سلام
چند روزی است که کاربرای اینترنت ما error 718 دریافت میکنند کسیمیتونه کمکم کنه
تجهیزات as5300 و اکانتینگ isputil..
plz help...
موضوعات مشابه:
سلام
چند روزی است که کاربرای اینترنت ما error 718 دریافت میکنند کسیمیتونه کمکم کنه
تجهیزات as5300 و اکانتینگ isputil..
plz help...
موضوعات مشابه:
سلام
اگه اشتباه نکرده باشم ما هم این مشکل را داشتیم
روتر و ورودی E1 را ریست کنید
اگه خط آنالوگ هم داری این اتفاق می افته ؟ مستقیم برو سراغ گانفیگ روتر را از اول تا آخر چک کن؟
اگه تونستی ریز تر کارهایی که کرده را برام تو پیام هام بنویس
بله مشکل مال ورودی E1 وروتر بود که با mach شدن دقیق پورت ها مشکل بر طرف شد حالا یه مشکلی که دارم اینه که سرعت send پایینه و اگ بخواهی یه ایمیل بفرستی 10 دقیقه طول می کشه!!نوشته اصلی توسط mrkt
کسی می دونه مشکل مال چی است؟
خوب خوشحالم که حل شدنوشته اصلی توسط router
برای اطلاع می خوام بدونم که کابل اتصالی مشکل داشت یا گانفیگ مشکل داشت
در جواب سوال شما هم بفرمایید که ping time شما تا مرکزی که پهنای باند به شما می ده چقدر است
چون خوشبختانه یا متاسفانه ما هم همچین مشکلی داشتیم
اول مرسی از کمک شما
فایروال روی سیتم اجازه دسترسی به پورت های برنامه اکانتینگ را بسته بود
ping time تا dns سرور 365ms است!!
البته ما روی روتر آنالوگ این مشکل را نداریم و send خیلی بالاست؟!!
دلیلش را پیدا نکردم شاید مال خط انتقال پهنای باند از isp تا مخابرات باشه در هر حال باید بیشتر بررسی بشه
از مخابرات سرویس می گیرینوشته اصلی توسط router
به نظر من این ping time کاملا غیر منطقی است اگه سرویس مخابراتی داری ؟
time out ها چی چند درصد successful می ده از روی روتر ؟
با سلام
مشکل اصلی اینه که شما باید سرویسهای نرم افزار اکانتینگ رو یک بار ریست کنید چون ممکنه اونها مشکل دار شده باشند.
به نظر من مشکب ارور 718 از سرویس ردیوس اکانتینگه یک بار ریست کنید درست میشه
09163621023
معظمی