نمایش نتایج: از شماره 1 تا 14 از مجموع 14
سپاس ها 15سپاس
  • 2 توسط yogishiip
  • 10 توسط Hakimi
  • 1 توسط Hakimi
  • 2 توسط Hakimi

موضوع: Office Communication Chat Log

  
  1. #1
    نام حقيقي: Hootii

    مسدود شده
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    146
    سپاسگزاری شده
    70
    سپاسگزاری کرده
    29

    Office Communication Chat Log

    سلام دوستان :

    کسی راه حلی و یا نرم افزاری برای log کردن chat های کاربران در OCS اگر سراغ داره ممنون میشم.



    موضوعات مشابه:

  2. #2
    نام حقيقي: ابراهیم

    خواننده شناسه تصویری yogishiip
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    محل سکونت
    C:\Windows\System32
    نوشته
    1,326
    سپاسگزاری شده
    882
    سپاسگزاری کرده
    1620
    Use Office Communicator Logger to log your chat on Microsoft Office Communicator
    On my environment, MS Office Communicator is widely used instead of Windows Messenger. I’m facing difficulties to automatically log my conversation, compared to Window Messenger which has it’s own logger, Messenger Plus

    But fortunately, the problem didn’t lasted long. A friend of mine found the solution at sourceforge.net.

    Once you download and install it, spare you time to read their note below
    Notes:

    RUNNING FOR THE FIRST TIME: The logger does not automatically run after installation. Go to your Startup folder to launch it. And obviously, you will only need to do that once.

    RUNNING WITH COMMUNICATOR: The logger cannot initialize without Communicator running. If Communicator has not been started prior to running the logger, a notification bubble will be displayed, and the logger will pause itself. Once Communicator has been started, simply select to unpause the logger from the context menu from the logger’s icon in the system tray. LOGGING: Do not worry if you do not see log files right away. The conversation will be saved once the window is closed.
    Once running, it’s icon will appear on your taskbar. From there you have options to view and search the log , view archive log, pause the logger and setup the logger


    It is not feature rich, but it’s good enough to log your IM.


    • Setup how long you want to keep the log
    • Notify when users end the conversation







    ref:Use Office Communicator Logger to log your chat on Microsoft Office Communicator | Blogjer - Technology at a glance

    also see this :office communicator chat log history


    ویرایش توسط yogishiip : 2010-11-13 در ساعت 12:32 PM
    darklove و Hootan سپاسگزاری کرده‌اند.

  3. #3
    نام حقيقي: Hootii

    مسدود شده
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    146
    سپاسگزاری شده
    70
    سپاسگزاری کرده
    29
    ممنون ولی دنبال سولوشنی هستم که روی سرور نصب بشه و بتونه از دیتابیس ocs دنبال log ها بره و اونارو نشون بده.



  4. #4
    نام حقيقي: محمد حکیمی

    Administrator شناسه تصویری Hakimi
    تاریخ عضویت
    Dec 2002
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6,549
    سپاسگزاری شده
    6798
    سپاسگزاری کرده
    1035
    نوشته های وبلاگ
    4
    - اگر Archiving فعال باشد، همه اطلاعات در Database ذخیره می شوند. برای استفاده از این Archive راه های مختلفی وجود دارد:

    1- اتصال مستقیم به SQL Server و بازیابی اطلاعات با Query زدن
    مثلا برای نمونه با Query زیر می توان همه پیام های ارسال شده توسط یک کاربر خاص را مشاهده کرد:
    کد:
     SELECT * from DatabaseName.Dbo.messages, DatabaseName.Dbo.users where  DatabaseName.Dbo.users.userid = messages.fromid and  DatabaseName.Dbo.users.useruri = ‘user’

    2- استفاده از Powershell برای دریافت اطلاعات:
    Office Communications Server Team Blog : Powershell Script for Retriving IM from Archving Database

    3- استفاده از ابزار ArchivingCDR Reporter موجود در Resource Kit Tools ارائه شده توسط Microsoft
    ArchivingCDR Reporter (ArchivingCDRReporter.exe, ArchivingCDRReporter_Config.xml)
    This reporting tool has built-in SQL queries to retrieve and view information from the Archiving and Call Detail Records (CDR) Backend. The tool enables the user to view Office Communications Server 2007 usage reports based on the Archiving and CDR tables.
    Download details: Office Communications Server 2007 Resource Kit Tools



    4- استفاده از ابزارهای جانبی رایگان مانند:
    OCS IM Conference Archive Viewer v1.2
    OCS IM Conference Archive Viewer v1.2 - A'dan Z'ye Microsoft Unified Communications - Site Home - TechNet Blogs

    5- استفاده از ابزارهای جانبی غیر رایگان مانند:
    Microsoft OCS Charting and Reporting, Search and Discovery, and Alerting Applications
    Microsoft OCS Search and Discovery Users Can View Past Conversations in their OCS Clients



    - اگر Archiving فعال نباشد، بهترین روش دسترسی به سوابق پیام های ارسال شده و دریافت شده، استفاده از Outlook است که در صورتی که به Exchange Server متصل باشد و تنظیماتش به درستی انجام شده باشد می تواند همه پیام های ارسالی و دریافتی را سمت کاربر ذخیره کند.

    (بعید می دانم جایی روی اینترنت به این صورت در این مورد توضیح داده شده باشد. قدر زر زرگر شناسد، قدر گوهر گوهری!)


    SADEGH65، M-r-r، ARM و 7 نفر دیگر سپاسگزاری کرده‌اند.

  5. #5
    نام حقيقي: میثم حلوایی

    عضو ویژه/سرپرست بخش Windows شناسه تصویری halvaei
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    کاشان
    نوشته
    1,891
    سپاسگزاری شده
    1629
    سپاسگزاری کرده
    810
    نوشته های وبلاگ
    6
    آقای حکیمی چطوری بفهمیم که Archiving فعال است؟
    من فکر می کنم که تنظیمات Exchange ما درست باشد! ولی فقط log هایی تماس های ناموفق را روی Outlook می توانم ببینم و سوابق چت ها رو نه
    من از راه چهارم استفاده کردم ولی میگه نام کاربری وجود ندارد


    ویرایش توسط halvaei : 2010-11-15 در ساعت 11:26 AM

  6. #6
    نام حقيقي: Peyman Yousefi

    عضو ویژه شناسه تصویری darklove
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    ABHAR
    نوشته
    3,330
    سپاسگزاری شده
    1005
    سپاسگزاری کرده
    318
    نوشته های وبلاگ
    7
    Exchange چه ربطی به OCS داره ؟
    از Console OCS میتوانید ببینید که Archiving فعال است یا نه .



  7. #7
    نام حقيقي: میثم حلوایی

    عضو ویژه/سرپرست بخش Windows شناسه تصویری halvaei
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    کاشان
    نوشته
    1,891
    سپاسگزاری شده
    1629
    سپاسگزاری کرده
    810
    نوشته های وبلاگ
    6
    نقل قول نوشته اصلی توسط darklove نمایش پست ها
    Exchange چه ربطی به OCS داره ؟
    از Console OCS میتوانید ببینید که Archiving فعال است یا نه .
    آقای حکیمی فرمودند که اگه تنظیمات Exchange درست باشه می تونید log ها را روی outlook ببینید.
    ((- اگر Archiving فعال نباشد، بهترین روش دسترسی به سوابق پیام های ارسال شده و دریافت شده، استفاده از Outlook است که در صورتی که به Exchange Server متصل باشد و تنظیماتش به درستی انجام شده باشد می تواند همه پیام های ارسالی و دریافتی را سمت کاربر ذخیره کند.))

    من توی سرور OCS کنسولی نمی بینم.میتونی راهنماییم کنی؟





  8. #8
    نام حقيقي: محمد حکیمی

    Administrator شناسه تصویری Hakimi
    تاریخ عضویت
    Dec 2002
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6,549
    سپاسگزاری شده
    6798
    سپاسگزاری کرده
    1035
    نوشته های وبلاگ
    4
    نقل قول نوشته اصلی توسط halvaei نمایش پست ها
    آقای حکیمی چطوری بفهمیم که Archiving فعال است؟
    من فکر می کنم که تنظیمات Exchange ما درست باشد! ولی فقط log هایی تماس های ناموفق را روی Outlook می توانم ببینم و سوابق چت ها رو نه
    من از راه چهارم استفاده کردم ولی میگه نام کاربری وجود ندارد
    در تنظیمات OCS می توانید ببینید که Archiving فعال است یا نه. اگر اشتباه نکنم روی سرور های شما فعال است.
    برای ذخیره در Outlook باید در تنظیمات Communicator گزینه Save my instant message conversations in the Outlook Conversation History را انتخاب کنید.
    در راه چهارم، نام کاربر را باید به صورت URI وارد کنید. (آدرس کامل؛ در Active Directory می توانید ببینید. در تنظیمات سیستم شما همان آدرس ایمیل است.)

    نقل قول نوشته اصلی توسط darklove نمایش پست ها
    Exchange چه ربطی به OCS داره ؟
    از Console OCS میتوانید ببینید که Archiving فعال است یا نه .
    فقط زمانی امکان ذخیره کردن Conversation History در Outlook وجود دارد که از Exchange Server استفاده شود و Outlook به Exchange Server متصل باشد. این از مزایای Integration بین Exchange، OCS و Communicator است.


    halvaei سپاسگزاری کرده است.

  9. #9
    نام حقيقي: میثم حلوایی

    عضو ویژه/سرپرست بخش Windows شناسه تصویری halvaei
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    کاشان
    نوشته
    1,891
    سپاسگزاری شده
    1629
    سپاسگزاری کرده
    810
    نوشته های وبلاگ
    6
    آقای حکیمی سپاس بسیار با فعال کردن گزینه ی Save my instant message ..... من می توانم در history اوت لوک صحبتهای قبلی را ببینم فقط یک سوال روی خود سرور OCS ما هیچ کنسولی برای باز کردن نرم افزار وجود ندارد چرا ؟



  10. #10
    نام حقيقي: محمد حکیمی

    Administrator شناسه تصویری Hakimi
    تاریخ عضویت
    Dec 2002
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    6,549
    سپاسگزاری شده
    6798
    سپاسگزاری کرده
    1035
    نوشته های وبلاگ
    4
    نقل قول نوشته اصلی توسط halvaei نمایش پست ها
    آقای حکیمی سپاس بسیار با فعال کردن گزینه ی Save my instant message ..... من می توانم در history اوت لوک صحبتهای قبلی را ببینم فقط یک سوال روی خود سرور OCS ما هیچ کنسولی برای باز کردن نرم افزار وجود ندارد چرا ؟
    OCS 2007 R2 فقط روی سیستم عامل 64 بیتی نصب می شود. Management Console آن 32 بیتی است و نمی تواند روی سیستم عامل 64 بیتی نصب شود.
    به همین دلیل روی سرور Domain Controller اول سایت شما نصب است.
    (یک خواهش: پرسش هایی که عمومی نیستند را به صورت عمومی مطرح نکنید. فقط آنهایی را به صورت عمومی مطرح کنید که پاسخش می تواند به کار دیگران نیز بیاید.)


    darklove و halvaei سپاسگزاری کرده‌اند.

  11. #11
    نام حقيقي: Hootii

    مسدود شده
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    146
    سپاسگزاری شده
    70
    سپاسگزاری کرده
    29
    مرسی آقای حکیمی که مفهوم سوال من رو درست متوجه شدید + لینکهای مفید . نمیدونم چرا مایکروسافت خودش یه ابزار GUI درست حسابی واسه

    این قضیه درست نکرده و نمیکنه !!!!!!!!!!!

    ممنون و متشکر



  12. #12
    نام حقيقي: Peyman Yousefi

    عضو ویژه شناسه تصویری darklove
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    محل سکونت
    ABHAR
    نوشته
    3,330
    سپاسگزاری شده
    1005
    سپاسگزاری کرده
    318
    نوشته های وبلاگ
    7
    ولی فکر کنم با دستورات SQL راحتر بشه log همه را دید



  13. #13
    نام حقيقي: محسن مرادی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    23
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    2
    نقل قول نوشته اصلی توسط Hakimi نمایش پست ها
    در راه چهارم، نام کاربر را باید به صورت URI وارد کنید. (آدرس کامل؛ در Active Directory می توانید ببینید. در تنظیمات سیستم شما همان آدرس ایمیل است.)
    دوست عزیز مرسی از راهنمایای بسیار عالیت ولی من هم تو این زمینه مشکل پیدا کردم چه کنم؟ببخشید اگه سوالم تکراریه ولی واسم مشکلی شده؟
    نمونه وارد شده:m_moradi@sample.com



  14. #14
    نام حقيقي: محسن مرادی

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    23
    سپاسگزاری شده
    0
    سپاسگزاری کرده
    2
    با سلام

    دوستان یعنی موقع نصب اشتباه شده یعنی سرور رو دوباره Config کنم؟



کلمات کلیدی در جستجوها:

office communicator مشاهده چت ها در

logچیست

دیدن پیام های قبلی در office communicator

راهنمای تنظیمات سرور office communicator

select * from databasename.dbo.messages databasename.dbo.users where databasename.dbo.users.userid = messages.fromid and databasename.dbo.users.useruri =

modem logچيست

محل ذخیره فایل های office communicator

اتصال cdr به sql

ذخیره پیام در office communicator

کانفیگ مودم d link

نمایش پیام های office communicator

ذخیره آدرسهای هیستوری اوت لوک

مشاهده پیغام های communicator

query زدن به sql windows

log چيست

office communication server مزاياي

در مورد communication Difficalties

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •