از کار افتادن سرویس lync بعد از انقضا لایسنس ssl
با سلام
دوستان خواهش میکنم اگر میشه راهنمایی کنن:
حدود 2 سالی تو شرکت توسط یکی از همکاران سرویس لینک راه اندازی شده ولی از تاریخ 18/04/2012 این سرویس در شرایطی که اون همکارمون هم دیگه تو شرکت نیست از کار افتاد با بررسی هایی که کردم متوجه شدم وقتی روی کنسول سرور لینک لاگین میکنم با خطاهای عکس ارسالی که مربوط به certificate sssl خریداری شده از [URL="http://www.startssl.com"]StartSSL™ Certificates & Public Key Infrastructure[/URL] هست مواجه میشم [URL="http://www.4shared.com/photo/esfIOXKQ/1_online.html"][IMG]http://www.4shared.com/photo/esfIOXKQ/1_online.html[/IMG][/URL],
و دقیقا تاریخ انقضا اون با تاریخ از کار افتادنش یکیه
حالا میخواستم بدونم اگر مشکل از اینجا باشه حتما باید دوباره این لایسنس خریداری بشه از همینجا و باید چه نوع لایسنسی سفارش بدم و یا اینکه راه دیگه ای هست که با تغییر تنظیمات بتونم اونو راه اندازی کنم
[URL="http://www.4shared.com/photo/esfIOXKQ/1_online.html"]1 - Download - 4shared[/URL]
[URL="http://www.4shared.com/photo/Jp7GCEK3/2_online.html"]2 - Download - 4shared[/URL]
ممنون
چگونگی وصل شدن به lync خارج از شرکت
سلام
جناب رواقی
میشه لطفا بگین چطور میتونم برای کاربرایی که عضو دامین هستن ولی از بیرون از شرکت مثلا با لپ تاپ بخوان با یوزر خودشون به lync متصل بشن این کارو انجام بدم؟ (البته با vpn)فکر کنم باید فایل Cer رو براشون نصب کنم ولی نمیدونم چطور اونو تهیه کنم؟