-
خدمات تلفنی بین الملل و تلفن اینترنتی
سلام
یه سئوالی برای من ÷یش اومده از دوستانی که در این زمینه اطلاع کافی دارند , ممنون میشم منو راهنمایی کنند
چه تفاوتی میان خدمات تلفنی بین الملل و تلفن اینترنتی (VOIP ) وجود دارد ؟ اگر از هم متفاوتند , هر کدوم چه خصوصیاتی دارد و اینکه آیا برای هرکدوم مجوز جداگانه لازم است؟
موضوعات مشابه:
-
کسی نمیتونه منو راهنمایی کنه؟
-
تفاوتی نداره در اصل اینها چند تا اسمه که به خدمات VOIP که البته Orgination داده میشه مثلا Phone to phone و ... هم میگن
فقط مجوز VOIP می خواد و البته اول باید ISP باشی تا مجوز VOIP بهت بدن...
تجهیزات هم یه روتر ... مقادیر زیادی خط (یا E1) ... سرور IVR .... سرور Accounting ... و به تعداد خطوط و نوع ماژول روتر که می تونه E1 یا T1 باشه باید Channel Bank داشته باشی که این در شرایطی هست که E1 نداری.... یه Carrier ارزون و از همه مهمتر مشتری پر چونه
فعلا همین
-
خیلی ممنونم از کمکتون دوست محترم .
کلمات کلیدی در جستجوها:
برچسب برای این موضوع
مجوز های ارسال و ویرایش
- شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
- شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
- شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
- شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
-
قوانین انجمن