نمایش نتایج: از شماره 1 تا 12 از مجموع 12
سپاس ها 4سپاس
  • 1 توسط SISYPHUS
  • 1 توسط SISYPHUS
  • 1 توسط SISYPHUS
  • 1 توسط SISYPHUS

موضوع: از کار افتادن سرویس lync بعد از انقضا لایسنس ssl

  
  1. #1
    نام حقيقي: khan, salar

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    26
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    4

    از کار افتادن سرویس lync بعد از انقضا لایسنس ssl

    با سلام
    دوستان خواهش میکنم اگر میشه راهنمایی کنن:
    حدود 2 سالی تو شرکت توسط یکی از همکاران سرویس لینک راه اندازی شده ولی از تاریخ 18/04/2012 این سرویس در شرایطی که اون همکارمون هم دیگه تو شرکت نیست از کار افتاد با بررسی هایی که کردم متوجه شدم وقتی روی کنسول سرور لینک لاگین میکنم با خطاهای عکس ارسالی که مربوط به certificate sssl خریداری شده از StartSSL™ Certificates & Public Key Infrastructure هست مواجه میشم ,
    و دقیقا تاریخ انقضا اون با تاریخ از کار افتادنش یکیه
    حالا میخواستم بدونم اگر مشکل از اینجا باشه حتما باید دوباره این لایسنس خریداری بشه از همینجا و باید چه نوع لایسنسی سفارش بدم و یا اینکه راه دیگه ای هست که با تغییر تنظیمات بتونم اونو راه اندازی کنم
    1 - Download - 4shared
    2 - Download - 4shared
    ممنون



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: محمد رواقی

    عضو عادی شناسه تصویری SISYPHUS
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    197
    سپاسگزاری شده
    176
    سپاسگزاری کرده
    22
    نوشته های وبلاگ
    6
    سلام دوست من
    همانطور که خودت هم گفتی Certificate منقضی شده. یک راه این هست که Certificate رو Renew کنی اون هم از طریق کنسول مدیریت Certificate که در سایت Certificate Issuer قرار داره و هزینه هم خواهد داشت.راه دیگر اینکه یک Certificate جدید درخواست بدید از CA داخلی شبکه خودتون و سرویس رو دوباره استارت کنید.البته با تعویض Certificate از Public به Private باید به کاربرانی که در دامنه ی شما نیستند اعلام کنید که Root CA Certificate شبکه ادخلی شما رو نصب کنند تا سیستمشون به Lync متصل بشه.
    البته امیدوارم که سرویس Lync خودش Expire نشده باشه.


    khansalar سپاسگزاری کرده است.

  3. #3
    نام حقيقي: khan, salar

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    26
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    4

    با تشکر

    لطفا میشه راه دوم بگین چطور انجام بدم ؟



  4. #4
    نام حقيقي: khan, salar

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    26
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    4
    البته یه ca server داریم ولی باهاش کار نکردم



  5. #5
    نام حقيقي: khan, salar

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    26
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    4
    نقل قول نوشته اصلی توسط SISYPHUS نمایش پست ها
    سلام دوست من
    همانطور که خودت هم گفتی Certificate منقضی شده. یک راه این هست که Certificate رو Renew کنی اون هم از طریق کنسول مدیریت Certificate که در سایت Certificate Issuer قرار داره و هزینه هم خواهد داشت.راه دیگر اینکه یک Certificate جدید درخواست بدید از CA داخلی شبکه خودتون و سرویس رو دوباره استارت کنید.البته با تعویض Certificate از Public به Private باید به کاربرانی که در دامنه ی شما نیستند اعلام کنید که Root CA Certificate شبکه ادخلی شما رو نصب کنند تا سیستمشون به Lync متصل بشه.
    البته امیدوارم که سرویس Lync خودش Expire نشده باشه.
    لطفا میشه راه دوم بگین چطور انجام بدم ؟
    البته یه ca server داریم ولی باهاش کار نکردم



  6. #6
    نام حقيقي: محمد رواقی

    عضو عادی شناسه تصویری SISYPHUS
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    197
    سپاسگزاری شده
    176
    سپاسگزاری کرده
    22
    نوشته های وبلاگ
    6
    داخل نرم افزار نصب سرویس Lync قسمتی هست که مربوط به Certificate میشه.اون سمت رو اجرا کرده و وضعیت Certificate رو بررسی کنید. همونجا میتونید از CA داخلی درخواست Certificate جدید بزنید به CA داخلی خودتون و سرویس رو مجدد راه اندازی کنید.


    khansalar سپاسگزاری کرده است.

  7. #7
    نام حقيقي: khan, salar

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    26
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    4
    نقل قول نوشته اصلی توسط SISYPHUS نمایش پست ها
    داخل نرم افزار نصب سرویس Lync قسمتی هست که مربوط به Certificate میشه.اون سمت رو اجرا کرده و وضعیت Certificate رو بررسی کنید. همونجا میتونید از CA داخلی درخواست Certificate جدید بزنید به CA داخلی خودتون و سرویس رو مجدد راه اندازی کنید.
    ضمن تشکر و عذر خواهی از بابت سوال مجدد
    اگر نرم افزار نصب رو نداشته باشم میشه کاری کرد؟



  8. #8
    نام حقيقي: محمد رواقی

    عضو عادی شناسه تصویری SISYPHUS
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    197
    سپاسگزاری شده
    176
    سپاسگزاری کرده
    22
    نوشته های وبلاگ
    6
    از توی سرویس IIS سرور Lync درخواست Renew بزنید ! و یا از CA این کار رو انجام بدید !
    https://support.quovadisglobal.com/K...oft-iis-7.aspx


    khansalar سپاسگزاری کرده است.

  9. #9
    نام حقيقي: khan, salar

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    26
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    4
    نقل قول نوشته اصلی توسط SISYPHUS نمایش پست ها
    از توی سرویس IIS سرور Lync درخواست Renew بزنید ! و یا از CA این کار رو انجام بدید !
    https://support.quovadisglobal.com/K...oft-iis-7.aspx
    آقا راه افتاد
    بی نهایت ممنون ولی لازم نبود یوزرها فایل cer رو نصب کنن، دلیلش اینه که عضو دامین هستن؟



  10. #10
    نام حقيقي: محمد رواقی

    عضو عادی شناسه تصویری SISYPHUS
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    197
    سپاسگزاری شده
    176
    سپاسگزاری کرده
    22
    نوشته های وبلاگ
    6
    سلام بله
    به طور اتوماتیک CRL و Delta CRL برای کاربران ارسال میشه که حاوی اطلاعات گواهی های منقضی و جدید هست.در نتیجه کاربران میتوانند بدون نصب مجدد گواهی به سرور وصل بشوند.


    khansalar سپاسگزاری کرده است.

  11. #11
    نام حقيقي: khan, salar

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2007
    محل سکونت
    tehran
    نوشته
    26
    سپاسگزاری شده
    1
    سپاسگزاری کرده
    4

    چگونگی وصل شدن به lync خارج از شرکت

    سلام
    جناب رواقی
    میشه لطفا بگین چطور میتونم برای کاربرایی که عضو دامین هستن ولی از بیرون از شرکت مثلا با لپ تاپ بخوان با یوزر خودشون به lync متصل بشن این کارو انجام بدم؟ (البته با vpn)فکر کنم باید فایل Cer رو براشون نصب کنم ولی نمیدونم چطور اونو تهیه کنم؟



  12. #12
    نام حقيقي: محمد رواقی

    عضو عادی شناسه تصویری SISYPHUS
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    197
    سپاسگزاری شده
    176
    سپاسگزاری کرده
    22
    نوشته های وبلاگ
    6
    سلام فکر کنم جواب این موضوع رو قبلاً براتون در ایمیل گفتم.شما باید ابتدا سرویس پایه ی DNS رو برای کاربران فراهم کنید تا کاربران بتوانند آدرس های _sipinternaltls._tcp.domain.com و آدرس سرور لینک رو ببینند.ضمناً اگر از سرویس Private CA استفاده میکنید باید همانطور که خودتون فرمودید فایل Root Certificate رو برای کامپیوتر کاربران نصب کنید. نرم افزار بررسی و رفع اشکال ارتباط با لینک به شما بیشتر کمک میکنه تا ارتباط با لینک رو بررسی کنید.ضمناً از طریق این نرم افزار میتوانید Root CA رو هم نصب کنید.



کلمات کلیدی در جستجوها:

سرویس lync

ازکار افتادن ترمینال سرویس

راه اندازي lync پس از certificate expire

تنظیمات certificate در نرم افزار lync

منقضی شدن lync 2013

از کار افتادن ca در شبکه

از کار افتادن lync

از کار افتادن ترمینال سرویس

از کار افتادن ترمینال سویس

از کار افتادن ترمینال سرویس بر روی سرور

مشکل لایسنس در lync

لايسنس lync

lync لایسنس

کارهای انجام شده با lync server

انقضا در سرویس

لایسنس lync 2010

از کار افتادن سرویس جیمیل

چطوري از CA داخلی درخواست Certificate جدید بزنید

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •