نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 از مجموع 2

موضوع: راه اندازی ویدیو کنفرانس بین دو شبکه با 2 ip static

  
  1. #1
    نام حقيقي: farzad

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    esfahan
    نوشته
    33
    سپاسگزاری شده
    6
    سپاسگزاری کرده
    18

    راه اندازی ویدیو کنفرانس بین دو شبکه با 2 ip static

    سلام
    یه سوال داشتم
    2 تا شبکه داریم به عنوان مثال 2 تا سازمان که می خوایم از طریق اینترنت بین این دو سازمان که در دو جای مختلف هستن ویدیو کنفرانس راه ه اندازی کنیم. برای این منظور 2 تا ip static خریداری شده. روش برقراری ارتیاط و configهای مربوطه رو میخواستم و این که با چه نرم افزاری میشه اینکارو کرد.
    یه سوال دیگه اینکه باید با ip camera کار کرد توی این سولوشن یا اینکه میشه دوربینا برن توی dvr و ip static سر dvrها ست بشه.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: محمد رواقی

    عضو عادی شناسه تصویری SISYPHUS
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    197
    سپاسگزاری شده
    176
    سپاسگزاری کرده
    22
    نوشته های وبلاگ
    6
    سلام
    DVR برای اهداف نظارتی هست و شما میتونی در لحظه ارتباط با یک نقطه یا یک DVR رو داشته باشی.اما اگر به دنبال ویدئو کنفرانس هستی باید از فکر دوربین های این مدلی در بیای.برای اجرای راهکارهای ویدئو کنفرانس دو راهکار کلی وجود داره ،یکی مبتنی بر سخت افزار که شرکت هائی مثل Polycom و Tandberg رقیبی در این مسیر ندارند.دیگری استفاده از راهکارهای نرم افزاری یا همون Telepresence هست. در زمینه های نرم افزاری شرکت های مختلفی کار کردند که از معروف ترین اونها میشه به Cisco و microsoft اشاره کرد.سرویس استریسک هم دارای یک ماژول کنفرانس هست و البته من با این ماژول کار نکردم و نمیتونم در موردش نظر بدم.
    اول تصمیم بگیر چقدر میخوای بودجه هزینه کنی بعد در موردش بیشتر صحبت میکنیم.اما این رو در نظر داشته باش این ویدئو کنفرانس کلا گرون تموم میشه.
    موفق باشید



کلمات کلیدی در جستجوها:

راه اندازی ویدئو کنفرانس

راه اندازی ویدئو کنفرانس مبتنی بر وب

راه اندازی ویدئو کنفرانس در شبکه

نرم افزار ویدئو کنفرانس تحت شبکه

ویدئو کنفرانس تحت شبکهآموزش راه اندازی ویدئو کنفرانس در شبکهآموزش راه اندازی ویدئو کنفرانسراه اندازی ویدئو کنفرانس تحت وبآموزش راه اندازی وب کنفرانسراه اندازي ويديو كنفرانس درشبکهتصويري كنفرانس نرم افزار تحت شبكهروش راه اندازی ویدئو کنفرانس نرم افزار ویدئو کنفرانس در شبکهراه اندازی ویدیو کنفرانسويدئو كنفرانس بين دو نقطهراه اندازی ویدئو کنفرانس تحت شبکهراه اندازی ویدئو کنفرانس tandbergویدیو کنفرانس در شبکهويديو كنفرانس در شبكهویدیو کنفرانس تحت شبکهنرم افزار نصب و راه اندازی ویدئو کنفرانسراهنمای راه اندازی ویدئو کنفرانسنرم افزار ویدئو کنفرانس در سیسکوموضوع : راه اندازی ویدئو کنفرانس مبتنی بر وبforum.persiannetworks.com:بهترین نرم افزار ویدئو کنفرانس تحت سرور

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •