نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 از مجموع 4

موضوع: خدمات تلفنی بین الملل و تلفن اینترنتی

  
  1. #1


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    نوشته
    100
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0

    Icon1 خدمات تلفنی بین الملل و تلفن اینترنتی

    سلام
    یه سئوالی برای من ÷یش اومده از دوستانی که در این زمینه اطلاع کافی دارند , ممنون میشم منو راهنمایی کنند
    چه تفاوتی میان خدمات تلفنی بین الملل و تلفن اینترنتی (VOIP ) وجود دارد ؟ اگر از هم متفاوتند , هر کدوم چه خصوصیاتی دارد و اینکه آیا برای هرکدوم مجوز جداگانه لازم است؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    نوشته
    100
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    کسی نمیتونه منو راهنمایی کنه؟



  3. #3


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    May 2005
    نوشته
    46
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0
    تفاوتی نداره در اصل اینها چند تا اسمه که به خدمات VOIP که البته Orgination داده میشه مثلا Phone to phone و ... هم میگن
    فقط مجوز VOIP می خواد و البته اول باید ISP باشی تا مجوز VOIP بهت بدن...
    تجهیزات هم یه روتر ... مقادیر زیادی خط (یا E1) ... سرور IVR .... سرور Accounting ... و به تعداد خطوط و نوع ماژول روتر که می تونه E1 یا T1 باشه باید Channel Bank داشته باشی که این در شرایطی هست که E1 نداری.... یه Carrier ارزون و از همه مهمتر مشتری پر چونه

    فعلا همین



  4. #4


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    نوشته
    100
    سپاسگزاری شده
    3
    سپاسگزاری کرده
    0

    Icon1

    خیلی ممنونم از کمکتون دوست محترم .



کلمات کلیدی در جستجوها:

کریر تلفن بین الملل

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •