نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 15
سپاس ها 6سپاس
  • 1 توسط nahvi18
  • 1 توسط mojtaba461
  • 4 توسط M-r-r

موضوع: CRM و اتوماسیون اداری؟

  
  1. #1
    نام حقيقي: Blackie

    عضو عادی شناسه تصویری hexman
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2,343
    سپاسگزاری شده
    406
    سپاسگزاری کرده
    852

    CRM و اتوماسیون اداری؟

    سلام دوستان مدتی است که قراره توی شرکتمون اتوماسیون اداری پیاده سازی بشه البته با استفاده از شیرپوینت و قرار بود ما مطالعات اولیه رو انجام بدیم و بریم دوره های اموزشیش هم شرکت کنیم اما جدیدا مدیر واحد it از ما خواسته بریم تحقیق کنیم ببینیم با CRM هم میشه اتوماسیون اداری پیاده سازی کرد؟
    من در این مورد هر چی سرچ میکنم فقط میبینیم که crm به موضوع ارتباط مشتریان مربوطه هر چند درست نمیتونم بفهمم چیکار میکنه چون تا بحال در عمل ندیدم کارکردشو.حالا از شما اساتید تقاضا دارم راهنمایی بفرمایید ایا برای پیاده سازی اتوماسیون اداری و ایجاد گردش فرمها میشه از این crm استفاده کرد؟

    در ضمن مدیرمون خواتشه برم سرچ کنم اگه جایی سمینار معرفی crm برگزار میشه بریم شرکت کنیم.در این مورد هم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید اگه سراغ دارید جایی رو معرفی بفرمایید.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: Blackie

    عضو عادی شناسه تصویری hexman
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2,343
    سپاسگزاری شده
    406
    سپاسگزاری کرده
    852
    دوستان یه راهنمایی بفرمایید من بدونم CRM میتونه بدرد من بخوره یا کلا بیخیالش بشم؟



  3. #3
    نام حقيقي: محمد نحوی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    قم
    نوشته
    948
    سپاسگزاری شده
    1187
    سپاسگزاری کرده
    950
    نوشته های وبلاگ
    3
    یمکی از دوستان من رنامه نویس حرفه ایی هستش براتون ازش می پرسم
    بهتون تا اخر شب اطلاع میدم


    hexman سپاسگزاری کرده است.

  4. #4
    نام حقيقي: محمد

    عضو عادی شناسه تصویری m1368
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    112
    سپاسگزاری شده
    22
    سپاسگزاری کرده
    43
    نقل قول نوشته اصلی توسط nahvi18 نمایش پست ها
    من در این مورد هر چی سرچ میکنم فقط میبینیم که crm به موضوع ارتباط مشتریان مربوطه هر چند درست نمیتونم بفهمم چیکار میکنه چون تا بحال در عمل ندیدم کارکردشو.حالا از شما اساتید تقاضا دارم راهنمایی بفرمایید ایا برای پیاده سازی اتوماسیون اداری و ایجاد گردش فرمها میشه از این crm استفاده کرد؟
    در این زمینه نرم افزار شرکت های نرم افزاری داخلی زیاد داریم
    تا اونجایی که من اطلاع دارم crm تحت وب کار میکنه مثلا یک شرکت تولید کننده محصول خودش رو از طریق اینترنت که بخواد بفروشه میان crm راه اندازی می کنن تا درخواست های صادر شده از طرف مشتری به مسول مربوطه هدایت بشه



  5. #5
    نام حقيقي: Blackie

    عضو عادی شناسه تصویری hexman
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2,343
    سپاسگزاری شده
    406
    سپاسگزاری کرده
    852
    ما اصلا بکاری به اینترنت و مشتری نداریم فقط میخوایم اتوماسیون اداری در داخل شرکت داشته باشیم.به نظرتون باید بریم سراغ sharerpoint یا crm?



  6. #6
    نام حقيقي: محمد

    عضو عادی شناسه تصویری m1368
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    112
    سپاسگزاری شده
    22
    سپاسگزاری کرده
    43
    sharepoint



  7. #7
    نام حقيقي: مهرزاد مقدس

    عضو ویژه/سرپرست بخش‌های Mikrotik و Wireless
    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    محل سکونت
    فارس
    نوشته
    4,383
    سپاسگزاری شده
    4620
    سپاسگزاری کرده
    2290
    نوشته های وبلاگ
    6
    اگر منظورتون از اتوماسیون صرفا گردش نامه ها و غیره است ، سراغ شیرپوینت نرید !!!! برید این اتوماسیون دبیرخانه ها رو بگیرید .



  8. #8
    نام حقيقي: Mehdi HashemiZadeh

    عضو عادی شناسه تصویری i_t0xic
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    فارس
    نوشته
    1,032
    سپاسگزاری شده
    761
    سپاسگزاری کرده
    79
    یه اتوماسیون اداری خوب ماید این وطن الان با 2 میلیون میشه گرفت. شایدم کمتر.



  9. #9
    نام حقيقي: Blackie

    عضو عادی شناسه تصویری hexman
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2,343
    سپاسگزاری شده
    406
    سپاسگزاری کرده
    852
    ممنون از دوستان اما مدیر it شرکت ما فعلا اصرار به Microsoft CRM یا Microsoft sharepoint داره و میگه تو یه شرکتی که رفته بوده دیده که اونجا از CRM برای اتوماسیون استفاده میکردند و از من خواسته در این مورد تحقیق کنم حالا باید من یک گزارشی در این مورد بهش بدم که اصلا CRM چنین قابلیتی داره یا نه



  10. #10
    نام حقيقي: محمد

    عضو عادی شناسه تصویری m1368
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    112
    سپاسگزاری شده
    22
    سپاسگزاری کرده
    43
    من هم با نظر جناب آقای مقدس موافق هستم
    نرم افزارهای دبیرخانه یا همونطور که دوستمون آقای هاشمی زاده گفتند "وطنی" چون قابلیت پشتیبانی رو دارا هستند و از طرفی قابل توسعه هم نیز هستن بهتره سراغ چنین نرم افزارهایی بریم و در شیر پوینت می بایست روال کار اداریتون رو در چهارچوب این نرم افزار قرار بدید اما نرم افزارهای وطنی را با سیاست های کاری خودتون میتوانید طراحی کنید و به اجرا درآورید.


    ویرایش توسط m1368 : 2014-02-25 در ساعت 07:45 AM

  11. #11
    نام حقيقي: مجتبی شمس نجاتی

    عضو عادی شناسه تصویری mojtaba461
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    محل سکونت
    لاهیجان
    نوشته
    2,368
    سپاسگزاری شده
    2269
    سپاسگزاری کرده
    706
    نوشته های وبلاگ
    11
    قطعا اینکه خودتون برنامه بنویسید مطابق با نیازهاتون خیلی خیلی بهتره تا اینکه از نرم افزارهای آماده استفاده کنید و نیازهاتون رو با اون مطابقت بدید.


    m1368 سپاسگزاری کرده است.

  12. #12
    نام حقيقي: Blackie

    عضو عادی شناسه تصویری hexman
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2,343
    سپاسگزاری شده
    406
    سپاسگزاری کرده
    852
    ممنون از دوستان فقط در مورد CRM هم بفرمایید که قابلیت اتوماسیون داره با خیر؟



  13. #13
    نام حقيقي: محمد

    عضو عادی شناسه تصویری m1368
    تاریخ عضویت
    Jan 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    112
    سپاسگزاری شده
    22
    سپاسگزاری کرده
    43
    بله داره



  14. #14
    نام حقيقي: Blackie

    عضو عادی شناسه تصویری hexman
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    2,343
    سپاسگزاری شده
    406
    سپاسگزاری کرده
    852
    خب حالا اگه امکان داره در مورد مقاسیه Microsoft CRM و Microsoft Sharepoint در ارتباط با قابلیتشون در پیاده سازی اتوماسیون اداری راهنمایی بفرمایید بنده رو؟



  15. #15
    نام حقيقي: محمد رسول راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,486
    سپاسگزاری شده
    4309
    سپاسگزاری کرده
    2706
    CRM مشخصا از اسمش Customer Relationship Management در میاد؛ مدیریت ارتباطات مشتریان؛ این مشتری؛ حتما اونی نیست که داره به شما هزینه پرداخت میکنه و یه محصول رو خریداری میکنه، نگاه شما به سازمان و افراد اون میتونه صاحب کار و مشتری باشه؛ به قول دوست عزیز جناب حامد، مایکروسافت این محصول رو بصورت غیر رسمی XRM معرفی میکنه؛ eXtended Relationship Management ؛ مدیریت ارتباطات هر چیزی !

    حالا شما ببین تو سازمانتون؛ با چیزایی سر و کار داری که به هم مرتبط هستند یا نه؛ اگه مرتبط هستند، بطور قطع CRM هم (به قول دوستمون کوروش بزرگ) یکی از گزینه های روی میزتان خواهد بود !

    براش میتونید برنامه نویسی کنید، اون رو مطابق با نیازهاتون کاملا بومی کنید و تقریبا به هر مدل که در نظر داشته باشید (و البته استاندارد باشه) ازش گزارش بخواین. (منظورم از استاندارد بودن هم اینه که مثلا اطلاعات بورس رو درش وارد نکنین و بعد انتظار داشته باشید میزان بارش باران رو براتون نمودار بکشه !) ؛

    اما نکته بسیار مهم اون اینه که نیازمند تخصص و دانش هست؛ یک محصول کاملا عالی و کامل که در عین اینکه امکانات خوبی داره، اگه بلد نباشید ازش استفاده کنید، نتیجه معکوس خواهد داشت.

    بطور قطع خوندن این مطالب که نوشته همین دوستمون هست نه تنها خالی از لطف نیست که دید شما رو هم نسبت به CRM بسیار گسترده تر خواهد کرد :
    Microsoft Dynamics CRM - قسمت اول: معرفی - وبلاگ های تخصصی - Persian Networks
    Microsoft Dynamics CRM - قسمت دوم: سناریو - وبلاگ های تخصصی - Persian Networks
    Microsoft Dynamics CRM‌ : قسمت سوم : آشنایی با محیط نرم‌افزار - وبلاگ های تخصصی - Persian Networks

    موفق باشید.


    mehrzadmo، mohsenhvac، barbyboy و 1 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.
    Mohammad Rasoul Rasti
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com

کلمات کلیدی در جستجوها:

تحقیق در مورد اتوماسیون اداری و ارتباط با مشتری

اتوماسیون های اداری crm

پیاده سازی یک CRM در اتوماسیون اداری

راه اندازی اتوماسیون اداری توسط microsoft crm

اتوماسیون اداری crm

راه اندازی اتوماسیون اداریبا crm

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •