صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 از مجموع 23

موضوع: ایمیلهای تکراری در oulook

  
  1. #1
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,649
    سپاسگزاری شده
    966
    سپاسگزاری کرده
    324

    ایمیلهای تکراری در oulook

    سلام به همه دوستان
    اول یه توضیح از شبکه موجود بگم بعد شرح مشکل .
    هاست و دامین ما از یک شرکتی هست که ایمیلهامون هم اونجا create میشه و ما داخل شرکت یک Mdaemon داریم که برای ارتباط یوزرها بصورت داخلی و ارتباط با mailserver اصلی استفاده میشه .
    و ایمیلها روی outlook برای همه set شده .
    چند روزه ایمیلهای تکراری میاد یعنی مثلا یک ایمیل که ساعت 5 صبح اومده تا شب همون ایمیل 50 بار 100 بار تکرار میشه توی کنسوول هم نگاه میکنم یکدونه از اون ایمیل بیشتر نیومده ( منظورم اینه که مشکل از فرستنده نیست ).
    داخل mdaemon بخض retry , bad queues رو نگاه کردم هیچ چیزی نیست و خالیه .
    جایی گفته بود که توی user folder هارو خالی کنم , این کار رو هم کردم ولی امروز باز هم این عملیات تکرار شد .
    در ضمن سرور و سیستمها رو هم اسکن ویروس کردم و هیچی پیدا نکرد .


    دوستان لطفا اگه چیزی به نظرشون میرسه بفرمایند .
    ممنون از همه



    موضوعات مشابه:
    برای پیشرفت اول سعی خودتو بکن , بعد اگه به نتیجه نرسیدی هزاران بار سوال کن .





  2. #2
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,649
    سپاسگزاری شده
    966
    سپاسگزاری کرده
    324
    دوستان مجدد سلام
    یعنی برای هیچ کس تا حالا پیش نیومده ؟
    یا چیزی به ذهنتون نمیرسه ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید


    برای پیشرفت اول سعی خودتو بکن , بعد اگه به نتیجه نرسیدی هزاران بار سوال کن .

  3. #3
    نام حقيقي: ali

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    mashhad
    نوشته
    204
    سپاسگزاری شده
    148
    سپاسگزاری کرده
    23
    من تا بحال سرور میل آدرس راه اندازی نکردم که بتونم پاسخ شما رو بدم .
    اما بر اساس اصول برنامه نویسی ؛ مشکل از اینجا ناشی میشه که نرم افزار Outlook برای همگام سازی خودش درخواست ارسال میکنه و سرور باید طبق زمان بهش اعلام کنه که همگام هست و یا خیر ؛ و بعد عملیات همگام سازی انجام بشه و ایمیل ها از میل سرور دانلود بشه ؛
    حالا به هر دلیلی (هماهنگ نبودن زمان ؛ مشکل ارتباطی ؛ فایروال ؛ ایراد نرم افزاری) از سرور پیام همگام بودن Outlook به اون ارسال نمیشه و یا در طرف کلاینت این پیام دریافت نمیشه و این باعث میشه کلاینت تصور کنه که هماهنگ نیست و مجدد مشغول دریافت اطلاعات از سرور بشه ؛ هرچندبار که اقدام به همگام سازی کنه ، مجدد هم اطلاعات رو دانلود میکنه و تکراری میشه .
    در کل عملیات همگام سازی با خطای منطقی مواجه شده ؛ ایراد دقیق یا راه حل اون رو هم نمیدونم


    kavehashoori سپاسگزاری کرده است.

  4. #4
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,649
    سپاسگزاری شده
    966
    سپاسگزاری کرده
    324
    ممنون از توضیحاتتون
    اما چون از outlook استفاده میکنیم و وقتی ایمیل رو دریافت میکنه از سرور پاک میشه سورسش ارسال مجددش یکم شبهه داره .
    توی قسمت retry نرم افزار mdaemon هم چیزی در حال ارسال یا retry نیست
    تایم رو هم که فرمودید و فایروال رو چک کردم فایروال خاموش و تایم اوکی بود در مورد ایراد نرم افزاری هم ایمیلها داره میاد از سرور اصلی و پخش میشه و این اتفاق برای همه سیستما هم نیوفتاده .
    بازم ممنون از توضیحاتتون
    اگر مورد دیگری بود در خدمتم تا چک کنم .


    برای پیشرفت اول سعی خودتو بکن , بعد اگه به نتیجه نرسیدی هزاران بار سوال کن .

  5. #5
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,649
    سپاسگزاری شده
    966
    سپاسگزاری کرده
    324
    دوستان لطفا یه کمکی بکنید . من گیر افتادم.


    برای پیشرفت اول سعی خودتو بکن , بعد اگه به نتیجه نرسیدی هزاران بار سوال کن .

  6. #6
    نام حقيقي: محمد راستی

    مدیر عمومی شناسه تصویری M-r-r
    تاریخ عضویت
    Feb 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    9,380
    سپاسگزاری شده
    4249
    سپاسگزاری کرده
    2673
    اینجا رو دیدین : https://kb.iu.edu/d/ahph ؟


    kavehashoori سپاسگزاری کرده است.
    There's no place like 127.0.0.1
    m.rasti [@] outlook.com





  7. #7
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,649
    سپاسگزاری شده
    966
    سپاسگزاری کرده
    324
    نقل قول نوشته اصلی توسط M-r-r نمایش پست ها
    اینجا رو دیدین : https://kb.iu.edu/d/ahph ؟
    سلام
    رفتم همه مطالبش رو خوندم
    از لحاظ دسترسی ها مشکلی بوجود نیومده .
    فقط من یه سوال دارم امکان داره مشکل از dns بوده باشه ؟
    چون تنها چیزی که تغییر پیدا کرده dns بوده چون از کاز افتاده بود مجدد کانفیگ کردم


    برای پیشرفت اول سعی خودتو بکن , بعد اگه به نتیجه نرسیدی هزاران بار سوال کن .

  8. #8
    ARM
    ARM آنلاین نیست.
    نام حقيقي: علیرضا مشعلی

    مدیر بازنشسته شناسه تصویری ARM
    تاریخ عضویت
    May 2005
    محل سکونت
    اهواز
    نوشته
    1,889
    سپاسگزاری شده
    2489
    سپاسگزاری کرده
    1828
    سلام
    احتمالا مشکل از rule هایی هست که در outlook تعریف کردید .
    با حذف اونها مشکل رو بررسی کنید


    kavehashoori سپاسگزاری کرده است.
    دوباره زندگی میکنم ...

  9. #9
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,649
    سپاسگزاری شده
    966
    سپاسگزاری کرده
    324
    سلام
    هیچ rule در outlook نصب نشده .و همه outlook ها یکسان هستش , و همچنین این تنظیمات که تنظیمات default در outlook هست مدتهاست که داره کار میکنه .
    چرا مطمئنم از outlook نیست چون یکی دیگه از سیستمها که اینجوری شده از thunderbird استفاده میکنه .


    ویرایش توسط kavehashoori : 2017-05-30 در ساعت 08:29 AM
    برای پیشرفت اول سعی خودتو بکن , بعد اگه به نتیجه نرسیدی هزاران بار سوال کن .

  10. #10
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,649
    سپاسگزاری شده
    966
    سپاسگزاری کرده
    324
    سلام مجدد
    دوستان
    من mdaemon رو پاک کردم و از ابتدا کانفیگ کردم 2-3 روز خوب بود اما به این تعطیلات که خورد رفتیم برگشتیم باز همینجوری شد .

    ایمیلها تکرار شد .
    واقعا نمیدونم دیگه چیکارش باید بکنم


    برای پیشرفت اول سعی خودتو بکن , بعد اگه به نتیجه نرسیدی هزاران بار سوال کن .

  11. #11
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,649
    سپاسگزاری شده
    966
    سپاسگزاری کرده
    324
    توی mdaemon یه جایی داره تو قسمت
    setup-default domain & server-server
    یه جایی داره نوشته immediately delete mail oppon a DELE command
    تیک اینو زدم
    یه جای دیگه هم داره
    setup-default domain & server-Domainpop-parsing
    تیکه detect duplicate messeges using this header هم خورده و هدرش روی messege-ID هستش


    اما بازم ایمیلها تکرار میشه
    بررسی کردم دیدم ایمیلها روی pop و pop3 تکرار میشه

    بعضی از ایمیلها messege-id اونها یکی که تکرار شده اما مال بعضیا یکی نیست اما عین هم هستش ایمیل .

    دوستان اگر با این توضیحات بیشتر کسی چیزی به نظرش رسید ممنون میشم


    برای پیشرفت اول سعی خودتو بکن , بعد اگه به نتیجه نرسیدی هزاران بار سوال کن .

  12. #12
    نام حقيقي: محمد رسول

    عضو عادی
    تاریخ عضویت
    Jan 2017
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته
    79
    سپاسگزاری شده
    8
    سپاسگزاری کرده
    40
    شاید خودتون این راه را رفته باشین ولی به نظرم رسید باز بگم: به پشتیبانی شرکت altn ایمیل بزنید و مشکلتونا بگید.







  13. #13
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,649
    سپاسگزاری شده
    966
    سپاسگزاری کرده
    324
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohandesit نمایش پست ها
    شاید خودتون این راه را رفته باشین ولی به نظرم رسید باز بگم: به پشتیبانی شرکت altn ایمیل بزنید و مشکلتونا بگید.
    سلام
    واقعا بهش فکر کردم حتی توی بخشهایی که بحث و تبادل نظر کرده بودن هم رفتم و مطالعه کردم
    اما متاسفانه بخاطر اورجینال نبودن mdaemon مطمئنا جوابی ازشون نمیگیرم


    برای پیشرفت اول سعی خودتو بکن , بعد اگه به نتیجه نرسیدی هزاران بار سوال کن .

  14. #14
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,649
    سپاسگزاری شده
    966
    سپاسگزاری کرده
    324
    سلام دوستان موضوع خیلی جالب شده این اتفاق شده هفته ای یک بار .
    الان توی طول هفته هیچ مشکلی نیست فقط 4 شنبه ها ایمیلها تکرار میشه و دوباره روند بدون مشکل ادامه پیدا میکنه تا هفته بعد

    من شکم به ویروس میره اما شرکت انتی ویروسی که ازش استفاده میکنیم هیچ پیشنهادی برای ما نداره .
    به نظرتون چطوری تستش کنم که آیا ویروسه یا تنظیمات جایی تغییر کرده و اشتباه شده


    برای پیشرفت اول سعی خودتو بکن , بعد اگه به نتیجه نرسیدی هزاران بار سوال کن .

  15. #15
    نام حقيقي: کاوه آشوری

    عضو عادی شناسه تصویری kavehashoori
    تاریخ عضویت
    Apr 2005
    محل سکونت
    تهران
    نوشته
    1,649
    سپاسگزاری شده
    966
    سپاسگزاری کرده
    324
    یه موضوع جالبتر روزایی که من خودم شرکت نیستم این اتفاق می افته .


    برای پیشرفت اول سعی خودتو بکن , بعد اگه به نتیجه نرسیدی هزاران بار سوال کن .

صفحه 1 از 2 1 2 آخرینآخرین

کلمات کلیدی در جستجوها:

هیچ کلمه ای ثبت نشده است.

برچسب برای این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • شما نمی توانید به پست ها پاسخ دهید
  • شما نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • شما نمی توانید پست های خود را ویرایش کنید
  •