نمایش نتایج: از شماره 1 تا 11 از مجموع 11

موضوع: چرا Symantec Corporate Client به روز نمیشه؟

  
  1. #1
    نام حقيقي: Matin Khadem

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    May 2007
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    24
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    5

    چرا Symantec Corporate Client به روز نمیشه؟

    سلام. کسی به این مشکل تو network برخورده کهSymantec Antivirus Server به روز بشه ولی Clientها نتونن اون Update رو بخونن؟



    موضوعات مشابه:

  2. #2


    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 2007
    نوشته
    1
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    0
    من هم همین مشکل رو دارم .یه سوال هم دارم .....اینه که آیا نسخه کلاینتی با سرورس آپدیتش فرق میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟



  3. #3
    نام حقيقي: محمد حکیمی

    Administrator شناسه تصویری Hakimi
    تاریخ عضویت
    Dec 2002
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6,549
    سپاسگزاری شده
    6798
    سپاسگزاری کرده
    1035
    نوشته های وبلاگ
    4
    باید در Policy تان نحوه Update شدن را تعریف کنید و مسیر Update Server را به Client ها معرفی کنید.

    باور کنید برای راه اندازی یک سرویس کمترین کار خواندن راهنمای آن است. راهنمای Symantec به صورت کامل و دقیق همه موارد را توضیح داده است.
    شاید با فشردن چند دکمه Next و Finish مراحل نصب طی شود و ظاهرا نرم افزاری نصب شود، ولی مطمئن باشید که نخواهید توانست از آن استفاده کامل ببرید.

    برای تنظیم Live Update چه مراحلی را طی کرده اید؟



  4. #4
    نام حقيقي: Alireza Khosravi

    عضو عادی شناسه تصویری irarkh
    تاریخ عضویت
    Jun 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    753
    سپاسگزاری شده
    79
    سپاسگزاری کرده
    21
    جناب حکیمی این دوستان کافیه هنگام نصب نسخه Client , به صورت Managed نصب کنند . در صورت نصب Remote هم که به طور خودکار همه چیز پیکربندی خواهد شد.



  5. #5
    نام حقيقي: Matin Khadem

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    May 2007
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    24
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    5
    آقای حکیمی و آقای خسروی عزیز ممنون از راهنماییتون. من متوجه نشدم منظورتون از Policy یک Policy مخصوص برنامه Symantec هست یا همون Policy مربوط به OS؟ چون چیزی که شما میگی احتمالا مربوط به Windows Update هست. در ضمن من این نرم افزار رو بصورت Manage نصب کردم و تقریبا تا 1 ماه پیش مشکلی نداشتم ولی ...............؟؟؟؟؟؟؟



  6. #6
    نام حقيقي: محمد حکیمی

    Administrator شناسه تصویری Hakimi
    تاریخ عضویت
    Dec 2002
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6,549
    سپاسگزاری شده
    6798
    سپاسگزاری کرده
    1035
    نوشته های وبلاگ
    4
    منظور از Policy، آن تنظیماتی است که در Symantec برای Client ها انجام می دهید. برای تنظیم Live Update باید Live Update Administrator را نصب کنید و تنظیمات مربوطه را انجام دهید تا Update ها را دریافت کند و روی سرورتان ذخیره کند. سپس در Policy مربوط به Client ها که از طریق Snap-in مربوط به Symantec قابل دسترسی خواهد بود، می توانید نحوه Update شدن Client ها را تعریف کنید. مثلا می توانید از یک Shared Folder استفاده کنید تا همه Client ها برای دریافت Update ها به آن مسیر (UNC Path) مراجعه کنند. محتویات آن مسیر نیز توسط Live Update Administrator همواره به روز می شود.

    همه این تنظیمات را به طور کامل در راهنمای Symantec می توانید بیابید. با توضیحات کامل و دقیق.
    خواهش می کنم از راهنمای مربوطه استفاده کنید.



  7. #7
    نام حقيقي: Alireza Khosravi

    عضو عادی شناسه تصویری irarkh
    تاریخ عضویت
    Jun 2005
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    753
    سپاسگزاری شده
    79
    سپاسگزاری کرده
    21
    جناب خادم در صورت نصب صحیح و برخورد با این مشکل تنها یک مورد به ذهنم می رسد و آن اینکه در صورت استفاده از پکیج آپدیتر Symantec بروی Client و یا Server رابطه Update به صورت Parent و Child به هم خواهد خورد . راه چاره طبق مستندات Symantec در بخش Server, آپدیت از طریق LiveUpdate کنسول AV .
    جناب حکیمی تفاوت عملکرد در نسخه های مختلف کمی دچار تغییر شده است ولی چنین فرآیندی در نسخه 8 و برای من وجود ندارد. در نسخه 10 تنها تفاوت موجود نسبت به 9 و 8 نوع انتخاب Parent server بود که می بایست حتما پس از نصب کنسول Symantec System Center و از آن طریق انجام شود.به هر حال در مورد نحوه آپدیت در نسخه 8 و 9 نیز به طور خودکار و با توجه به خاصیت Parent بودن یکی از نسخه ها انجام پذیر بود.



  8. #8
    نام حقيقي: Sotoodeh Toofanian

    عضو عادی شناسه تصویری tsotodeh
    تاریخ عضویت
    Oct 2003
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    1,699
    سپاسگزاری شده
    72
    سپاسگزاری کرده
    51
    من هم این مشگل رو چند سال پیش داشتم، همه تنظیمات درست بود ولی کار نمیکرد.
    واقعا" آنتی ویروس ضعیفی بود
    در نهایت از شبکه پاک کردم اش و یک آنتی دیگه جایگزین کردم.



  9. #9
    نام حقيقي: Peyman Yousefi

    عضو ویژه شناسه تصویری darklove
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    ABHAR
    نوشته
    3,330
    سپاسگزاری شده
    1005
    سپاسگزاری کرده
    318
    نوشته های وبلاگ
    7
    من ازش راضیم
    البته ماله من 9 که Update کردم
    خوب کار میکنه



  10. #10
    نام حقيقي: Matin Khadem

    عضو غیر فعال
    تاریخ عضویت
    May 2007
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته
    24
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    5
    دوستان عزیز ممنون از راهنماییتون. من یک سئوال دیگه هم دارم اینکه روی Client که بصورت Manage نصب شده باشه چطور میشه Uninstall کرد اون رو. من هر کاری میکنم Password میخواد و هر چی هم میزنم قبول نمیکنه. میتونید کمکم کنید؟



  11. #11
    fkh
    fkh آنلاین نیست.


    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    May 2005
    نوشته
    150
    سپاسگزاری شده
    62
    سپاسگزاری کرده
    30
    password:symantec



کلمات کلیدی در جستجوها:

corporate client برنامه

نحوه اپدیت کردن انلاین symantec

http://forum.persiannetworks.com/f107/t16484.html

طریقه آپدیت کلاینتها درکنسول سیمانتک

تنظیم Live update سیمانتک

نحوه update كردن كلاينتها در سرور symantec

آپدیت کردن symantec

نحوه enable کردن سیمانتک

بروز کزدن symantec

تفاوت آپدیت سیمانتک

مشکل با live update سیمانتکj;

نرم افزار CorporateClient

LiveUpdate Administrator

نحوه آبدیت semantec console

نحوه update کردن symantec

نحوه آپدیت symantec antivirus

symantec liveupdate administrator

مراحل آپدیت کردن symantec

نحوه آپدیت symantec

LiveUpdate Administrator تنظیم

symantec LiveUpdate Administrator با

symantec طریقه آپدیت live update چرا غیر فعال است

فعال کردن symantec liveupdate

symantec corporative edition توضیح

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •