابیس قبلی بعد از نصب مجدد نرم افزار