نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 از مجموع 1

موضوع: بهترين جايگزين HP Tape Backup

  
  1. #1
    نام حقيقي: ليلا رزقي

    مسدود شده
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    0

    بهترين جايگزين HP Tape Backup

    ذخيره سازي و بازيابي اطلاعات توسط كاملترين راه حل سخت افزاري ونرم افزاري

    به عنوان اولين مطلب مي خواهم درباره CDP دستگاه محافظت متوالي از اطلاعات صحبت كنم و به ترتيب در مقالات بعدي مدلهاي CDP و تمام خصوصيات و برتري هاي اين دستگاه عالي را برايتان توضيح دهم
    واژه CDPبه معناي محافظت متوالي از اطلاعات مي باشد و SonicWall CDP يك محصول تجاري از اين كمپاني آمريكايي مي باشد كه قابليت تهيه نسخه هاي كپي از تمامي اطلاعات موجود بر روي سيستمهاي كامپيوتري را با مزاياي منحصر به فرد دارد ، كه در ذيل به آنها خواهيم پرداخت .
    هر نسخه كپي فقط و فقط به شرطي قابل اطمينان است كه توانايي بازگرداندن اطلاعات و برنامه هاي كاربردي تجاري را در مواقع لزوم داشته باشد. شركتهايي در اندازه متوسط و بزرگ نيازمند به محافظت نه فقط اطلاعات ، بلكه سيستمهايي كه به همان اطلاعات دسترسي دارند به مانند Exchange,SQL Server,Active Directory نيز مي باشد .
    اينگونه شركتها همچنين نيازمند تهيه نسخه هاي پشتيبان و بازگرداندن اطلاعات در حجم وسيع در نهايت سرعت مي باشند و بايستي داراي انعطاف پذيري بالا براي ترميم سريع اطلاعات در مواقع بحراني باشند . محصولCDP فقط پشتيباني براساس روش end to end و روشهاي ترميم اطلاعات را براي كمپاني هاي متوسط و بزرگ پيشنهاد مي كند. با قابليت افزايش تا ۹ ترابايت در حالت فشرده سازي ، اتصالات با GBE (سرعت تا 1GB ) ، توانمندي RAID و قابليت ارتقاء .CDP براي درخواستهاي امروزه كه نيازمند كارايي و اعتماد بالا ميباشند طراحي شده است .
    CDPبراي تمامي رنجها يك جايگزين مطمئن دارد ( از سري Tape Backup تا به سري هاي حرفه اي )

    1. بالاي ۵۰٪ از ترميم اطلاعات توسط Tape ها به شكست مي انجامد
    2. Tape عموما اطلاعات را در هنگام برگرداندن نسخه پشتيبان در فضايي بزرگتر از فضاي قبلي ذخيره مي كند .
    3. براي تهيه نسخه پشتيبان در Tape ها نياز به عمليات دستي مي باشد .
    4. Tape تاييديه آساني را در هنگامي كه سيستم در حال كاركردن است را فراهم نمي كند.

    مشخصات و مزاياي استفاده از CDP
    براي تامين اهداف بالا كمپاني SonicWall محصول CDP را پيشنهاد كرده است كه مشخصات و مزاياي آن را از نظر خواهيم گذراند :

    • تهيه خودكار نسخه پشتيبان
      • تهيه اتوماتيك نسخه هاي پشتيبان از اطلاعات نرم افزارهاي كاربردي و سيستمهاي عامل باعث محافظت بي چون و چراي موارد ذكر شده از اشتباهات مشترك كاربران ، خرابي سخت افزار ، حوادث غيرمترقبه خواهد شد .

    • بازگردان اطلاعات توسط كاربر
      1. بازگرداندن اطلاعات توسط كاربر، افزايش رضايت و سودمندي را در زمان آزاد بودن منابع IT در بر خواهد داشت .

    • نياز محدود به مديريت سيستم
      • براي هر اقدام جهت تهيه نسخه پشتيبان و يا بازگرداندن اطلاعات نياز كمي به مديريت سيستم مي باشد .

    • گزينه هاي انعطاف پذيري ترميم اطلاعات در مواقع ايجاد حوادث غيرمترقبه
      • امكانات تعبيه شده داخل نرم افزار پشتيبان باعث سهولت ترميم اطلاعات شده و همچنين آساني كار با آن سبب برگرداندن اطلاعات در كمتراز چند دقيقه توسط هر كاربر عادي و غيرحرفه اي خواهد شد .

    • اجراي نسخه پشتيبان براساس دسترسي
      • براي اجتناب از افزايش هزينه هاي پشتيباني از فايلهاي غيروابسته مانند اطلاعات شخصي از قبيل موزيك ، تصوير ، مديران مي توانند به آساني با تهيه پيش فرض در سيستم سياستهايي را براي فايلها ، پوشه ها و يا برنامه هاييكه پشتيباني ميشوند هماهنگ كنند و به كاربران مجوزهايي براي ترميم اطلاعات شخصي خودشان بدهند.

    • مديريت از راه دور
      • قابليت كنترل از راه دور مديران را قادر مي سازد كه بتوانند از اطلاعات در مسافتهاي گوناگون نسخه هاي پشتيبان تهيه كرده و يا بازگرداند . و همچنين از هر نقطه دور دستي به سيستم CDP وصل شده تا بتوانند سياستها ، تنظيمات ، مشاهده وضعيتها ، تهيه نسخه پشتيبان از فايلها و پوشه ها و يا برنامه ها را بدون حضور فيزيكي انجام دهد .

    • توالي عمليات تهيه نسخه پشتيبان
      • CDP از تمامي نسخه هاي يك فايل نسخه پشتيبان تهيه مي كند نه فقط از اطلاعاتي كه در طول اين چرخه در Tape وجود دارند . بنابراين اگر اطلاعات اين فايل از بين برورد CDP قادر است كه آنرا برگرداند در حقيقت با CDP كاربران مي توانند يك دقيقه ، يك ساعت ، يك روز و يا هر نقطه اي از اطلاعات را بخواهند بازگرداند.اين به اين معناست كه اگر يك فايل از بين برود يا به صورت ناگهاني بر روي آن اطلاعات جديد نوشته شود و يا فايل با يك ويروس آلوده گردد كاربران مي توانند به هر لحظه قبل از وقفه سيستم بازگردند .
        واژه Real Time در CDP برخلاف تهيه نسخه پشتيبان به روش سنتي و قديمي ، از برنامه ريزي خاصي استفاده نمي كند بلكه تغييرات را در هنگام بروز ، بر روي فايل سيستم شبكه يافته و نسخه پشتيبان اطلاعات جديد را فورا در CDP ذخيره مي نمايد . اگر كاربر غير حرفه اي به سيستم متصل نباشد CDP به طور متوالي اين ارتباط شبكه را جستجو مي كند و به محض برقراري ارتباط ، اطلاعات به صورت اتوماتيك در CDP مي نشيند.


    نرم افزارهاي نهفته در CDP
    نرم افزارهاي ذيل به همراه CDP به مشتري تحويل و مختص خود كمپاني مي باشند .

    1. SonicWall CDP Appliance
      فضاي اختصاص داده شده بر روي ديسك CDP تمامي خصوصيات و توابع را شامل فضاي ذخيره سازي فايلها ، برنامه هاي كاربردي ، رمزگذاري و ارسال اطلاعات در حالت Site to Site را در بر دارد . اين ابزار مي تواند به صورت محلي و يا از طريق Enterprise Manager تنظيم و مديريت گردد.
    2. مديرEnterprise اين ابزار فعاليت هاي سيستم را نظارت كرده و قابليت رويت سطوح مختلف فايلها را در تمامي سرويس گيرنده هايي كه داراي ابزار CDP مي باشد را فراهم مي كند . از يك محل دور مديران مي توانند از اين ابزار جهت اتصال به يك CDP ديگر از طريق VPN براي ذخيره ، بازسازي اطلاعات ، سياستگذاريها و كنترل عملكرد كاربر نهايي استفاده كنند .
    3. Agent Tool اين ابزار بر روي هر كامپيوتر اعم از سرويس گيرنده و يا سرويس دهنده اي كه به دستگاه CDP متصل است نصب مي شود . اين ابزار اجازه دسترسي ترميم فايلها را از طريق يك واسط ساده توسط كاربر غير حرفه اي دستگاه فراهم مي كند .





    موضوعات مشابه:
    ویرایش توسط SADEGH65 : 2010-07-02 در ساعت 09:39 PM

کلمات کلیدی در جستجوها:

tape hp دستي

نرم افزار کپی Tape

tandberg پشتيبان

پشتیبانی tape

نرم افزار tape backup

نرم افزار پشتیبانی از tape

پشتیبان بر روی tape

بکاپ از sql از راه دور

نصب نرم افزار tape backup

بکاپ cdp

بهترین دستگاه تهیه پشتیبان

نرم افزار hp tape backup

مشاهده اطلاعات tape

ليست قيمت دستگاه tape hp

مزایای تtape

backup tape روش

دستگاه تهیه پشتیبان hp

بهترین tape

مزایای استفاده از Tape

دستگاه تهيه كپي پشتيبان tandberg

بهترين جايگزين Backup سيستم عامل

tape backup روش

تنظیمات hp tape backup

نرم افزار backup روی tape

tandberg

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •